Foros ›
Ante a inxusticia, nobleza
Foros de debate / Atletismo en pista
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Aligator

Novo foreiro
Novo foreiro
22/02/12
87 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 03 Mar 2012, 17:17
Asunto: Ante a inxusticia, nobleza

Ante a inxusticia da Federación Galega de non incluir a Soledad Castro na Selección de Campo a Través, Soledad responde coa nobleza que a caracteriza. Estas son as suas palabras recollidas na Web do seu clube:
Que me perdoe a existencia enteira, por terme clasificado sexta. que me perdoe tamén a inxenuidade, e por ter alimentado unha ilusión fiticia. Que me perdoe por non me ter considerado excesivamente maior para participar nun campionato de cross absoluto, pero si o suficientemente maior para saber aceptar decisións e actitudes coas que non concordo. Declaro a miña culpabilidade.
E que me perdoe o Comesaña por valerme das súas páxinas para exonerar un chisco de culpa, porque por suposto que quixese ir coa selección, por suposto que era un grande reto, por suposto que mantiven a confianza acendida,... Pero extinguiuse, e as chamas apagadas ás veces ao voltar acendelas queiman. Fun chamada en calidade de suplente pola renuncia dunha atleta seleccionada e pronunciei o non, que é a razón deste escrito. Non foi fácil pronuncialo, e levou moita tristeza nel. Non significa desconsideración cara á selección, só consideración coas miñas razóns.
Perdoénme vostedes, que len, por tanta teima. Prometo que aquí finalizo, cun pouco de raiba e con moito de agradecemento”.


Dende este foro animo a esta grande corredora a non desalentar. Moitos de nos non temos dúbida alguha de que tiña que estar dentro da Selección Galega de Campo a través xa que fixo méritos para ser seleccionada dende o principio.
jallejo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/12/07
0 Carreiras
228 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 03 Mar 2012, 18:41
Asunto: Re: Ante a inxusticia, nobleza

Totalmente de acuerdo. Decisión muy dificil la suya.
Darreina

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/09/11
5 Carreiras
258 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 03 Mar 2012, 22:12
Asunto: Re: Ante a inxusticia, nobleza

Fai tempo que admiro a sua calidade como atleta tras ler este escrito cheo de dignidade tamen o fago como persoa. Chapeau!
dosminutosveintidosenmil

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/09
801 Carreiras
402 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 03 Mar 2012, 23:36
Asunto: Re: Ante a inxusticia, nobleza

Soledad, una de las razones por las que yo sigo corriendo, compitiendo y dándome caña eres tu.Eres un ejemplo para mi, y no creo que me equivoque en decir que para mucha gente.No nos conocemos personalmente, hemos cruzado saludos, nos conocemos de vista.Alguna vez coincidimos en Castrelos, yo no soy de Vigo, por motivos laborales algunos días los paso en Vigo y aprovecho para entrenar allí.te animamos recientemente en el gallego de cross. Y me entusiasmó tu actuación.
Y manifiesto y digo que es una injusticia, y un atentado a la deportividad lo que te han hecho con la elaboración de la selección.Y digo más, las seleccionadas deberían rebelarse y romper una lanza en tu favor, por justicia, deportividad y porque te lo has ganado.
Eres un ejemplo de dignidad, de deportista y de madurez y sensatez.Y espero y deseo verte en las competiciones, porque aunque como le digo a mi hijo, la vida nos es justa ni perfecta, no te rindas ante estas injusticias, y por favor sigue alimentando mi ilusión por competir, como les digo yo a mis pupilos " la vieja guardia sigue en el frente"
Y un llamamiento a las seleccionadas, rebelión y apoyo a esta gran atleta, dar un paso adelante y manifestar publicamente que lo que se ha hecho es injusto y doloroso
lou_petó

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/11/08
0 Carreiras
590 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Mar 2012, 0:45
Asunto: Re: Ante a inxusticia, nobleza

animos para a nosa querida Sole...por parte de outro "maior"...unha aperta forte

They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)
Darreina

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/09/11
5 Carreiras
258 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Mar 2012, 9:24
Asunto: Re: Ante a inxusticia, nobleza

Estou totalmente dacordo co dito por dosminutosventidiosenmil. Se entrades na paxina do Comesaña veredes que uns dias antes Sole Castro fai suas as palabras de Bertold Brecht que eu entendo como un aviso a navegantes. Hoxe e ela a que de forma inxusta e apartada da seleccion , pero mañan polo mesmo ou calquer outro motivo igual de arbitrario pode ser apartado calquer outro atleta, e se hoxe non ten nada que opinar ao respecto non sei con que lexitimidade o fara mañan.
maloquesoy

Mod.C
Mod.C
5/12/05
0 Carreiras
679 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Mar 2012, 16:06
Asunto: Re: Ante a inxusticia, nobleza

Los ambiguos criterios de selección, copiados de la RFEA, hacen que pasen estas cosas. Criterios objetivos ya, y si te lo ganas dándole a la zapatilla, como si eres Veterano H.


Última edición por maloquesoy o Dom, 04 Mar 2012, 19:56; editado 1 vez
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Mar 2012, 18:53
Asunto: Re: Ante a inxusticia, nobleza

me acabo de leer los criterios de selección y me parece una injusticia digna de publicar por doquier.

www.jeffxavi.blogspot.com
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Dom, 04 Mar 2012, 20:21
Asunto: Re: Ante a inxusticia, nobleza

maloquesoy escribió:
Los ambiguos criterios de selección, copiados de la RFEA, hacen que pasen estas cosas. Criterios objetivos ya, y si te lo ganas dándole a la zapatilla, como si eres Veterano H.
Si, un monton de criterios que se resumen nun solo: o que prefira o encargado de facer a selección. Pero vamos, que estos "conflictos" aparecen tódalas temporadas. ¿Non se pode tratar este tema a principios de temporada e non sempre a posteriori?
Nun deporte tan obxetivo como o atletismo, os criterios de selección deberian ser obxetivos e non a voluntad ou preferencias dun seleccionador

Socio fundador del club de fans de Safardatxo
-------------------------------------------------------
Ni Religión, ni Rey, ni subcontratas
jumadiga

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/01/07
0 Carreiras
121 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Mar 2012, 20:50
Asunto: Re: Ante a inxusticia, nobleza

sole, soy otro mayor que te traslada mi apoyo.Considero un privilegio acudir a una competición y verte en ella, me gusta pensar que eres una bandera para los demás, nos haces sentir bien por lo bien que compites y el nivel que demuestras
SPEEDY

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/04/08
0 Carreiras
70 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Mar 2012, 9:34
Asunto: Re: Ante a inxusticia, nobleza

SOLEDAD,ERES LA MAS GRANDE!!!!
Como persona y como ATleta,y no lo digo y porque sea un fan tuyo,lo dice tu extenso currículum deportivo,que aún a de extenderse mucho más
CAMPEONA
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Lun, 12 Mar 2012, 13:16
Asunto: Re: Ante a inxusticia, nobleza

¡ y cuidadín con criticar a la FG y a sus mandamás que después igual dicen que estamos creando "mal ambiente". Rezar
Si entendemos que por parte de la FG no se actuó correctamente, no se actuó con criterios objetivos, hay que decirlo y punto y sinó dar por bueno que Sole no se merecía ser seleccionada.
Yo hace tiempo que me manifesté que tanto la RFEA como la FGA necesitaban un reciclaje. Pasa como en política, cuando los equipos, los dirigentes, llevan muchos años en el poder se estacan,dejan de tener iniciativas, se corrompen.

Friends forever
Aligator

Novo foreiro
Novo foreiro
22/02/12
87 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Mar 2012, 20:26
Asunto: Re: Ante a inxusticia, nobleza

Penso que é deber de todos nos denunciar comportamentos inxustos, veñan de onde veñan, calarse por medo a represalias ou pola peregrina idea de crear bo rollito non nos fai crecer como colectivo e iso non é nada bo para o atletismo galego nin para as espezanzas e ilusións dos nosos atletas.
Darreina

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/09/11
5 Carreiras
258 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Abr 2012, 14:22
Asunto: Re: Ante a inxusticia, nobleza

Ante a inxusticia a mellor forma de contestar e gañando un campeonato do mundo. Grnde Sole!! Campeona do mundo de media maraton ( F45). Aplauso Aplauso Aplauso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos