Foros ›
Autor
Mensaxe
odnandito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/05/11
2 Carreiras
118 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2012, 15:40
Asunto: Re: Triatlón de Oleiros

Yo también me la hice pero las he visto en decatlhón y creo que no son caras, chao.
kite_runner

Novo foreiro
Novo foreiro
13/05/09
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Abr 2012, 8:01
Asunto: Re: Triatlón de Oleiros

Ayer no conseguí entrar a la web de Oleiros para realizar la inscripción.
Se cerraron a 3 (tres) horas de haberlas abierto. Intuyo que se inscribieron 140 participantes + 10 en lista de espera en 3 horas.
Así que si alguien que esté inscrito, no puede participar, le agradecería que me cediera su sitio. Si esto es posible!
surfiboy

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/09/08
0 Carreiras
188 Mensaxes
santiago de compostela
Respostar citando Envío Mar, 24 Abr 2012, 8:13
Asunto: Re: Triatlón de Oleiros

Me cago la leche,llevo 3 meses entrenando para este triatlón y cuando me vo a apuntar plazas completas,mi cara un poema.si hay alguien q no pueda ir q me avise para cojer su dorsal gracias.
COUT

Novo foreiro
Novo foreiro
26/10/07
0 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Abr 2012, 8:25
Asunto: Re: Triatlón de Oleiros

mpresionante.

A verdade é esa, xa se remataron as prazas !!!!, pois para min unha gran pena. Onte, día no que comezaba o prazo de inscripción, intentei apuntarme pero non me funcionanba o formulario a cubrir (xa nin aparecia) e hoxe vexo que xa están todalas prazas cubertas, o dito, IMPRESIONANTE.

De todalas formas, ¿non existiría posibilidade de aumentar o número de participantes?, tedes que ver que, si nunhas horas se agota a inscripción, pois o seguro e que o número de prazas sexa moi escaso, descoñezo as dificultades de organizar para máis corredores, pero en serio se debería barallar a posibilidade de aumentar as prazas.

Felicitarvos de novo polo exito da convocatoria, e pedirvos á organización que aumentedes no posible o número de prazas.

Eu levaba uns meses preparando a miña primeira triatlon, e bueno, unha pena ...... Enfadado
COUT

Novo foreiro
Novo foreiro
26/10/07
0 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Abr 2012, 8:33
Asunto: Re: Triatlón de Oleiros

Por certo, non estaría de máis que a xente que se quedou fora lle mande un mail á organización deportes @ oleiros.org e lle soliciten un aumento de prazas para a carreira dentro das suas posibilidades.

Pasar de 140 a 200, ou 220 supoño que non será tanto follón unha vez que estas metido en faena.

Esta ten pinta de ser unha boa proba para debutar, y dada a escaseza das mesmas, polo menos en Galicia, e unha pena que sexa só para tan poucos corredores quedando moitos de nos fora.

A ver se facemos un pouquiño de presión. Rezar

Saudos
Odesperansa

Novo foreiro
Novo foreiro
3/08/10
0 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Abr 2012, 9:03
Asunto: Re: Triatlón de Oleiros

Follón en canto a organización non creo que sexa, pero en canto a cartos seguro que sí, hai que ter en conta que a inscripción é gratuita.

Eu creo que fun dos afortunados que deberían estar dentro, 140 prazas parecéronme pouquiñas e quixen ser previsor, o malo desto é que xa me vexo rodeado de "Pros", pois estou casi seguro de que mais de un clube inscribiu ós seus socios de forma "masiva".

Vamos que de Popular seguramente teña mais ven pouco. A sufrir se ha dicho!!!
COUT

Novo foreiro
Novo foreiro
26/10/07
0 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Abr 2012, 9:16
Asunto: Re: Triatlón de Oleiros

Pois esto foi o que me contestaron dende a organización do Concello de Oleiros:

"onte ás 15:00 (máis ou menos) se facía a inscripción 140, collimos 10 máis de reserva por se falla algún. Nese momento a web xa bloque a inscripción.

Decirte que por nós collíamos 170 ou 180, pero a inspección técnica da federación nos limita en 140 por razóns de seguridade no circuito da bici.

Un saúdo e espero que o vindeiro ano consigas inscribirte."

Unha lástima, para debutar pareciame o triatlon ideal, Arteixo ou Riazor en mar aberto e ben batido, poñiame respeto para a primiera vez na natación. A ver si van aumentando estas probas nas nosas rías... Rezar
Blairy

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/08/10
0 Carreiras
55 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mar, 24 Abr 2012, 11:43
Asunto: Re: Triatlón de Oleiros

Qué pena... Me acabo de quedar a cuadros
kite_runner

Novo foreiro
Novo foreiro
13/05/09
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Abr 2012, 12:51
Asunto: Re: Triatlón de Oleiros

COUT escribió:
Pois esto foi o que me contestaron dende a organización do Concello de Oleiros:

"onte ás 15:00 (máis ou menos) se facía a inscripción 140, collimos 10 máis de reserva por se falla algún. Nese momento a web xa bloque a inscripción.

Decirte que por nós collíamos 170 ou 180, pero a inspección técnica da federación nos limita en 140 por razóns de seguridade no circuito da bici.

Un saúdo e espero que o vindeiro ano consigas inscribirte."

Unha lástima, para debutar pareciame o triatlon ideal, Arteixo ou Riazor en mar aberto e ben batido, poñiame respeto para a primiera vez na natación. A ver si van aumentando estas probas nas nosas rías... Rezar

Davil

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/07/11
0 Carreiras
172 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Abr 2012, 12:57
Asunto: Re: Triatlón de Oleiros

Odesperansa escribió:

Eu creo que fun dos afortunados que deberían estar dentro, 140 prazas parecéronme pouquiñas e quixen ser previsor, o malo desto é que xa me vexo rodeado de "Pros", pois estou casi seguro de que mais de un clube inscribiu ós seus socios de forma "masiva".

Vamos que de Popular seguramente teña mais ven pouco. A sufrir se ha dicho!!!

Non serás o único. Eu tamén voy no pack dos debutantes. A nosa contribución será darlle cor "popular" ao evento. Satisfecho
kite_runner

Novo foreiro
Novo foreiro
13/05/09
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Abr 2012, 13:02
Asunto: Re: Triatlón de Oleiros

Estoy de acuerdo que aumentar el número de participantes se les iría de las manos. Ya me parece de "alto riesgo" 140 bicicletas en esa carretera tan estrecha.
Pero existen otras maneras, como hacer 2salidas de 100 participantes. Los criterios para separar a la gente podrían ser: iniciación y perfeccionamiento, o por tiempos.....
Para la organización sería la misma logística, solo aumentaría el tiempo.
En las carreras populares donde participa mucha gente también escalonan las salidas por cajones.
Si la organización quiere, puede.
surfiboy

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/09/08
0 Carreiras
188 Mensaxes
santiago de compostela
Respostar citando Envío Mér, 25 Abr 2012, 8:10
Asunto: Re: Triatlón de Oleiros

si lo propio es que hicieran mas salidas,para poder entrar mas participantes,que ahora el triatlon tiene muchos seguidores y 140 plazas son muy pocas y para 3 o 4 triatlones donde puede participar todo el mundo es una pena perderselo.
odnandito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/05/11
2 Carreiras
118 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Abr 2012, 11:56
Asunto: Re: Triatlón de Oleiros

Hola a todos, en cuanto a la inscripción masiva hecha por clubes decir que para este triatlón al ser Popular se hicieron las inscripciones individuales, es decir, cada uno tenía que inscribirse por su cuenta y no lo hacía el club, en cuanto al tema de las plazas agotadas tan pronto significa que es un Tri bonito, ya que reúne unas buenas condiciones para todos tanto debutantes como para los mejores, buena natación, bici y carrera a pie algo exigente y si a eso le añadimos buena organización y muy buen ambiente pues listo, por eso hay tanta demanda de gente.
Yo debuté en Oleiros el año pasado y me lo pasé genial, sí que es verdad que la carretera para la bici es algo estrecha pero por lo demás creo que se podrían intentar hacer dos salidas para que asi pudiera participar más gente, y en un momento dado, si el problema fuese económico, pues se podría estudiar la posibilidad de cobrar una pequeña cantidad de euros para facilitar el aumento de plazas.
Saludos.
debuti

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/05/11
0 Carreiras
123 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Abr 2012, 12:44
Asunto: Re: Triatlón de Oleiros

odnandito escribió:
Hola a todos, en cuanto a la inscripción masiva hecha por clubes decir que para este triatlón al ser Popular se hicieron las inscripciones individuales, es decir, cada uno tenía que inscribirse por su cuenta y no lo hacía el club, en cuanto al tema de las plazas agotadas tan pronto significa que es un Tri bonito, ya que reúne unas buenas condiciones para todos tanto debutantes como para los mejores, buena natación, bici y carrera a pie algo exigente y si a eso le añadimos buena organización y muy buen ambiente pues listo, por eso hay tanta demanda de gente.
Yo debuté en Oleiros el año pasado y me lo pasé genial, sí que es verdad que la carretera para la bici es algo estrecha pero por lo demás creo que se podrían intentar hacer dos salidas para que asi pudiera participar más gente, y en un momento dado, si el problema fuese económico, pues se podría estudiar la posibilidad de cobrar una pequeña cantidad de euros para facilitar el aumento de plazas.
Saludos.
+1
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 25 Abr 2012, 15:21
Asunto: Re: Triatlón de Oleiros

Xa leva varios anos pasando esto. A min este ano non me afectou porque vou o Aviaman, pero o ano pasado quedei colgado. Pois nada xa sabedes, os que non conseguistes inscribiros podedes ir o Aviaman que cadra o mesmo fin de semana en Leiro. Moi feliz Moi feliz

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos