Foros ›
III Travesía do Xalo (22 de abril)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
ferchi72

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/02/11
0 Carreiras
189 Mensaxes
Dexo - Oleiros - A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 22 Abr 2012, 19:48
Asunto: Re: III Travesía do Xalo (22 de abril)

Hola, desde Artabros recordar que el 100% de la organización, diseño y trabajo es de la Asociación Castelo Deporte y del grán trabajo de Calin y su equipo. Saludos.
mcorredoira

Montañés
Montañés
21/12/10
0 Carreiras
966 Mensaxes
la coruña
Respostar citando Envío Dom, 22 Abr 2012, 19:54

Yo es el segundo año que voy de espectador,conocia el recorrido y el de este año buenisimo.El año que viene me incribo aunque solo sea por el churrasco!!!!
dipper95

Montañés
Montañés
18/07/11
0 Carreiras
129 Mensaxes
Cambre- A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 22 Abr 2012, 20:06

ferchi72 escribió:
Hola, desde Artabros recordar que el 100% de la organización, diseño y trabajo es de la Asociación Castelo Deporte y del grán trabajo de Calin y su equipo. Saludos.

Pois para eles os parabens,ben merecido o teñen, e tamen espectacular os cociñeiros !!

Saudos
chema

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/09/08
0 Carreiras
98 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Abr 2012, 20:22

Excelente carrera y organizacion perfecta.El recorrido aunque duro me parecio muy rapido y corrible(excepto alguna rampa)por eso felicitar a castelo deporte por un magnifico trabajo
krrkrrktpillo

Montañés
Montañés
11/01/09
0 Carreiras
859 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 22 Abr 2012, 21:40

Moi feliz También opino que aumentó la dureza de la carrera, el circuíto creo q saca mucho provecho de una zona que no da más de sí pq cada día está más deteriorada con la pistas y la masa de eucaliptus. Mi única observación es un desvío en el Kmt.17 en el q había cintas arriba y abajo en la misma pista, nos kdamos un rato discutiendo, bajamos y tuvimos q volver a subir un buen tramo perdiendo unos minutos. Por lo demás, agradecer la carrera. Aplauso

RUN & FUN
email: greenpapillon2005 @ yahoo.es
Breo1979

Novo foreiro
Novo foreiro
22/04/12
40 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Abr 2012, 22:51

Noraboa polo recorrido e a organización. Eu tamén fun dos que me trabuquei. Nun cruce había cintas polos dous lados, polo visto unha era do tramo de inicio e outra era xa o tramo final. Como vas baixando embalado a primeira cinta que vés é por onde tiras. Ao final un rapaz deuse conta e demos volta atrás e papámonos unha subida criminal de regalo! Cousas do riguroso directo!
Deivid

Montañés
Montañés
30/05/11
5 Carreiras
71 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Dom, 22 Abr 2012, 23:09

Mi enhorabuena a Castelo Deporte por la organizacion de esta carrera fantástica y dura. No me pude quedar al post- carrera que por lo visto me perdí un churrasquito rico rico. Bueno así tocaba a más!
Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 22 Abr 2012, 23:31

A mi me salieron 21,583 km, de duras, contínuas e interminables sucesiones de subidas y bajadas. El tramo de espeleología espectacular pero la subidita para llegar casi acaba conmigo.

La entrega de dorsales se puede hacer mejor pero el resto difícilmente, así que seguramente habrá que volver a "sufrir" el año que viene.
castelodeporte

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/04/10
0 Carreiras
206 Mensaxes
Castelo - Culleredo (A Coruña)
Respostar citando Envío Lun, 23 Abr 2012, 6:53

En nome de toda a organización, grazas a todos por participar, por desculpar os nosos erros (dos que somos conscientes e melloraremos), e por contribuír a facer do Xalo un dos referentes no deporte de montaña en Galicia.

Un especial agradecemento a Fernando e a Ártabros polo seu trato e a súa colaboración, e comentarvos que a clasificación e as fotos as subiremos nestes días á web.

E por certo, que Castelo Deporte somos uns poucos, pero o traballo de onte foi cousa de moita xente, e en especial de moitos veciños de Castelo que colaboraron para facelo posible.

Vémonos na IV Travesía do Xalo! Guiño

www.castelodeporte.gal
espadana

Montañés
Montañés
9/05/10
0 Carreiras
489 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Abr 2012, 8:17

Magnifico trabajo y bonita carrera, aunque acabe fatal y hoy tengo las secuelas.
Por cierto encontre un MP3, si alguno lo perdio que me mande un privado.
ARBITRUCHO

Maratoniano
Maratoniano
12/04/09
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Abr 2012, 10:12

Magnifica organización e bonito trazado e o trato se me acorda o de Ferreirúa ser un pobo de tan poucos e facer tanto, ata o ano que ben
morfeo

Maratoniano
Maratoniano
14/06/09
0 Carreiras
70 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Abr 2012, 14:14

Moi boa carreira, pero non estaría mal un pouco de ese churrasquiño tan bó nos avituallamientos intermedios. Un saúdo para Flecha que aínda que está un pouco floxo non o fixo de todo mal.

Organización 10.
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2783 Carreiras
6623 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Lun, 23 Abr 2012, 14:41

castelodeporte escribió:
comentarvos que a clasificación e as fotos as subiremos nestes días á web

Avisar cuando tengais las clasificaciones y fotos y poner aquí un enlace...

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Haile23

Maratoniano
Maratoniano
6/11/09
353 Carreiras
87 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 23 Abr 2012, 19:18

Lecop escribió:
Haile23 escribió:
Unha pasada de carreira e excelente organizacion, solo un pero:
A baixada das antenas non estaba ben sinalizada e constame que bastante xente aparte de min colleu a ruta equivocada e terminamos seguindo as cintas dos primeiros km. O final tuvemos que sair a unha pista asfaltada e chegamos pola parte de abaixo do polideportivo. Muro Muro
Polo demais un 10 o ano que ven repetirei

NORABOA sí con maiusculas á organización, carreira dura donde as haxa, churrasco,criollos , palmeritas,auga a jodela,roscón, en fin maravillosa...

Haile eu moi o meu pesar repito equivocación(despois da do seixo branco), e xusto no lugar q nomeas, iba detras de xabi e cando cheguín ó cruce quixen tirar hacia arriba pero vino a él ir pra baixo e eu non quixen ser menos e alá me fun!!!, e como ví marcas pensaba para mín carallo que ven vou, ninguén por diante e ninguén detras ata que me topei cun rapaz de gorra negra que viña hacia mín, así que... eu quedei de primeiro no meu propio percorrido(23km) Satisfecho Satisfecho ...
Agás neste lugar, o resto do recorrido estaba moi ben sinalizado.

Pois iso sabor agridoce!!!
Eu cheguei cabreado, Enfadado pero hoxe escacho coa risa o recordalo Ríndose Ríndose .
Baixaba embalado cara a meta pasando cintas e cintas sin darme de conta que eran as dos primeiros km, e pra remate encontro a outros tres correndo hacia min en direccion contraria tamen embalados e seguindo as cintas pero igual de perdidos ca min. Ahi foi cando nos demos conta , salimos a pista e buscamos a aldea, senon ainda estamos ali.
Ademas mira que corrin xa bastantes carreiras de montaña, Penedos, Parada, Alto Sil, Esgos, Tebaida as do GMTA...etc sin ningun problema de orientacion e aqui e a segunda vez que vou e a segunda que me perdo Muro
Para o ano que ven levarei unha barra de pan por si teño que ir deixando migas que nunca se sabe. O malo e que co dura que e a carreira xa me vexo roendo nela desde o km 2 Disimulando
Humberto

Novo foreiro
Novo foreiro
26/12/09
0 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Abr 2012, 21:25

Buena carrera y buena experiencia,lo que si tengo todo el cuerpo dolorido.
En mi caso no se si me perdí o los que venían de frente eran los perdidos,lo importante que llegué sin lesiones y nos recibieron con un roscón super rico. Felicitaciones a los organizadores y espero estar en la próxima de este tipo saludos

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos