Xov, 11 Xan 2007, 10:23
Asunto:
khene escribió: |
Me parece un poco absurdo hacer una media para preparar otra media . Creo que te apetece hacerla y que estás buscando una excusa . Está bieeeeen. Cambio mi argumento:
Banderas, es una idea c*j****a !!! La Media Maratón Manuela Machado es lo mejor que puedes hacer para preparar la Vig-Bay. Ãnimo que la disfrutarás mucho . Ya hay muchos foreros anotados y lo vas a pasar muy bien
Nos leemos |
¿Cómo me coñeces, meu?... realmente estou buscando unha desculpa para ir a Viana a tomar "Bacalhau á braz" e meterme un bó "vinho verde" entre peito e lombo
... non é así... realmente, e despois do rodaxe de 17500 metros da inauguración do CARMA, pasar á unha media maratón tampouco é tanta diferencia... en distancia... (xa sei que son algo máis de 4 kms. ) ... a principal diferencia que eu lle vexo é a actitude diante da carreira... a de Viana sería para facela a ritmo de pachanga-rodaxe e máis que nada por ver o ambiente, e a Vig-Bay sería unha carreira para facer "marca" ou cando menos acadar un obxectivo en tempo... ¿pillas a "subtil" diferencia?... en calquera caso penso que ó final non me vou animar á Manuela Machado....¡¡¡¡OOOOOOOHH!!!!
porque podo ir pola autovía ata Baiona ao mesmo ritmo, coas maravillosas vistas á Ria de Vigo e quedar alí coa muller e os nenos a comer un bacalhau á braz e darme un baño invernal na praia de Santa Marta
pero, iso sí, sen o ambiente dunha carreira
Editando editando:
Visto o comentario de
Charly deduzo que non vai ir a Viana, así que o 21 seguramente haxa nova edición do CARMA... Beeeeennn!!!
Charly vai preparando o percorrido do 21 que ahí estarei... descartado Viana... repito ¡¡¡OOOOOOOOHH!!!!!!
Última edición por banderas o Xov, 11 Xan 2007, 10:26; editado 1 vez