Foros ›
Autor
Mensaxe
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1679 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Dom, 01 Abr 2012, 16:01
Asunto: Re: Trail Dexo-Oleiros 2012

A primeira vez que participo nun trail, e por conseguinte tamen a primeira vez que participo nesta carreira.

O recorrido encantoume. Ahora si, como xa algun compañeiro mais se queixou eu tamen o fago. O non ter auga para todos no primeiro avituallamento pareceme imperdonable. Sinceramente, e preferible que non nos dean camiseta de recordo (que as temos a mares nas nosas casas) e que eses cartos os invirtan en augas bastantes para todos. No meu caso iba deseando chegar o primeiro avituallamento, e chegar ali e ver que non habia auga a verdade e que non me sentou moi ben e ademais o meu corpo notouno.
Por outro lado o tema dos que iban de primeiros e colleron a direccion equivocada, a verdade e que é bastante fastidiado. Si a responsabilidade foi de alguen da organizacion da carreira espero que para o ano intenten melloralo.

Ainda asi salvo estas pequenas cousas, a min a carreira gustoume moito, e para o ano repetirei.

Saludos.
dipper95

Montañés
Montañés
18/07/11
0 Carreiras
129 Mensaxes
Cambre- A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 01 Abr 2012, 17:09

guti290971 escribió:
Moi bonita carreira polos paraxes da costa de Oleiros.

Persoalmente fixeno mellor que o ano pasado, e sufrin menos.

Critica a favor da carreira:
-A paisaxe
- a elección do percorrido, por camiños e reviravoltas moi chulas, evitando moito asfalto
-o bo ambiente que reinou en todo momento

En contra:
-falta de auga para a metade dos corredores no primeiro avituallamento
-no segundo, uns gaxos de naranxa parécenme insuficientes como avituallamento sólido (non estou a pedir unha tortilla de patacas, un plato de lentellas ou uns callos, pero uns froitos secos, algunha barriña de cereais, uns plátanos, non estarían mal). Vale, no Alto Sil pagas o doble, pero atenden moito mellor os participantes.
-o gravísimo erro no aconsellamento dun voluntario , que fixo que os primeiros se perderan, fixeran dous kmts de mais, adulterando a competición. ( de feito, seica o que iba de primeiro e mailo segundo se retiraron daquela pola frustración )

Subsanouse en parte o tapón inicial do ano pasado, pero a ver se o ano que ven se pon mais auga nas mesas.

Se se celebra o ano que ven , penso voltar a este trail.
Por fin debutou en traill o Norris, que foi a modiño, o mesmo que Maxi.
Gañoume Kikotr3 por goleada, pero Magono se me quedou atrás.
Encantado de voltar a saudar a Omiguel, Jesusb,Raña,Taurus,Irdam, Montxo,Amador,Carlos Souto, Monchodepelejrino, e outros moitos colegas,

Boa tarde; anque levo tempo entrando nos foros e coñezo os foreiros a través das suas intervencions, hoxe tiven a oportunidade de coñecer persoalmente a Guti ( a Norris xa o coñecía) e aproveito o seu saudo para escribir a primeira mensaxe no foro; espero non sexa o único.
Persoalmente fixen peor carreira que o ano pasado, e acabei deshidratado, anque a carreira en sí disfruteina bastante; seguro que o amigo Fernando Cancelo pon remedio o da auga na próxima edición, hai outros imponderables que as veces non se poden evitar....Uff, cada vez vexo mais lexos inscribirme no Ultra do Courel....

Grazas Artabros e Saudos a Guti e demais foreiros !!
mrcasal

Montañés
Montañés
26/12/09
0 Carreiras
153 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Abr 2012, 17:16

al final hoy fue mi estreno en montaña, disfrute mucho de la carrera, el recorrido está muy bien. La parte final con las vistas a la Marola y Coruña, está de miedo y los senderos de mitad del recorrido también.

Felicito a la organización, yo no sufrí el problema del agua en el 1º avituallamiento, así que no puedo más que darles un 10. Entiendo también que llegar con la lengua de fuera, pensando el trago de agua que te espera, y llevarte el chasco es un palo duro, no se que habrá pasado pero seguro que ya no vuelve a pasar.

a partir de ahora, a entrenar más por monte, que le he pillado gustillo al asunto.
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1938 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Dom, 01 Abr 2012, 17:24

En canto a falta de auga no primeiro avituallamento provocou a deshidratación de moitos de nos ata o km. 14 aproximadamente, seguinte punto de avituallamento, onde si tivemos auga. Tamén teño que recoñecer que o avituallamiento final en meta foi bastante xeneroso (peza de froita, barrita, auga e aquarios).

En canto a embotellamentos, na parte na que ía eu estivemos andando durante aproximadamente os primeiros 2,3 kms., pero iso seguro que xa é culpa nosa.

Sobre os corredores de cabeza, que tiveron que facer 2 kms. a maiores, non sei o que puido pasar, pero supoño que ten que ser algo desesperante perder unha posición de carreira que costa moito esforzo conseguir.

Polo resto, a carreira estivo de fábula, con unhas paixases de postal, pisando bastante variedade de terreno e algunhas subidiñas e baixadas algo duras, pero nun circuito que se levaba bén. A organización, coas escepcios que xa dixemos, fixó un bo traballo no resto (bastantes controles nos cruces, sinalizacións, duchas con auga quente ata o final, etc.).

Un pracer falar con Guti, Norris, Jesusb, Boquete, Carlos e un feixe maís de amigos.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
mrcasal

Montañés
Montañés
26/12/09
0 Carreiras
153 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Abr 2012, 17:39

eso si si alguien tiene fotos, que las cuelgue y avise Guiño
elhijodelviento

Novo foreiro
Novo foreiro
6/09/08
0 Carreiras
34 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Dom, 01 Abr 2012, 18:01

Lo del Agua del primer avituallamiento fue un imprevisto, me comentarón en la organización que se les volcó el bidón de agua.
Carrera y día precioso. La organización bién, se pegan una enorme currada preparando el circuito. Enhorabuena.
El año que viene, si puedo repito.
Humberto

Novo foreiro
Novo foreiro
26/12/09
0 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Abr 2012, 18:19

La verdad que todo muy bien lo único muy malo en mi caso pensé que era mas fácil y la verdad que me costo un montón y lo del paisaje no se porque con el cansancio que llevaba no vi nada,es muy distinto que correr en el asfalto pero para la próxima le buscaré la bueltilla saludos
kikotr3

Montañés
Montañés
7/12/10
0 Carreiras
275 Mensaxes
vilagarcia de Arousa
Respostar citando Envío Dom, 01 Abr 2012, 18:25

gran carrera, aunque pagué el esfuerzo de la vig-bay. Los últimos 3 o 4 km. los sufrí, mas que disfrutarloa y la playa... mi madriña, pensei que morria pero: "sarna con gusto no pica"

P-D. si que habia que ir atento en elgunos cruces, pero haí esta la gracia del tgrail. Eso y correr por las corredoiras.
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
717 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Abr 2012, 18:35

Carrera escepcional, llevo varias carreras tipo trail y estoy enganchado; esta en concreto preciosa y muy bien pensada AHORA BIEN...........

EL CHAVALITO DEL CRUCE ES PARA DARLE UN LEVE GOLPE DETRÁS DE LAS OREJAS; yo debí correr 1km hacia abajo y otro hacia arriba de vuelta desmoralizado.Después ver durante un mogollón de kms gente mucho más lenta era desesperante.Espero que se acuerde de nosotros y que no se le vuelva ocurrir hacer una kfrada de estas...

