Foros ›
Maratón Donostia-San Sebastian Vs. Maratón Porto
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Xov, 26 Abr 2012, 17:43
Asunto: Maratón Donostia-San Sebastian Vs. Maratón Porto

Boas.
Despois de haber asistido como espectador ó maratón da Coruña, foi tal a impresión que me causou a carreira (o maratón, a súa épica), que tomei a resolución (ou máis ben, terminei de tomar, porque xa o tiña en mente) de participar nun maratón.
Pero agora plantésaxeme a dúbida de a cal asistir. Tiña en mente o de Porto (28 de outubro), pero comentáronme que era bastante durillo para se-lo primeiro, e faláronme moi ben do de Donostia-San Sebastian (25 de novembro).
Así que esa é a cuestión para os que participáchedes nalgún deles ou nos dous: ¿cal é mellor para participar por primeira vez?
Tamén estou aberto a outras posibilidades, sempre e cando sexa entre os meses de setembro e novembro.
Por certo, o tempo que teño en mente (aparte de rematar) está ó redor 4 horas e 4 horas 20 minutos.
Gracias.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
sasito

Novo foreiro
Novo foreiro
3/01/12
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Abr 2012, 18:04
Asunto: Re: Maratón Donostia-San Sebastian Vs. Maratón Porto

Eu debutei na Maratona do Porto no ano 2010, e as miñas sensacións xerais sobre a carreira foron moi boas: correcta organización, bo ambiente, boa climatoloxía canto a temperatura e humidade, e pouca aglomeración (pouco máis de 1000 chegados na maratona, que compartimos competición nos primeiros quilómetros cos participantes da carreira de 14 quilómetros). Eu tamén escollín esta competición pola proximidade xeográfica.

O circuito non é nada monótono, nin duro en xeral. As únicas pexas, na miña opinión: algún tramo adoquinado (que pode facer aparecer rozaduras) e a paulatina, pero moi leve, subida que hai nos últimos quilómetros.

Sorte!
brinoso

Novo foreiro
Novo foreiro
21/05/08
0 Carreiras
18 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Abr 2012, 18:55

Para debutar sin duda San Sebastias. Són tres vueltas a un circuito urbano totalmente llano, De cualquiern manera al que vayas anímo y suerte.
GUINEANO

Maratoniano
Maratoniano
6/11/09
0 Carreiras
430 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Abr 2012, 19:08

Además de los que has citado, tienes en esas fechas el Bilbao Maratón Night (maratón nocturno el sábado 20 de octubre) y el de Valencia (18 de noviembre, creo). Tengo entendido que ambos tienen un perfil bastante llano.
Eso sí, mucho mas multitudinario el de Valencia.
vouindo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/02/12
0 Carreiras
58 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Abr 2012, 20:13

Coñezo as dúas, recoméndoche a de Donostia sen dúbida por todo, son dúas voltas en realidade porque a primeira é unha voltiña corta, bo firme bastante chan, temperatura fresca, para min boas condicións.No Porto o problema para os veteranos que andamos con algún que outro problema articular son os adoquíns, sobre todo na zona da ponte de Luís I, están mal, con grietas entre eles, eu estou operado da tríada, este ano non puden pasar do km 18 pola dor que me entrou na rodilla despois de pisar mal na subida adoquinada, o primeiro paso malo aguanteino, pero ao segundo tiven que deixalo, de resultas pasei dous meses sen poder facer nada, de feito ainda teño algunha molestia.A maratón de Coruña debería aprender todo o que poidera desta.Gran nivel.
vouindo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/02/12
0 Carreiras
58 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Abr 2012, 20:15

Quixen decir que a maratón de Coruña debería aprender da de Donostia.
rafita

Montañés
Montañés
13/10/08
0 Carreiras
774 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 26 Abr 2012, 20:45

Donostia !!!! no lo dudes, pero vete unos dias antes, la ciudad lo merece
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Xov, 26 Abr 2012, 21:32

OPORTO, A CORUÑA.... Son dos buenos MARATONES, depende un poco de las condiciones climatológicas el dia de la carrera........
MARCOS: Cualquiera que elijas, seguro lo acabas con una gran satisfaccion.... Yo terminé los 2, sin problemas...(y tengo 63 tacos)
ANIMO y nos veremos Corriendo por GALICIA.... Aplauso Silbar Disimulando
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 27 Abr 2012, 9:25

uffff oporto... adoquin!
San Sebastian... tres vueltas? mejor, que conoces el circuito

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
helsinki

Maratoniano
Maratoniano
4/04/08
680 Carreiras
264 Mensaxes
o barco
Respostar citando Envío Ven, 27 Abr 2012, 10:08

