Sáb, 18 Mai 2013, 9:45
Asunto: Re: Dolor na parte interior das pantorrillas
Bos dias, un ano despois e seguimos case igual, fixen a carreira de Carballo o ano pasado anque non estaba moi ben, acabei aparentemente ben, pero os dous dias no aeroporto tuven que dar unha carreiriña, e de pronto volveron as punzadas!!!!, no veran descanso absoluto uns 2 meses na esperanza de mellorar completamente, en setmbro volvin a empezar con un plan hiper-suave, solo ximnasio, alternando bici, eliptica,remo, e despois de 1 mes empecei na cinta a trotar moi suave, e mais ou menos ben, a sorpresa chegou un dia facendo eliptica: voleronme as dores na eliptica, suaves, pero dores, inmediatamente baixei da eliptica e pasei para a cinta, haber que pasaba, estuben 10 minutos trotando suave, e sin dor!!!,
Fun a un fisio, comenteille todo o caso, e dixome que era o tibial posterior, que fose o podologo, que non habia moita forma de estirar ese musculo.
De momento ainda non fun, por vagancia, por que me parecia increible que a reaparicion da dor na eliptica poidese ter que ver coa pisada, polos cartos,....
Despois de 15 dias de descanso, comprei unhas pantorrilleras de esas e volvin empezar o ximnasio, na cinta sempre con un minimo de 1.5 de inclinacion, dixome o monitor que se tiña esas molestias era mellor, incluso cando me parece que vai a regresar a dor, subo a pendiente e eu diria que eso frena a dor, agora xa alterno con carreira exterior, case siempre ben, pero alguns dias sinto "sensacions", amagos de dor, osea que perfecto non estou, incluso estos dias despois de descansar 3 dias hai veces que simplemente se estou moito tempo de pe, regresan as "sensacions".
Para acabar, desde fai unha semana doeme a planta do pe esquerdo, xusto donde termina o calcaneo, amago de facitis???, vai a menos pero de momento non desapareciu.
¿Como vedes o tema???