Foros ›
CORREDORES NA RIA DO BURGO
Foros de debate / Kedadas e grupos
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mar, 10 Abr 2012, 16:03
Asunto: CORREDORES NA RIA DO BURGO

¿Cuántos somos los que entrenamos en el Paseo de O Burgo? Pensando Es bastante probable que muchos de los que entrenamos por allí seamos foreros de CenG. Yo suelo correr los lunes, miércoles y viernes, entre las 8 y las 10 de la tarde/noche, por el camino de baldosas. El fin de semana ya varío un poco más de horario y recorrido.

Me tengo cruzado con Wottle y su banda de corazones solitarios, Bardallas, Marola, Ivanno, Fema (muy rara vez porque prefiere el monte) y alguno más que no recuerdo Disimulando .

¿Alguien más que entrene por O Burgo? Guiño

gormitti

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/07/09
136 Carreiras
791 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Abr 2012, 16:22
Asunto: Re: CORREDORES NA RIA DO BURGO

Esa foto es para mi más familiar que el salón de mi casa...

Yo soy otro de los que entrena en el Paseo del Burgo, los martes, jueves y viernes, y el domingo suelo hacer el rodaje largo enlazando el paseo con el Mero. Por semana suelo ir al salir de trabajar, entre las 8 y las 9 y media de la noche, y los domingos hacia las 11.

Ahora estoy entrenando por otros sitios, pues la verdad que me empezó a cansar un poco hacerlo siempre por la misma zona, y me voy al Paseo Marítimo de Coruña, en Arteixo (circuito de la carrera popular) o por los montes de A Zapateira, donde vivo.

Intento saludar siempre que me cruzo con un corredor (como los moteros) y a alguno lo veo después en las carreras, pero no lo identifico como forero de CenG.

Estaría bien hacer un grupo para entrenar por esta zona, o simplemente para saludarse.

“Las opiniones son como el culo, todos tenemos una" Clint Eastwood en ´El novato´
Davidi

Maratoniano
Maratoniano
2/08/10
90 Carreiras
678 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Abr 2012, 18:10

yo hace que no voy, pero si se hace un grupo me apunto algún día, sobre todo los findes para hacer alguna tirada larga por el río Mero!!! pero habría que hablar de ritmos para ver si nos podemos acoplar unos a otros
pedralonga

Maratoniano
Maratoniano
20/08/10
0 Carreiras
205 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 10 Abr 2012, 18:32

Eu habitualmente entreno polo paseo desde a Ponte da Pasaxe ata o Burgo e volta dúas veces. Vou os martes arredor das 12 da mañán e os xoves arredor das 18 horas. E os domingos pola mañán se non vou a ningunha competición. Pero vou polo camiño de terra pegado ao carril bici.
Susinho

Montañés
Montañés
1/11/10
22 Carreiras
201 Mensaxes
Depende
Respostar citando Envío Mar, 10 Abr 2012, 19:24

Eu corria polo paseo pero unha lesion de psoas fixome replantear a situacion e para eliminar o impacto agora corro habitualmente no parque de Acea Da Ma, no circuito de cross que cicunvala os campos de futbol, rugby e beisbol. Ten subidas e baixadas e para trails e montaña e bastante entretido. O tema dos saudos despois de saudar aos tres primeiros sin exito perdese a moral
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
504 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Mar, 10 Abr 2012, 21:18

Ben, pois eu tamén vou polo paseo do Burgo, alomenos un día á semana cando intento facer series. Sí me teño conocido con varios coñecidos das carreiras e intento saudar a todos o que me cruzo correndo. Pola semana vou de tarde-noite, e se me toca ir a fin de semana pois cando apetece. Outros días vou por San Diego e pola praia de Oza (onde cada vez corre máis xente) e outras veces a rodaxe larga dende Os Castros ata Santa Cruz ou polo paseo do Mero. Satisfecho
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
550 Carreiras
1646 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Abr 2012, 21:53

Animaros a entrenar en el circuito del paseo de los Patos, está muy bien y corremos muchos por allí, es el Castrelos cullerdense.
Salto

Novo foreiro
Novo foreiro
25/01/10
8 Carreiras
14 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 11 Abr 2012, 9:08

Eu tamén entreno dende fai pouco polo paseo, fago o percorrido dende O Castrillón ata o paseo e volta pra arriba un día a semana. Dende fai pouco fago este percorrido, ata agora sempre entrenaba por Eirís, Os Castros, San Diego e a praia de Oza.
j.luis

Maratoniano
Maratoniano
25/03/11
8 Carreiras
526 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Abr 2012, 9:21

Yo corro mucho por ahi pero por el carril bici y a veces en mis tiradas largas la uno con el rio mero y si son mas largas le doy la vuelta a la presa y si son aún mas largas empiezo en sta. cristina,
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
425 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Mér, 11 Abr 2012, 10:23

Eu paso dous fins de semana ao mes na Coruña e os domingos pola mañás corria polo paseo do Burgo. Despois descubrín o paseo do Mero..... cada vez que vou a Coruña vou motivadisimo para correr pois ambos sitios son excepcionais para entrenar... sobre todo para os que sufrimos de xeonllos e non podemos abusar do asfalto !!!
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
425 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Mér, 11 Abr 2012, 10:24

pietropuki escribió:
Animaros a entrenar en el circuito del paseo de los Patos, está muy bien y corremos muchos por allí, es el Castrelos cullerdense.

donde está ese paseo??? é de terra??
gracias e saudos
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mér, 11 Abr 2012, 10:35

telait escribió:
Eu paso dous fins de semana ao mes na Coruña e os domingos pola mañás corria polo paseo do Burgo. Despois descubrín o paseo do Mero..... cada vez que vou a Coruña vou motivadisimo para correr pois ambos sitios son excepcionais para entrenar... sobre todo para os que sufrimos de xeonllos e non podemos abusar do asfalto !!!
Pegado al circuito de las bicicletas hay un sendero por el que puedes correr por tierra. Empieza, más o menos, al final de la recta de la foto que hay en el primer post del hilo.

El paseo de los patos es un poco corto, ¿no? ¿Cuanto mide? ¿1 km? Pensando

maikel

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/11/03
0 Carreiras
1063 Mensaxes
O Burgo
Respostar citando Envío Mér, 11 Abr 2012, 15:49

Creo que no llega al km pero casi
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
888 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Abr 2012, 8:24

Pues yo le estoy cogiendo el gustillo a la zona, suelo ir hasta Sta. Cristina y volver. Lo que no conozco aún es la zona esa del Mero ni el paseo de los patos.

Un día que coincidamos hacemos la tirada Guiño
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Xov, 12 Abr 2012, 8:30

ivanno escribió:
Pues yo le estoy cogiendo el gustillo a la zona, suelo ir hasta Sta. Cristina y volver. Lo que no conozco aún es la zona esa del Mero ni el paseo de los patos.

Un día que coincidamos hacemos la tirada Guiño
Vale Guiño

Para la zona del Mero, vete subiendo río arriba, dejando el río a la derecha. Al llegar a la gasolinera comienza el camino de tierra. Son 10 km hasta la presa de Cecebre. Si lo pruebas solo, que sepas que tendrás que cruzar un par de carreteras y que por el otro lado del río, el camino es discontínuo Disimulando

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos