Foros ›
101 PEREGRINOS ( PONFERRADA )
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Arnela

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/10/09
0 Carreiras
54 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Abr 2012, 20:06
Asunto: Re: 101 PEREGRINOS ( PONFERRADA )

Antes de nada aplaudir e felicitar a todos os que nos presentamos na liña de saida.

Era a miña primeira carreira de longa distancia e non será a última. Cometín varios erros de principiante, o primeiro foi a eleción do pantalón unha vez que vin que o tempo era de borraxeira e non de choiva, e a larga produxome rozaduras na entreperna. O segundo erro foi a mentalidade de competición (o obxetivo de querer rematar en 12 horas, o final 14:34). O terceiro erro foi non enviar unha mochila con outras zapatillas e roupa por medio da organización os quilómetros 39 e 73.

Bueno, a miña proba o final converteuse nunha 'carreira' de 40 qms seguida dunha 'andaina' de 60, debido as rozaduras na entreperna e a unha pequena ampolla no pé dereito, que non me permetían nin trotar nas baixadas. Aproximadamente no qm. 45 cambiei os calcetíns e ocurreuseme poñer a 'braga' a modo de compresa, e creo que gracias a iso fun capaz de rematala proba.
No mirador de Orellán (qm. 55) alcanzoume o meu compañeiro Alber, que decideu acompañarme andando o resto da proba.
Dende o avituallamento de Santalla no qm. 73, compartimos camiños e charlas con Fermín (de Bilbao) gran aficionado os ultras, o cal lle comentamos que na saida vimos un home de bastante idade cunhas medias de lana ata a rodilla e unhas 'chanclas' (se vexo algunha foto del xa cha envio M'Corredoira) e dixonos que se chama Benito e que ten invitación todolos anos para a Zegama.
O rematar o bucle de Santalla fixosenos de noite e tivemos que usar os frontais nos últimos 15 qms., quizas algún menos, xa que nos comentaron algún das bicis que lles saíran sobre 96 qms.

O peor de toda a proba foron os derradeiros 2 qms pola ribeira do Sil que se nos fixeron interminables, xa que Alber tivo un problema na planta dun pé que non lle permitía nin camiñar, neste tramo Fermín sacounos como 25 minutos.

A lectura positiva da proba foi a gran fortaleza mental, xa que o ter rozaduras tan cedo pasouseme pola cabeza varias veces o feito de ter que abandoar. Tomeino con moita calma, falando con ciclistas e marchadores que atopaba polo camiño, tentando olvidarme dos meus problemas e pensando noutras cousas que me motivasen (algunhas das cales xa levaba preparadas).

Agora, despois de rematar a proba, considero que me faltaba moito entrenamento fisico para este tipo de probas, ainda que o psicoloxico sí creo que o levaba moi ben entrenado (sempre procuro ser optimista, buscar o lado positivo).

Por último, dar as gracias a organización, colaboradores, etc. Para min os avituallamentos estiveron moi ben, a marcaxe tamén, o trato dos veciños dos pobos, etc.

E como soe pasar case sempre o peor da proba é a falta de educación e respeto polo medio ambiente. Non entendo nin entenderei nunca a esa xente que emporca os camiños cos envoltorios da comida, os botellíns de auga, e incluso os neumaticos das bicis.
Arnela

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/10/09
0 Carreiras
54 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Abr 2012, 20:16
Asunto: Re: 101 PEREGRINOS ( PONFERRADA )

kike escribió:
Buenas , yo también me arrastre hasta meta, siempre pasa lo mismo, tan viejo y tantas carreras y cometiendo los mismos errores, la carrera muy buena, la organización perfecta, carrera muy recomendable , felicitar a la gente que se atrevió a estar en la salida y aplaudir a los que llegaron en tiempo a meta.
Al final 11:57 ,pena no poder entrenar un poquito mas y pena el dolor del pie que hay quien lo saque ( algún remedio para pinchazo en la planta del pie? ), lo mejor ..llegar a meta sin utilizar el frontal.
Recalco, esta es una muy buena carrera , la dureza la pones tu.

¿Qué tal Kike? xa supuxen que tiveras algún problema o ver o teu tempo na clasificación (na web de dorsalchip). A ver si te recuperas pronto dese pé e vemonos e Somozas, se vas claro.
Eu cos problemas que tiven, tomeino con moita calma pensando en Somozas, e que unha lesión non a daría recuperado en 15 días. As agujetas xa están remitindo e nun par de días xa non quedará nada delas.
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Lun, 30 Abr 2012, 20:45
Asunto: Re: 101 PEREGRINOS ( PONFERRADA )

sodes todos admirables.....

espero no Courel imitarvos en ser finisher dun ultra

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
Annie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/10/09
86 Carreiras
697 Mensaxes
A Veiga e Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 30 Abr 2012, 21:39
Asunto: Re: 101 PEREGRINOS ( PONFERRADA )

Hola!!!
Como no dejen de pitarme los oídos... madre mía...
Para PersiguiendoGalgos y para mí fue una pasada participar de este modo en la carrera, ayudando en lo que pudimos.
Los protagonistas sois los supervalientes que habéis participado.

En este enlace de mi blog, va mi modesto "homenaje":
La Cofradía del Trote Cochinero

Un abrazo a todos!!!

Las aventuras y desventuras de la Cofradía del Trote Cochinero Sorriso

lacofradiadeltrotecoch...gspot.com/
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Lun, 30 Abr 2012, 23:08
Asunto: Re: 101 PEREGRINOS ( PONFERRADA )

Gracias polos ánimos. Si que recordo a Annie no Mirador, as palabras de ánimo sempre axudan, pero a verdad e que ahí xa iba bastante queimado e moitas veces xa solo respondia con "gruñidos" Sorriso cada vez que un corredor que me adiantaba dabame ánimos a vez que se alonxaba de min.

