Foros ›
Autor
Mensaxe
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Dom, 06 Mai 2012, 23:03
Asunto: Ehunmilak 2012

Despois do fiasco nos 101 km Peregrinos xa teño novo obxetivo

Ehunmilak

A proba larga (168km e 11.000 metros de desnivel positivo) parece reservada para homes Indiferente Avergonzado

A carreira "corta" parece algo máis asequible para gatos e demáis bichos Disimulando Indiferente cos seus 88km e 6.000 metros de desnivel positivo

Socio fundador del club de fans de Safardatxo
-------------------------------------------------------
Ni Religión, ni Rey, ni subcontratas
pichichi

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/01/11
240 Carreiras
335 Mensaxes
O Pino
Respostar citando Envío Dom, 06 Mai 2012, 23:12
Asunto: Re: Ehunmilak 2012

Pois animo ca proba. Q che vai encantar. Eu fixen algun tramo( sen apuntarme na proba, pola miña conta) e a verdad e que non ten dsperdicio ningun. Reserva forzas para o xindoki mailo aizkorri. Eu sguro q starei animando !!!!!!
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 07 Mai 2012, 0:36

Pues yo es una de las pruebas que tengo en cartera,me cuadra muy mal la epoca por el trabajo,pero cuando cuadre bien,sin duda que voy...eso si,son durisimas !..conozco la zona del Aizkorri,de la Zegama y es brutal..el resto es aun peor !

Hay que ir muy,muy fuerte,fisicamente y sobretodo psicologicamente..

..muchos animos y al ataque !
nopudoser

Montañés
Montañés
18/07/08
123 Carreiras
295 Mensaxes
walden-trez
Respostar citando Envío Lun, 07 Mai 2012, 9:22

Gran obxectivo! a min a carreira das 100 millas paréceme esaxerada! meu deus!! 22.000 metros de desnivel!!
E a "corta" tamén lle chega, estiven moito tempo dándolle voltas á idea de correla pero ao final desistín, sobre todo por falta de tempo para realizar os adestramentos adecuados e tamén pq creo que pasar de correr algunha maratón de montaña a un ultra de 88 km, necesita algún paso previo con trails de 50- 60 km. Asi que queda no apratado de " asuntos pendientes"

Sorte e kilómetros!
Arnela

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/10/09
0 Carreiras
54 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Mai 2012, 13:50

Animo ca preparación e ca proba. Como ben que comenta Linkin hai que ir ben preparado fisicamente, pero seguramente máis importante sexa a preparación psicolóxica, xa que so moitas horas e pasan moitisimas cousas pola cabeza. Un pequeno consello é tentar de ir sempre acompañado para ter palique e distraer o cerebro.

Haber se cadran as cousas e para o ano me animo, que xa teño ganas de participar nalgunha proba no Pais Vasco.

Animo e forza.
Mond

Montañés
Montañés
11/10/10
0 Carreiras
626 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Mai 2012, 15:57

Yo también la tengo en el punto de mira desde el año pasado, que anduve por allí unos días antes de la celebración de la prueba. Pero de momento habrá que esperar, que no está el body ni el coco para esos tutes.

Suerte y ánimo para los que vayan, a la versión larga o a la menos larga, que corta no hay ninguna.

www.sportgumby.blogspot.com
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 07 Mai 2012, 16:07

Si...allí hay la dura...y la peor... Ríndose Ríndose Ríndose

..en el Pais Vasco no andan con mariconadas... Muerto Muerto Muerto

... ánimos !!
Obelix

Montañés
Montañés
31/07/07
9999 Carreiras
391 Mensaxes
a o fondo a dereita
Respostar citando Envío Lun, 07 Mai 2012, 21:12

Está ahí, ..., le tengo ganas,..., pero,...., aun no me atrevo Avergoñado ,peeeero Demo sorrindo Demo aun no la descarté. Algún amigo que la ha hecho dice que es muy dura pero que merece la pena
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Lun, 11 Xuñ 2012, 19:58

Por desgracia vaise todo o traste, por outras ocupacións para ese fin de semana non poderei participar. Vai ter que esperar polo menos ata o próximo ano.

Ahora a ver que obxetivo me marco Confuso para este final de temporada... e si non, a descansar Disimulando

Socio fundador del club de fans de Safardatxo
-------------------------------------------------------
Ni Religión, ni Rey, ni subcontratas
Mond

Montañés
Montañés
11/10/10
0 Carreiras
626 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Xuñ 2012, 20:38

corvo escribió:
Por desgracia vaise todo o traste, por outras ocupacións para ese fin de semana non poderei participar. Vai ter que esperar polo menos ata o próximo ano.

Ahora a ver que obxetivo me marco Confuso para este final de temporada... e si non, a descansar Disimulando

Ánimo, cuando no puede ser... pues no puede ser. De todas formas hay otras cosillas por ahí para matar el bicho antes de que acabe el año.

Algunas son un pelín más lejos que el País Vasco, pero ya puestos piensa en: la Matagalls, La Calcenada, el Trail del Aneto, la Tilenus Xtreme, Cavalls de Vent, Tenerife Bluetrail, UTGuaraSomontano, la Última Frontera,... Además muchas de estas tienen varias versiones "largas" y "cortas" (como la Ehunmilak).

Ah, y no te olvides de consultar el calendario de nuestros vecinos de Portugal, que tienen muy buenas pruebas y están ahí al ladito. Seguro que sobre esto los compañeros del Desnivel Positivo te pueden comentar algo más que yo.

www.sportgumby.blogspot.com

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos