Haile23 escribió: |
Unha pasada de carreira e excelente organizacion, solo un pero: A baixada das antenas non estaba ben sinalizada e constame que bastante xente aparte de min colleu a ruta equivocada e terminamos seguindo as cintas dos primeiros km. O final tuvemos que sair a unha pista asfaltada e chegamos pola parte de abaixo do polideportivo. Polo demais un 10 o ano que ven repetirei |
Haile23 escribió: |
Unha pasada de carreira e excelente organizacion, solo un pero: A baixada das antenas non estaba ben sinalizada e constame que bastante xente aparte de min colleu a ruta equivocada e terminamos seguindo as cintas dos primeiros km. O final tuvemos que sair a unha pista asfaltada e chegamos pola parte de abaixo do polideportivo. Polo demais un 10 o ano que ven repetirei |
mrcasal escribió: |
yo descalificado no se, nadie me ha dicho nada, pero di la vuelta por la terrible cuesta pa arriba, y volvi al recorrido bueno, así que llegar llegue espero que no me hayan descalificao, |
LYKOS escribió: |
Eu fun dos que acabaron no pobo de abaixo facendo non sei cantos km de mais... e por suposto, descalificado... eche o que hai, fóra deso un 10 á organización e aos participantes, da gusto sufrir así. |