Este foi o tercer abandono que teño en carreira, pero foi o primeiro que o fixen por imperiosa necesidad. Cheguein o meu límite físico, dentro dunhas condicións de entrenos mínimos, problemas de última hora e sobre todo Indiferente a vena competitiva que me sae sempre e nestes casos non me axuda.

Despois de ver como a realidade me pon no meu sitio pensarei friamente o próximo reto. Intentarei prepararme mellor e utilizarei a experiencia adquirida nesta carreira para non repetir erros.
Ahora esperar a recuperarse e logo pensar friamente si para mediados de Xullo terein o corpo suficientemente preparado para correr en Beasain

Socio fundador del club de fans de Safardatxo
-------------------------------------------------------
Ni Religión, ni Rey, ni subcontratas
correabraham

Maratoniano
Maratoniano
3/07/11
0 Carreiras
26 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Mai 2012, 0:05
Asunto: Re: 101 PEREGRINOS ( PONFERRADA )

Enhorabuena a los participantes y a los animadores gallegos(hubo un buen monton) y enhorabuena a vosotros (acabarais o no)
Yo fui con un compañero desde coruña y los dos llegamos a meta.Yo ya participe en las dos ediciones anteriores,pero en duatlon,y ni que decir tiene que no hay color con la carrera a pie.Por eso digo que llegemos o no,plantearlo es un reto moral escepcional.Ademas,son las tipicas carreras que siempre enseñan para la siguiente.Un saludo y disculpas por mi entrada.
estrellado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/10/11
41 Carreiras
236 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 01 Mai 2012, 8:58
Asunto: Re: 101 PEREGRINOS ( PONFERRADA )

Enhorabuena a todos los participantes, y muchas gracias por las crónicas, muy bonitas. Es un placer leerlas.

Y una curiosa reflexión que me viene a la cabeza... si se piensa fríamente, parece casi increíble que podamos sentirnos insatisfechos cuando acabamos de recorrer ¡hasta 73 km! encima de nuestras piernas, con todas las circunstancias en contra. De hecho, somo capaces de sentirnos insatisfechos incluso recorriendo ¡100 km! si lo hemos hecho un poco más despacio de lo que habíamos previsto...

Pero en realidad es para sentirse orgulloso. Enhorabuena a Corvo, Arnela, linkinpark y todos los demás participantes, otra vez.

Saludos
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 01 Mai 2012, 9:44
Asunto: Re: 101 PEREGRINOS ( PONFERRADA )

estrellado escribió:
Enhorabuena a todos los participantes, y muchas gracias por las crónicas, muy bonitas. Es un placer leerlas.

Y una curiosa reflexión que me viene a la cabeza... si se piensa fríamente, parece casi increíble que podamos sentirnos insatisfechos cuando acabamos de recorrer ¡hasta 73 km! encima de nuestras piernas, con todas las circunstancias en contra. De hecho, somo capaces de sentirnos insatisfechos incluso recorriendo ¡100 km! si lo hemos hecho un poco más despacio de lo que habíamos previsto...

Pero en realidad es para sentirse orgulloso. Enhorabuena a Corvo, Arnela, linkinpark y todos los demás participantes, otra vez.

Saludos

Gracias !!

Y tienes toda la razón en esa reflexión,a veces no somos conscientes de que hacer,por ejemplo,73 kms es una salvajada...cuando hay personas que por desgracia tienen una movilidad muy reducida y poder moverse unos metros les supone un gran esfuerzo...tiene mucho,mucho merito tan solo el hecho de plantearte empezar algo así....luego el resultado será mejor o peor...pero la victoria es superar los miedos y ser capaz,cada uno con sus objetivos.

Saludos !
Mond

Montañés
Montañés
11/10/10
0 Carreiras
626 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Mai 2012, 16:23
Asunto: Re: 101 PEREGRINOS ( PONFERRADA )

linkinpark escribió:
Os dejo el enlace picasa de las fotos que pude ir tirando durante el camino,algunas están bastante bien !

picasaweb.google.com/1...grinos2012

Saludos Guiño

linkinpark, las fotos no se ven (supongo que no me pasa sólo a mí).

Y por cierto, enhorabuena a todos, independientemente del tiempo final o de los kilómetros realizados. El caso es estar ahí, y vosotros estuvistéis.

www.sportgumby.blogspot.com
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 01 Mai 2012, 19:30
Asunto: Re: 101 PEREGRINOS ( PONFERRADA )

Lo siento,creo que por defecto no estaba abierto al publico...a ver ahora:

picasaweb.google.com/1...grinos2012

Gracias !
Pumuki

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/01/11
0 Carreiras
212 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Mai 2012, 13:48
Asunto: Re: 101 PEREGRINOS ( PONFERRADA )

Debido a unha operación no mes de febreiro, cheguei a saída con 170km nas pernas este ano, e rematei, con algo de sufrimento por mollarme, e deshidratarme dende o km 39 ao 52,.............rematei pero levoume 2h máis do previsto, agora buscar outra

Creo que fun o único ourensan en marcha, en BDM polo menos había3
ferreiro2008

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/05/09
0 Carreiras
63 Mensaxes
Padrenda - Ourense
Respostar citando Envío Xov, 03 Mai 2012, 8:04
Asunto: Re: 101 PEREGRINOS ( PONFERRADA )

Pumuki escribió:
Creo que fun o único ourensan en marcha, en BDM polo menos había3

Pelo menos habia outro mais.
Entrei en meta xuntamente con linkinpark e Igor. E non sabia que eran eles.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos