Foros ›
Autor
Mensaxe
Sieiro

Novo foreiro
Novo foreiro
24/09/11
5 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Abr 2012, 18:38
Asunto: QUE SIGNIFICA A ALGURA GAÑADA?

Ola a tod@s

Disculpade a miña ignorancia ante todo, pero aver se alguén pódeme explicar se por exemplo eu corro 30 km dende 500 a case 600 metros de altitude, por qué aparece case 400 metros de altura gañada?

Moitas
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Abr 2012, 18:51
Asunto: Re: QUE SIGNIFICA A ALGURA GAÑADA?

Penso que te refires a que sales de 500mts. sobre o nivel do mar e terminas a 600mts. sobre o nivel do mar,pero non corres os 30 kms. por unha pendente unifirme,por exemplo:corres 1 km. picando subida e terminalo a 550 mts.(sobre o nivel do mar),o 2 km. pica baixando e terminas a 520mts.(siempre sobre o nivel do mar),o terceiro volta a subir e terminalo a 570,subiches un total de 70 mts. sobre o nivel do mar pero tes subido 100 mts. de ascenso acumulado por que no segundo km. voltaches a baixar 30 mts.(al menos eu e como o entendo),¿referiaste a esto?,non sei si me expliquei ben,igual alguén cho pode aclarar millor.
Saudos
Haile23

Maratoniano
Maratoniano
6/11/09
353 Carreiras
87 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 08 Abr 2012, 18:57
Asunto: Re: QUE SIGNIFICA A ALGURA GAÑADA?

Creo que se refiere a la altura acumulada de subida. Podrias salir y llegar al punto de partida y seguirte marcando esos 400m ya que se contabilizaria la suma de toda la altitud que has subido aunque volvieses al punto de partida. En el caso que cuentas estas 100m mas alto que antes, los 400m son la suma de todos los desniveles positivos que has hecho en esos 30km aunque una vez compensado con las bajadas se queda solo en 100 que es la altura real que has ascendido.
agpardo

Montañés
Montañés
7/03/09
0 Carreiras
450 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 09 Abr 2012, 11:16
Asunto: Re: QUE SIGNIFICA A ALGURA GAÑADA?

Durante esos 30 km has ido subiendo y bajando, has ido ganando y perdiendo altura. Por eso te da 400 metros ganados, en total has ascendido 400 metros en eso 30km.

Imagina unas escalares las subes y las bajas, al final es la misma altura pero has perdido altuta(bajarlas) y pillado altura (subirlas).

espero que este bien explicado
Sieiro

Novo foreiro
Novo foreiro
24/09/11
5 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Abr 2012, 20:28
Asunto: Re: QUE SIGNIFICA A ALGURA GAÑADA?

Pefectamente ententido¡¡¡ Moitisimas grazas compañeiros¡¡¡





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos