8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Mar, 15 Mai 2012, 19:59 Asunto: Re: CARSantiago
Grazas You´ll never run alone
lentoperosejuro
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Mér, 16 Mai 2012, 8:02 Asunto: Re: CARSantiago
Joder, xa está ben de tanto "peloteo"!!! Enhoraboa, sodes uns fenómenos,... e un huevo!!!, o único que merece parabéns é Arturiño , o resto: a correr máis ata quedar de primeiros (ji,ji,ji)
Falando de cousas serias: hoxe quedamos en ter reunión no local social??? (Sei que algo falamos o mércores pasado pero non lembro en qué quedamos) “never rained que non escampara”.
Picapiedra
Mods
21/02/07
0 Carreiras
1191 Mensaxes
Ames
Mér, 16 Mai 2012, 9:21 Asunto: Re: CARSantiagolentoperosejuro penso que quedamos en sí ter reunión, de feito, eu xa quedei con gallego para vernos hoxe alí.
Otra cousa. Xa que temos algúns días por diante para descansar (ou non...), voume arriesgar e propoñer saida montañeira para hoxe, tal e como falamos o domingo.
Así que ... mestre Aficionado diga vostede hora e lugar
(non me deixedes só )
aficionado
Montañés
6/11/07
0 Carreiras
501 Mensaxes
Mér, 16 Mai 2012, 10:28 Asunto: Re: CARSantiago
Amigo Picapiedra el que tiene que rezar soy yo para seguir a un experimentado maratoniano como tu.
Por mi quedamos a las 20:10 h. delante de Fonseca, cualquier otro lugar y hora me vale, siempre que la hora cumpla los requisitos que sabeis.
Saludos cordiales y nos vemos luego.
gallego
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Mér, 16 Mai 2012, 10:53 Asunto: Re: CARSantiago
Yo os veo en las isotónicas, hoy voy a poner las piernas a remojo a la piscina con tury. Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
lentoperosejuro
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Mér, 16 Mai 2012, 11:37 Asunto: Re: CARSantiago
Eu xa subín onte o Pedroso e hoxe teño un partido ás 21'00, polo tanto véxovos no local social. “never rained que non escampara”.
jabelo
Foreiro Xuvenil
29/01/06
0 Carreiras
238 Mensaxes
Santiago
Mér, 16 Mai 2012, 13:29 Asunto: Re: CARSantiago
me apunto, aunque estoy un poco tocado hare un esfuerzo y me acercare ... al local social
Picapiedra
Mods
21/02/07
0 Carreiras
1191 Mensaxes
Ames
Mér, 16 Mai 2012, 16:45 Asunto: Re: CARSantiago
jabelo escribió:
... aunque estoy un poco tocado...
Sí, claro ... igual que el domingo ¿no?
szylx
Foreiro Senior
1/11/08
0 Carreiras
424 Mensaxes
Xov, 17 Mai 2012, 12:41 Asunto: Re: CARSantiago
Mucho movimiento veo por aquí!
Yo llevo unas semanillas que entreno muy irregularmente, entre trabajos, exámenes y tal estoy sin tiempo para darle a las piernas!
Lun, 21 Mai 2012, 17:11 Asunto: Re: CARSantiago
Solo cabe felicitar a Gallego, por el trabajo realizado en el gallego de duatlón. Creo que me equivoqué un poco, al informarle que el circuito de bici era todo de plato. Vamos, yo en coche lo subí fácil, pero en bici parece ser que no es lo mismo. En fin, otra vez lo haré antes en la bicicleta para que la información sea realmente aprovechable.
gallego
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Lun, 21 Mai 2012, 21:53 Asunto: Re: CARSantiago
Tranquilo Angel, que cando vin a costa xa me decatei de que no estado actual non subia a plato, ainda que Gustavo igual se atreveu. O peor do circuito era a curva con terra, estaba propia para ir sementar o millo . Gracias os que me animachedes en Noia, e xa víchedes que sufrín como un perro para non quedar último, pero eso pódese mellorar, o posto o mellor non, pois este ano había moi pouca xente, pero a actuación e as sensacións estou seguro que si. Para o ano estreno categoría e estou seguro que se pode facer un bo papel. Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
gallego
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Xov, 24 Mai 2012, 22:04 Asunto: Re: CARSantiago
Por si mañana no entro, desearle suerte a Manuel por O Courel, A chechu y a Christian por las bonitas tierras muradanas, y como no a Piky y a Pachin en Aveiro (aclararles que las bicis no llevan motor, porque lo van a pensar), y a los demás disfrutar del fin de semana (pero no seais vagos y entrenar algo), yo me tendré que conformar con estar encerrado estudiando, aunque el domingo por la mañana tomaré un kit-kat y haré una ruta por las bonitas tierras do Xallas, que además este año va a pasar cerquita de la casa donde vivo y también pasará al lado de la casa donde me crié. Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
Piky
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Xov, 24 Mai 2012, 22:38 Asunto: Re: CARSantiagoGallego, para o ano, contamos contigo!!! Hai que facelo. O domingo á noite contovos.
Edito para darle ánimos al resto del CAR en lo que hagan, aunque sea entrenando
aficionado
Montañés
6/11/07
0 Carreiras
501 Mensaxes
Ven, 25 Mai 2012, 8:15 Asunto: Re: CARSantiago
Mucha suerte para todos los que compitan que lo hagan muy bien, que cumplan sus expectativas y los que entrenen pues que disfruten igualmente.
Por "O Courel" espero disfrutar, reflexionar (hay mucho tiempo) y gestionar el esfuerzo para intentar ser "finisher". Cuando caiga la noche y la oscuridad nos rodee compartiremos camino con búhos, cárabos, lechuzas y demás animales que en esos momentos se hacen dueños de ese territorio.
Suerte para tod@s.
Santiaguiño
Montañés
13/10/08
10 Carreiras
330 Mensaxes
Santiago
Ven, 25 Mai 2012, 13:46 Asunto: Re: CARSantiago
Moita sorte a todos os que vades a competir nesas "bonitas" distancias.
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos