Serginho escribió: |
Cantos inscritos van nestes momentos?Dos vales,cantas mulleres?. |
anpefi escribió: |
La verdad es que con lo que vais soltando en este hilo dan muchas ganas de ir a la carrera. Una pena que me sea imposible, pero seguro que será un éxito y el año que viene podré estrenarme |
Marcos escribió: |
Bueno Pepe, pois ó final a familia non vai de viaxe esta fin de semana, polo que estarei en Poio, si ou si. O que non sei é se correrei, xa que ando cun pouco de jripe ás costas (sejuro que foron os pedriscos do domingo na Coruña ), polo que non me anoto antes (xa que hai posibilidade de facelo o domingo, esperarei). Así que, ben sexa correndo ou sacando fotos, vémonos o domingo. Saúdos. |
KLVO escribió: |
Solo con las ganas y cariño que le estan poniendo esta organizacion ,ya huele a exito, que tengais mucha suerte y nos vemos el domingo. SALUDOS. |
fermin escribió: |
pues yo tb creo q ire.Tiene buena pinta y me siento un poco obligado al ser de Poio,jeje De todas formas como no estoy seguro al 100 por 100, esperare al dia de la prueba. Salu2 |
marcangas escribió: |
Ya que hay pique con los concellos, animo a todos los de cangas a que vengan a esta carrera, que no se diga, que en cangas será por corredores y altletas de todo tipo... De todas formas, a todos los de moaña, bueu y comarca los avisé yo, para eso me pasé la tarde de ayer anunciándolo con un altavoz en coche (je je je, es broma). Nos vemos el domingo, e intentaremos ir un buen grupo desde aquí. |
Serginho escribió: |
Vaia, pues eu non sei se acabarei indo.A miña compañeira de entrenamento non pode ir e acudir solo non me chista tanto.Sobre a marcha decido.:-) |