Gracias Artabros!!que si que os lo habiais currado, pero este suceso nos tocó mucho la moral a unos cuantos
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
766 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 01 Abr 2012, 19:20

Este fue mi primer trail y quedé encantado. En mi opinión, una carrera prácticamente perfecta. Hubo algunos detallitos, como el que comenta Lecop, también el que no hubiera nada para los de la mitad de atrás en la primera mesa de avituallamiento (ya leí arriba que parece que ese pequeño fallo fue por causa de un accidente), pero nada que no impidiera disfrutar de la carrera y de las maravillosas vistas del lugar. Con mucho gusto, y si nada lo impide, participaré en un próximo III COSTA-TRAIL DE OLEIROS “Seixo Branco”.
Por cierto, muy guapa la camiseta que dieron. Me ha gustado.
Enhorabuena, Ártabros. Sorriso

Para finalizar, no sé si él lo leerá, pero quería dar las gracias y felicitar a Juan -un corredor que llevaba una mochila-, por ofrecer agua, facilitar indicaciones sobre el recorrido y dar ánimos a los demás participantes. La verdad es que da un gusto enorme coincidir con corredores así. Aplauso
debuti

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/05/11
0 Carreiras
123 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Abr 2012, 19:22

Sabéis dónde consultar las clasificaciones? Pensando
Gracias Ríndose
Diegoevolucion

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/11/08
226 Carreiras
327 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 01 Abr 2012, 19:25

Un placer haber corrido y disfrutado de esta carrera. Para la proxima estaré mas atento a los cruces y menos a las zapatillas que llevo delante. Saludos a todos y nos vemos en Quiroga !!!
CeNToLiNHo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/10/09
17 Carreiras
91 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 01 Abr 2012, 19:57

Gran carreira a organizada por ártabros. Gostaron-me moito os trocos do trazado inicial polo monte. Sendo un trail rápido, ten un punto de dureza que me gosta polos contínuos tobogáns. Lástima a confusión no cruce por culpa do de protección civil (como din por aí atrás, non estaria mal dar-lle un pequeno toque entre as orellas).
Vemo-nos o ano que ven!
ferchi72

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/02/11
0 Carreiras
189 Mensaxes
Dexo - Oleiros - A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 01 Abr 2012, 20:01

Hola, en primer lugar quiero disculparme por los dos "fallos" que tuvieron lugar en la carrera, la pérdida del pelotón de cabeza en el km 2,5 y que les hizo hacer unos 2,5 km a mayores, imposibles de recuperar, y la falta de agua para casi la mitad de los corredores en el avituallamiento del km 6,5

Así mismo también quisiera recordar que en este tipo de carreras hay que ir atentos en los cruces, el balizamiento de la prueba creo que estaba más que correcto, con marcas cada 40 o 50 metros, y si alguno se pasa un cruce y pasan mas de 100, 200, 300 ... metros sin ver ninguna marca pues habrá que pensar que por ahí no es y recular hasta la última marca.
Otro tema es que cuando se corre detrás de alguien nos fiamos al 100% en que el de delante va por el camino correcto y lo seguimos aunque vaya mal, lo digo porque a mi también me pasa, y con esto no quiero disculpar el error del voluntario de Protección Civil que estaba en ese cruce que no reaccionó.

En el primer avituallamiento había agua más que suficiente, el problema es que más de la mitad del agua se les derramó por error durante el transcurso de los corredores por allí y durante el tiempo que volvieron a por más pues ya habían pasado casi el resto de los corredores. Y sin querer disculpar el error, era el km 6,5 y muy deshidratado no se puede estar.

Gracias a todos por participar e intentaremos mejorar para la próxima.

Saludos.
La organización.
gallegoloco

Novo foreiro
Novo foreiro
10/05/11
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Abr 2012, 20:11

ferchi72, enhorabuena por la carrera, yo no soy el más indicado para hablar porque me benefició la equivocación y quedé 4º después de ir primero toda la carrera, pero es cierto que una carrera es mas correr, también estar atento, otra cosa es que nos pasaramos todos, pero los primeros seguramente iban muy rápido y fiándose unos de otros, y eso también juega, yo cuando llegué al primer avituallamiento como bien dije antes , el compañero tenía todo en perfecto estado con dos mesas creo a tope de vasos con agua, así que me consta que hizo todo lo posible.
Lo dicho , enhorabuena , me ha gustado mucho tanto la organización como el paisaje, y para el año repito si Dios quiere.
Un saludo, Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos