Franki escribió: |
Xa que andamos a falar de carreiras con meses de antelacións.... eu pregunto.... alguén sabe a data da Media de Coia? |
Elyana escribió: |
Si sobrevivo a la Vigbay ,intentaremos Coia.En Lugo casi me comen cuando dije que era llana, ¡os juro que yo recuerdo el barrio de Coia como llano ![]() |
banderas escribió: |
Dou fé de que as chairas son por terras lucences... e que por Coia a única zona "medianamente" plana é a que vai dende a Praza de América ata o Centro Comercial (non digo nomes de marcas)... e a Media de Coia é un auténtico rompe-pernas. Saida do Centro Veciñas Cristo da Victoria e subida ata o Centro comercial baixada en sentido Praza de América e volta á metade de traxecto en dirección Samil... e ata a estatua de "Europa" en Samil (baixa, sube, baixa). En Samil unha zona lisa duns 500 m. de ida e volta (hacia as pistas deportivas e volta... solo na primeira volta ó percorrido, que nas dúas seguintes vira na estatua citada). Despois volve ata o lugar de saída (subiiiiiiida "do Amor de Dios", baixada hacia Coia, e subída inicial) e así ata tres veces ¿describino bastante ben Charly? Saúdos a todos... incluidos os do mundo da farándula (ó que eu tamén pertencín ata este ano pasado ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |