Foros ›
III Travesía do Xalo (22 de abril)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
LYKOS

Novo foreiro
Novo foreiro
2/10/11
50 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Abr 2012, 17:02
Asunto: Re: III Travesía do Xalo (22 de abril)

IM PRE SIO NAN TE
Carrerón rompepernas, variado, bonito e moi ben organizado.
Noraboa!!!
MIRMEX

Novo foreiro
Novo foreiro
4/01/11
30 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Abr 2012, 17:30
Asunto: Re: III Travesía do Xalo (22 de abril)

Está claro que nos va la marcha! Ha sido durísima y ha sido genial: el paisaje, la carrera, la gente que participaba y en la meta... la costilla, el pan, la fruta y el roscón al que no llegué, los premios que no se hicieron pesados y el sorteo. La atención de la gente de los controles, las niñas de las palmeritas y la organización en general, que se preocupaba en todo momento de que la gente se fuese contenta, siempre dispuestos a intentar mejorar. Me sorprendió además el trabajo de un montón de chavales muy competentes. Así que felicidades a todos y ánimo a los que aún estáis "vivos", tirados en el sofá o envueltos en hielo. VOLVEREMOS.
Haile23

Maratoniano
Maratoniano
6/11/09
353 Carreiras
87 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 22 Abr 2012, 17:31
Asunto: Re: III Travesía do Xalo (22 de abril)

Unha pasada de carreira e excelente organizacion, solo un pero:
A baixada das antenas non estaba ben sinalizada e constame que bastante xente aparte de min colleu a ruta equivocada e terminamos seguindo as cintas dos primeiros km. O final tuvemos que sair a unha pista asfaltada e chegamos pola parte de abaixo do polideportivo. Muro Muro
Polo demais un 10 o ano que ven repetirei
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Abr 2012, 18:03
Asunto: Re: III Travesía do Xalo (22 de abril)

Haile23 escribió:
Unha pasada de carreira e excelente organizacion, solo un pero:
A baixada das antenas non estaba ben sinalizada e constame que bastante xente aparte de min colleu a ruta equivocada e terminamos seguindo as cintas dos primeiros km. O final tuvemos que sair a unha pista asfaltada e chegamos pola parte de abaixo do polideportivo. Muro Muro
Polo demais un 10 o ano que ven repetirei


NORABOA sí con maiusculas á organización, carreira dura donde as haxa, churrasco,criollos , palmeritas,auga a jodela,roscón, en fin maravillosa...

Haile eu moi o meu pesar repito equivocación(despois da do seixo branco), e xusto no lugar q nomeas, iba detras de xabi e cando cheguín ó cruce quixen tirar hacia arriba pero vino a él ir pra baixo e eu non quixen ser menos e alá me fun!!!, e como ví marcas pensaba para mín carallo que ven vou, ninguén por diante e ninguén detras ata que me topei cun rapaz de gorra negra que viña hacia mín, así que... eu quedei de primeiro no meu propio percorrido(23km) Satisfecho Satisfecho ...
Agás neste lugar, o resto do recorrido estaba moi ben sinalizado.

Pois iso sabor agridoce!!!
mrcasal

Montañés
Montañés
26/12/09
0 Carreiras
153 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Abr 2012, 18:14
Asunto: Re: III Travesía do Xalo (22 de abril)

enhorabuena a los organizadores, recorrido precioso y duro duro durísimo. LLegué fundido, pq fui otro de los que se equivoco, y claro comerme la bajada con la subida me machacó, pero bueno al final encantado con 22,88 Km encima. Agotado pero muy contento por haber acabado.

Mi 2º carrera de montaña, y todavía me ha gustado más. Eso si, si he terminado así con 22km no quiero ni imaginar la caña de los que váis a ir a por los 80 del Courel.


Señalización y avituallamientos un 10, al churrasco no me pude quedar ya que tenía que volver a comer con la familia, pero es alucinante lo mucho y lo bien que se lo han currado los organizadores y los voluntarios.
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 22 Abr 2012, 18:20
Asunto: Re: III Travesía do Xalo (22 de abril)

¿Qué distancia midieron los GPS?

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Abr 2012, 18:25
Asunto: Re: III Travesía do Xalo (22 de abril)

Haile23 escribió:
Unha pasada de carreira e excelente organizacion, solo un pero:
A baixada das antenas non estaba ben sinalizada e constame que bastante xente aparte de min colleu a ruta equivocada e terminamos seguindo as cintas dos primeiros km. O final tuvemos que sair a unha pista asfaltada e chegamos pola parte de abaixo do polideportivo. Muro Muro
Polo demais un 10 o ano que ven repetirei

eu tamén me trabuquei no punto que todo o mundo comenta, andiven perdido 20min ate que saín a unha aldea e me indicaron por que estrada voltar a menos de 2km, pero claro, coma tamén voltei pola parte de abaixo e me descalificaron, non sei a vos.

www.jeffxavi.blogspot.com
mrcasal

Montañés
Montañés
26/12/09
0 Carreiras
153 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Abr 2012, 18:29
Asunto: Re: III Travesía do Xalo (22 de abril)

yo descalificado no se, nadie me ha dicho nada, pero di la vuelta por la terrible cuesta pa arriba, y volvi al recorrido bueno, así que llegar llegue

espero que no me hayan descalificao,
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Abr 2012, 18:39
Asunto: Re: III Travesía do Xalo (22 de abril)

mrcasal escribió:
yo descalificado no se, nadie me ha dicho nada, pero di la vuelta por la terrible cuesta pa arriba, y volvi al recorrido bueno, así que llegar llegue

espero que no me hayan descalificao,

se voltaches por arriba non tes problema meu

pior me foi a mín ou a Carlos Bardanca que fixo 35km!

www.jeffxavi.blogspot.com
icosas

Montañés
Montañés
17/09/11
1 Carreiras
79 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 22 Abr 2012, 18:50
Asunto: Re: III Travesía do Xalo (22 de abril)

MARAVILLOSO.

Organización, para mí, perfecta Bailar . Que bueno ver gente con ese espítitu para organizar cosas. Gracias a todos ellos.

Dura. Mi 2º trail -minitrail- tras Oleiros. Durísimo. El barro, la lluvia, frío y esas... esas... ¡¡esas putas pendientes!! que barbaridad Pensando .

3 horas y pico sufriendo pero disfrutando un huevo. Que vistas, que lugares, bosques... de todo.

Fenomenal día. Ahora toca recuperarse de esta y mañana que no le llamen a uno en el trabajo "chiquito" Disimulando
icosas

Montañés
Montañés
17/09/11
1 Carreiras
79 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 22 Abr 2012, 18:55
Asunto: Re: III Travesía do Xalo (22 de abril)

¿Sabéis si alguien del foro ha tomado fotos / vídeos? Rezar
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Dom, 22 Abr 2012, 19:14
Asunto: Re: III Travesía do Xalo (22 de abril)

icosas escribió:
¿Sabéis si alguien del foro ha tomado fotos / vídeos? Rezar
En el sub foro de fotos y videos ya estan algunas, y supongo que aun subiran mas.
LYKOS

Novo foreiro
Novo foreiro
2/10/11
50 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Abr 2012, 19:18
Asunto: Re: III Travesía do Xalo (22 de abril)

Eu fun dos que acabaron no pobo de abaixo facendo non sei cantos km de mais... e por suposto, descalificado... eche o que hai, fóra deso un 10 á organización e aos participantes, da gusto sufrir así.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Abr 2012, 19:27
Asunto: Re: III Travesía do Xalo (22 de abril)

LYKOS escribió:
Eu fun dos que acabaron no pobo de abaixo facendo non sei cantos km de mais... e por suposto, descalificado... eche o que hai, fóra deso un 10 á organización e aos participantes, da gusto sufrir así.

vaia,aló menos quédame o consolo de que non fun o único que foi parar alí. Coma tí , recalcalo gran traballo da organización!

www.jeffxavi.blogspot.com
dipper95

Montañés
Montañés
18/07/11
0 Carreiras
129 Mensaxes
Cambre- A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 22 Abr 2012, 19:29
Asunto: Re: III Travesía do Xalo (22 de abril)

Trail consolidado e para mín a mellor e mais dura das tres edicions sen dúbida !!
Noraboa a Castelo deporte e a Artabros polo seu traballo; fenomenal o percorrido, señalización e asistencia nos avituallamientos. Grazas

Saudos e ata a próxima.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos