Lun, 08 Xan 2007, 9:55
Asunto:
| Makoki escribió: |
| Elyana escribió: |
La semana de vuelta de las navidades no ha sido buena a nivel de entreno ,tres dias de carrera suave,el viernes sólo 20 minutos de elíptica,porque volví de Vigo con el piramidal recordándome todo el trayecto que existía .Hoy,ante el "cierre pos vacaciones" del CAR Betanceiro pensaba salir por Sada,pero me levanté con molestias lumbares que empeoraron cuando paseé al perro,así que recogí la ropa de deporte y me puse a hacer cosas de otro tipo
El lunes voy al fisio por la mañana y ya veremos como van los entrenos durante la semana porque me veo no acudiendo a la San Xiao,si estoy como esta semana no me veo corriendo los 8 KM el sábado y haciendo un rodaje largo con vosotros el domingo y si tengo que elegir....¡¡¡¡¡¡me quedo con O Pino!!!!!!!  |
Tienes que tomártelo con tranquilidad, recuperar bien las lesiones. Queda todo el año por delante. |
Teño que darlle a razón a
Makoki a pesares de que onte non víu á inauguración oficial do CARMA

pero está desculpado... dille á túa compañeira que se coide, que eses problemas son moi molestos... e que a vindeira vez o pense dúas veces antes de comer.
Elyana así me justa, que se tes que elexir ónde correr o vindeiro fin de semana o fagas con nós en O Pino... ¡¡¡con xentiña así da justo!!!
Sobre entrenamentos... pois onte foi a posta de larjo do CARMA... e non estivo mal para comezar... non señor. Mr.
Charly tíñanos preparada unha ruta que, polo que poidemos apreciar, tena chapada ao dedillo... salvo pequenas diferencias dos puntos kilométricos entre o que él contaba (porque a medíu na moto) e o meu GPS, foron 17.540 m (él decía que sobre 17.500 m. e esa marxe ben pudo ser debida a algun cruce, algunha desviación... á diferencia entre rodar pola rúa e facelo pola aceira ou polo arcén)... o ritmo que impuxemos foi bastante suaviño... pero a intención era coller kms. ... e eses non faltaron... ademáis conbinamos parte do percorrido da Media maratón de Coia con parte do da Vig-Bay... ¡¡¡case nada !!!... preparando dúas medias á vez

... e se nos deixan case facíamos unha delas... mentres soltábamos as pernas había quen se apuntaba a dar outra volta

mellor non digo
Khen

é.
En resúmo: 17540 m. a un ritmo suaviño de 5'37'' (no meu caso... ainda que o de
Charly foi algo mellor e podería telo sido máis se non esperara por nós (gracias, mestre!!!) e o de
Khene un pouco peor. Sempre dixen que o meu era a
dourada mediocridade