Foros ›
IX Virxe da Guía (Carreira-Ribeira) 17-05-2012
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1360 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Mai 2012, 17:38
Asunto: Re: IX Virxe da Guía (Carreira-Ribeira) 17-05-2012

eddie10 escribió:
Teño previsto correr sen dorsal

Demo Enfadado Demo Enfadado Demo Enfadado

Bueno, pois ó final pecháronse as inscricións con perto de 370 atletas distribuidos entre as distintas categorías...!!

Esperamos que o pasedes fenomenal...e cruzaremos os dedos para que todo sala "a pedir de boca"!!! Falando de bocas, lembrar que ó rematar a entrega de premios (sobre as 13.00 horas) haberá unha estupenda paella para matar a fame, agasallo da Asociación de Veciños de Carreira.
davidcouselo

Maratoniano
Maratoniano
6/10/11
65 Carreiras
1208 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Mér, 16 Mai 2012, 19:52

eddie10 escribió:
Teño previsto correr sen dorsal, si hai alguen que este inscrito e non poida participar que me envie un privado,un saudo.

¿Tienes previsto Pensando ? Yo, si fuera tú y no consiguiera dorsal, me quedaría en casa.
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Mér, 16 Mai 2012, 20:37

URKO escribió:
eddie10 escribió:

Bueno, pois ó final pecháronse as inscricións con perto de 370 atletas distribuidos entre as distintas categorías...!!

Esperamos que o pasedes fenomenal...e cruzaremos os dedos para que todo sala "a pedir de boca"!!! Falando de bocas, lembrar que ó rematar a entrega de premios (sobre as 13.00 horas) haberá unha estupenda paella para matar a fame, agasallo da Asociación de Veciños de Carreira.
Esperemos que chegue o camion de cocacola este ano!! Mr. Green e habera camisetas para todos opu solo para os primeiros enchegar?? Mr. Green Mr. Green Demo sorrindo
FREE-RUNNER

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/10/11
0 Carreiras
693 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Mai 2012, 21:02

juandertaker escribió:
URKO escribió:
eddie10 escribió:

Esperemos que chegue o camion de cocacola este ano!! Mr. Green e habera camisetas para todos opu solo para os primeiros enchegar?? Mr. Green Mr. Green Demo sorrindo

El año pasado la camiseta la daban al retirar el dorsal. Al menos a mi me la dieron así.

Un saludo y nos vemos mañana.
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Mér, 16 Mai 2012, 21:11

FREE-RUNNER escribió:
juandertaker escribió:
URKO escribió:
eddie10 escribió:

El año pasado la camiseta la daban al retirar el dorsal. Al menos a mi me la dieron así.

e a min tamen, pero non chegaron para todos.< Con eso me referia a chegar 1º, a retirar o dorsal canto antes.
FREE-RUNNER

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/10/11
0 Carreiras
693 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Mai 2012, 21:47

juandertaker escribió:
FREE-RUNNER escribió:
juandertaker escribió:
URKO escribió:
eddie10 escribió:

e a min tamen, pero non chegaron para todos.< Con eso me referia a chegar 1º, a retirar o dorsal canto antes.

Ahhh, perdón, pensei que te referías a os primeiros en chegar a meta. Avergoñado Avergoñado

Un saudo.
J.C.LEMA

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/09/11
34 Carreiras
72 Mensaxes
RIBEIRA
Respostar citando Envío Xov, 17 Mai 2012, 11:21

Carreira moi rapida, e tamen rompe pernas con continuos cambios de ritmo, baixadas pendientes, sobre todo os 400 metros finais. FELICIDADES A ORGANIZACIÓN.
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Xov, 17 Mai 2012, 12:32

Genial coma o ano pasado. Incluso habendo feito onte series baixei bastante o meu tempo do ano pasado. Solo me faltou a empanada Triste
davidcouselo

Maratoniano
Maratoniano
6/10/11
65 Carreiras
1208 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Xov, 17 Mai 2012, 17:28

Me encantó a todos los niveles. Un 10!
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Xov, 17 Mai 2012, 18:39

Hai algun sitio para mirar as clasificacions do circuito?
simonblas

Novo foreiro
Novo foreiro
2/03/11
0 Carreiras
18 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 17 Mai 2012, 18:59

Carrera con ambiente fantástico, muy familiar, popular en sentido estricto, enhorabuena a la organización .
Aunque algún irresponsable se salto los cierres de protección civil y se metió en medio de los corredores con el coche, poniéndose nervioso y llegando a enfrentarse con alguno, muy mal estas cosas, ya que no sabes como va reaccionar la gente y ya tenemos ejemplos con resultados dramáticos. Por cinco minutos la gente no tiene ni educación ni civismo.
davidcouselo

Maratoniano
Maratoniano
6/10/11
65 Carreiras
1208 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Xov, 17 Mai 2012, 19:39

juandertaker Tú eres el que quedó primero en la categoría A, ¿no?
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Xov, 17 Mai 2012, 19:58

davidcouselo escribió:
juandertaker Tú eres el que quedó primero en la categoría A, ¿no?
correcto!
FREE-RUNNER

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/10/11
0 Carreiras
693 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 17 Mai 2012, 20:32

Pues yo también le doy otro DIEZ a la carrera.

Un ONCE a voluntarios, organizadores, público, corredores y todo aquel que ha hecho`posible un año más esta carrera, popular en todo el buen sentido de la palabra.

Y sobre todo,un DOCE a l@s cociner@s de la paella, que buena estaba, repetí otro plato Avergoñado Avergoñado

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Un saludo y gracias a quienes correspondan por esta carrera.
Xalma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/08/11
0 Carreiras
166 Mensaxes
Riveira
Respostar citando Envío Xov, 17 Mai 2012, 20:57

FREE-RUNNER escribió:
Pues yo también le doy otro DIEZ a la carrera.

Un ONCE a voluntarios, organizadores, público, corredores y todo aquel que ha hecho`posible un año más esta carrera, popular en todo el buen sentido de la palabra.

Y sobre todo,un DOCE a l@s cociner@s de la paella, que buena estaba, repetí otro plato Avergoñado Avergoñado

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Un saludo y gracias a quienes correspondan por esta carrera.

A verdade e que todo saeu moi ben.......e a paella non pudo estar mellor.........únome a felicitación.....un 100 p@s COCIÑEIR@S Aplauso Aplauso
Eu repetín 3 veces......de vicio Guiño Guiño

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos