Kandpalleiro escribió: |
Por deixalo claro. Este ano está así e iso non debemos trocalo a risco de botar unha tempada enriba da outra. Sintoo diego080782 pero si ese finde entra o período de envio de resultados abriríase o día 6 como pronto e teriamos período de envio de resultados ata o 15 de Agosto... e non tería tempo nin de saber si estou cos inscritos dunha tempada ou cos resultados da outra... |
xenosilve escribió: |
Boas!!! Enviei os resultadados da Media de Ferreirúa, pero equivoqueime e enviei o posto para as dúas carreiras porque me confundin os nomes das probas. Imaxino q xa vos dariades conta ó confirmalo. Gracias. |
koala36 escribió: |
Hola. Hoxe participei na carreira Batalla de Cacheiras en Teo, carreira esta que tiña unha puntuacion para o circuito de 1.50, pois decian que eran 10500 metros. Pois ben, despois de rematar a proba, varios dos participantes decian que polos seus gps lles daba mais de 11 km, e revisando os resultados en champion chip vexo que ali xa pon que son 11 km, co cal penso que esta proba debe cambiar o seu coeficiente de 1.50 a 1.75 o variar a distancia. En outras carreiras xa pasou esto de variar a distancia, e o final cambiouselle o coeficiente (como por ejemplo na carreira do Burgo) co cal penso que aqui tamen se debe facer asi. Un saludos. |
Mendeselassie escribió: | ||
+1 |
montxo escribió: |
Como ven sendo norma "ultimamente" adaptanse os kms das probas, incluso despois de disputadas o cual me parece correcto e xusto.... Po lo tanto tamen e xusto que a Ultra do Courel se lle de o coeficiente que lle corresponde, tendo en conta que a curta de 35 kms ten de coeficiente 4.5 o loxico e facendo una simple operacion matematica, sin ter en conta a corresponde superioridad de dureza, estariamos falando sin temor a equivocarme dun coeficiente de 10, e non de 7.75 como se pretende... un saudo. |
ARBITRUCHO escribió: |
E seguindo con Montcho tamen podemos falar d San Mamed o ano pasado tiña 3,5 e este ano 2,75 en nada se asemella co do ano pasado tendo doble de dureza que o ano pasado, e si non mirar o tempo que fixo o que ganao en cada ano |