miguelanxo escribió: |
Pichichi!! Fenómeno, menudo debut na distancia!! E aínda o que che queda por dar!! Mendes!!! Aínda vives...Quen che ía dicir fai un tempo as aventuras nas que te ías meter!! Veña, unha aperta a todo o mundo e a pensar xa en novos obxectivos!! |
BATCHOCO escribió: | ||
Amigo Ricardo yo tampoco llegué a la foto-kedada, por variar ......, por hacerle caso al crack Paultargat (estuve hasta el ultimo momento con chandal para no coger frío) pero de todas maneras no se esperó hasta las 8:10 ..... jiji, de todas maneras conocí a los compis David Couselo, zancadilla y BaoEs, además de charlar con mi amiguete Víctoralvarez...... pero esperemos vernos en otra carrera compi, por cierto enhorabuena fiera, lo dimos todo y con el día que hacía ...... un saludo y salud compi |
gallego escribió: |
Pois Kurty, eu tamén pensaba coma ti, que rematala non era tal o subidón, de feito acabara o mapoma en 3:46:00 sufrindo moito, moito, e non me chamou moito, pero hoxe cando no final da 2ª volta pensei que me tiña que retirar e milagrosamente despois dun batido de plátano e yogur líquido conseguin acabar por debaixo das 3 horas, eso si, sufrindo, o pasar a meta rompin a chorar coma unha nena. Será que estaba moi sensible, pero e a primeira vez que me pasa. Eso si, de momento non me chama volver a facer outra, de feito o sufrimento dos últimos 5 km. foi para baixar das 3 horas e non ter que volver a intentalo . Felicitar a organización e todo aquel que fixo posible este maratón, e tamén a xente que estaba animando. |
mac-ray escribió: |
Alguien sabe que le pasó a Elias? Estaba desolado el pobre por la zona de meta cuando yo llegué al terminar el 10mil. |
bodymore escribió: |
Si en vez de presumir de ser uno de los más rápidos de España (2.34 el primer español, ha demostrado que no), organizaran un maratón mas popular y divertido sería mucho mejor. No había música en la salida ni en la llegada, demasiado temprano para que la gente estuviera animando en la calle, el viaje a Oza tres veces insufrible y los eventos paralelos anunciados ni los hemos visto. Para colmo, en la llegada solo una bebida, o agua o Gatorade (Un poco cutre,no). Propongo que el año próximo la organización ponga los pies en el suelo, fomente la participación de todos los niveles, anime con música, sean generosos con las viandas y si además dieran premio por categorías, sería perfecto. Aún están a tiempo de hacer de esto algo grande. |