San Sebastián, precisoso, Oporto tanto o más. San Sebastián llano, Oporto, aunque tiene alguna subida, presenta perfil descendente en conjunto. Atenciones: mejor Oporto. Animación: mejor San Sebastían (salvo cuando algún energúmeno te salta con la pancarta pro etarra encima). Clima similar. Participación, por ahí se andan. Nivel: a la par. Decisión: en cualquiera disfrutarás, pero Oporto está más cerca. (y he corrido cuatro veces cada una)
Y ya puestos, ¿por qué no Orense?
Salud y kms
estrellado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/10/11
41 Carreiras
236 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 27 Abr 2012, 10:12

Pues Oporto no lo conozco, pero hice San Sebastián hace tres años, y me pareció una maratón bastante maja. En general, llana o muy llana; lo cual viene bien tanto para intentar marca (cosa que efectivamente hice), como para debutar sin meterse más dificultades a la mochila. Temperatura fresca, sin demasiados riesgos de que te pille un día de calor que te funda. Llegada en el Estadio de Anoeta (quieras que no, darle una vuelta a la pista de atletismo, tiene un nosequé muy especial).

En la parte negativa, me encontré que (al menos en el grupo de las 3h30min) la carrera estaba demasiado aglomerada, y las calles apenas daban para correr sin tropezarse. Y así nos pasamos más de media hora tratando de no irnos al suelo (y alguno no lo consiguió). Supongo que eso varía según dónde vayas en carrera, y es posible que a estas alturas ya lo hayan solucionado.

Saludos
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Ven, 27 Abr 2012, 17:46

Pois moitas gracias a todos polas vosas opinións. Son básicamente o que me esperaba, así que aínda seguirei en dúbidas ata ben entrado o verán.
O único inconvinte de Donostia é a data, un chisco tardía, e igual teño compromisos familiares para esa data.
En calquera caso, sexa a que sexa, correrei un maratón no outono (lesión mediante).
Saúdos.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
dgolop

Maratoniano
Maratoniano
26/05/11
16 Carreiras
1311 Mensaxes
Vigo City
Respostar citando Envío Mar, 01 Mai 2012, 0:17

estrellado escribió:
Pues Oporto no lo conozco, pero hice San Sebastián hace tres años, y me pareció una maratón bastante maja. En general, llana o muy llana; lo cual viene bien tanto para intentar marca (cosa que efectivamente hice), como para debutar sin meterse más dificultades a la mochila. Temperatura fresca, sin demasiados riesgos de que te pille un día de calor que te funda. Llegada en el Estadio de Anoeta (quieras que no, darle una vuelta a la pista de atletismo, tiene un nosequé muy especial).

En la parte negativa, me encontré que (al menos en el grupo de las 3h30min) la carrera estaba demasiado aglomerada, y las calles apenas daban para correr sin tropezarse. Y así nos pasamos más de media hora tratando de no irnos al suelo (y alguno no lo consiguió). Supongo que eso varía según dónde vayas en carrera, y es posible que a estas alturas ya lo hayan solucionado.

Saludos

No he corrido San Sebastian, dicen que es muy llana , Porto más cerca, es llana, pero ojo si te planteas objetivos hay que preparar bien el adoquín, yo hice la media de Porto y no lo noté pero en una maratón si no preparas el adoquín con algún ejercicio muscular te pueden dar calambres importantes, en el tramo final, muy contengo por el tiempo hizo un día espectacular y los alredores de Porto son preciosos, no volveré pronto, me apetece correr otros maratones, ahora pero en el futuro quizás vuelva.

saludos.

Twitter afilado dgoliano:
twitter.com/#!/dgolop

Diario de Dgolop:
www.correrengalicia.or...pic&t=8538

Página afilados runners
afiladosrunners.wordpress.com/

Saludos Dgolop!
Marcosvm

Novo foreiro
Novo foreiro
31/07/11
0 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Mai 2012, 7:45

Boas Marcos,
Se finalmente te decantas por Oporto, alá nos veremos.
Sempre será unha boa noticia compartir Km con xente coñecida.
Deica.
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Lun, 28 Mai 2012, 16:22

Marcosvm escribió:
Boas Marcos,
Se finalmente te decantas por Oporto, alá nos veremos.
Sempre será unha boa noticia compartir Km con xente coñecida.
Deica.

Qué tal!
Pero finalmente vas corre-lo maratón?? Moi ben, moi ben.
Haberá logo que preparar esa viaxe.....
O que pasa é que para esas datas estará a cair o segundo (ou segunda) e igual teño que correr, pero a outro lado.

Xa en serio, en caso de que faga o maratón en outono só pode ser o de Porto. Así que se dou feito unha preparación mínima, temos que que quedar.
Senón, postporeino, probablemente, para Coruña 2013.

Falamos.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos