COUT escribió: |
Pois esto foi o que me contestaron dende a organización do Concello de Oleiros: "onte ás 15:00 (máis ou menos) se facía a inscripción 140, collimos 10 máis de reserva por se falla algún. Nese momento a web xa bloque a inscripción. Decirte que por nós collíamos 170 ou 180, pero a inspección técnica da federación nos limita en 140 por razóns de seguridade no circuito da bici. Un saúdo e espero que o vindeiro ano consigas inscribirte." Unha lástima, para debutar pareciame o triatlon ideal, Arteixo ou Riazor en mar aberto e ben batido, poñiame respeto para a primiera vez na natación. A ver si van aumentando estas probas nas nosas rías... ![]() |
Odesperansa escribió: |
Eu creo que fun dos afortunados que deberían estar dentro, 140 prazas parecéronme pouquiñas e quixen ser previsor, o malo desto é que xa me vexo rodeado de "Pros", pois estou casi seguro de que mais de un clube inscribiu ós seus socios de forma "masiva". Vamos que de Popular seguramente teña mais ven pouco. A sufrir se ha dicho!!! |
odnandito escribió: |
Hola a todos, en cuanto a la inscripción masiva hecha por clubes decir que para este triatlón al ser Popular se hicieron las inscripciones individuales, es decir, cada uno tenía que inscribirse por su cuenta y no lo hacía el club, en cuanto al tema de las plazas agotadas tan pronto significa que es un Tri bonito, ya que reúne unas buenas condiciones para todos tanto debutantes como para los mejores, buena natación, bici y carrera a pie algo exigente y si a eso le añadimos buena organización y muy buen ambiente pues listo, por eso hay tanta demanda de gente. Yo debuté en Oleiros el año pasado y me lo pasé genial, sí que es verdad que la carretera para la bici es algo estrecha pero por lo demás creo que se podrían intentar hacer dos salidas para que asi pudiera participar más gente, y en un momento dado, si el problema fuese económico, pues se podría estudiar la posibilidad de cobrar una pequeña cantidad de euros para facilitar el aumento de plazas. Saludos. |