Mar, 08 Mai 2012, 20:50 Asunto: 16 días corriendo londres 2012
hola a todos,
para aquellos a los que solo preocupa el tiempo y la rapidez al correr en una prueba determinada --> bit.ly/J13Twu
lo importante, al menos para mi, es correr. poder hacerlo hoy, mañana, el año que viene... disfrutar corriendo, olvidando el reloj en casa, y haciéndolo solo por el placer de poder 'rebotar' contra la pista un rato cada día.
un saludo,
ma
helsinki
Maratoniano
4/04/08
680 Carreiras
264 Mensaxes
o barco
Mar, 08 Mai 2012, 21:15 Asunto: Re: 16 días corriendo londres 2012
¡Ahora entiendo las lágrimas que me brotan cada vez que acabo una maratón!
Mér, 09 Mai 2012, 9:40 Asunto: Re: 16 días corriendo londres 2012
acojonante. gracias ma por compartir la noticia Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España ! oscarunin.blogspot.com esprintes.blogspot.com
XABOU
Maratoniano
19/01/11
389 Carreiras
405 Mensaxes
CARNOTA
Mér, 09 Mai 2012, 11:55 Asunto: Re: 16 días corriendo londres 2012
despois imos nos e temoslle medo o temido muro..........esto siiii que e ter instinto de superaciòn........admiro a moita xente deste tipo que ten problemas fìsicos, sobrepeso, etc.....e velos chegar en carreiras ainda que sexan dos ùltimos......xa me gustaria a min ter esa capacidade.......simplemente......xxaaaaapppppppo-
Marcos
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Mér, 09 Mai 2012, 12:17 Asunto: Re: 16 días corriendo londres 2012
¡Canta razón!
Tanto preocuparse por si baixo un segundo aquí, se o percorrido é ou non plano, si fará sol ou choverá, ....... e non nos decatamos de que non lle damos nin a máis mínima importancia ó único que realmente a ten: PODER CORRER.
Todo o demais sustráenos de disfrutar do único que deberíamos.
¿a que cando vos lesionades valorades n súa xusta medida o feito de poder correr?
Menos mal que de vez en cando aparece algunha noticia, coma esta, que nos fai reflexionar. Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño. asociaciongam.blogspot.com.es
sherif
Foreiro Xuvenil
26/05/06
0 Carreiras
277 Mensaxes
Outes
Mér, 09 Mai 2012, 19:29 Asunto: Re: 16 días corriendo londres 2012
razón que aplasta marcos e compañia, a verda e que me deixou frio a noticia, e eu fai uns meses non hera capaz de correr cen metros (culpa de unha lesión) e ahora que estou empezando a correr xa estou pensando en millorar marcas, e a verdade que daquela decia quen me dera correr 15 min. e ahora que xa fago 50 min. xa non me acordo do que sufria por non poder correr, gracias ma.prensa por poñer este enlace e asi volver a recapacitar e pensar : " por fin podo correr un pouco e disfrutar do que me gusta", cousa que por desgracia alguns non poden facelo, chapo pola noticia e repito GRACIAS, un saludo de sherif
Killoke
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes
Mér, 09 Mai 2012, 20:35 Asunto: Re: 16 días corriendo londres 2012
Muchas gracias ma-prensa.Es impresionante la valentia de esta mujer.
ramallo
Foreiro Senior
2/02/09
0 Carreiras
760 Mensaxes
Mér, 09 Mai 2012, 21:46 Asunto: Re: 16 días corriendo londres 2012
A mi me lo vais a decir...
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos