ZANCADILLA escribió: |
Supongo que seguirá siendo el mismo, o sea, el más feo, sucio y cheirento de todas las medias del mundo ![]() ![]() ![]() |
jaecorrerengalicia escribió: |
Tengo pensado correr la media de Coruña este año. Será mi primera media después de afianzar los 10km. Alguien puede precisarme con exactitud donde se da la vuelta en Oza. Es para ir practicando el recorrido. Gracias |
alber escribió: | ||
Supongo que eso era lo que le llamáis una crítica constructiva ?!? ![]() |
Kurty escribió: | ||||
Efectivamente Alber, son constructivas se opinas o mesmo ca el. Eu non tiven ainda a sorte de poder correr esta Media,(sempre tiven algún compromismo que mo impideu) esperemos que este ano poida facelo. P.D.: cando leves unhas cantas M.M. poderás ter máis marxen para escoller as más feas e cheirentas. Por que eu xa corrin algúnhas cun percorrido moi feo (eu non vou a mirar a paisaxe cando corro), e cheirentas algunhas (paso por polígonos, e fábricas conserveiras). Pero non é todo o percorrido asi. Por eso non vou a nomear ningunha por que celebro a sua realización e a miña participación. |
Chacal escribió: | ||
|
telait escribió: |
bo dia!! este ano me estreno na media de Coruña. A pesar do que se comenta de si é fea, que si non hai publico, que si é circular..... teño moitas ganas de correr..... ![]() Me parece un luxo ter a oportunidade de correr por esa zona " enteiramente para nos " Nunca corrin unha media con repeticion do circuito !!! ... pido consellos aos que xa a fixestedes ![]() saudos e feliz fin de semana ( en especial aos que ides a coruña42 ) |