eddie10 escribió: |
Teño previsto correr sen dorsal |
eddie10 escribió: |
Teño previsto correr sen dorsal, si hai alguen que este inscrito e non poida participar que me envie un privado,un saudo. |
URKO escribió: | ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bueno, pois ó final pecháronse as inscricións con perto de 370 atletas distribuidos entre as distintas categorías...!! Esperamos que o pasedes fenomenal...e cruzaremos os dedos para que todo sala "a pedir de boca"!!! Falando de bocas, lembrar que ó rematar a entrega de premios (sobre as 13.00 horas) haberá unha estupenda paella para matar a fame, agasallo da Asociación de Veciños de Carreira. |
juandertaker escribió: | ||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
FREE-RUNNER escribió: | ||||||
El año pasado la camiseta la daban al retirar el dorsal. Al menos a mi me la dieron así. Un saludo y nos vemos mañana. |
juandertaker escribió: | ||||||||
|
FREE-RUNNER escribió: |
Pues yo también le doy otro DIEZ a la carrera. Un ONCE a voluntarios, organizadores, público, corredores y todo aquel que ha hecho`posible un año más esta carrera, popular en todo el buen sentido de la palabra. Y sobre todo,un DOCE a l@s cociner@s de la paella, que buena estaba, repetí otro plato ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Un saludo y gracias a quienes correspondan por esta carrera. |