Foros ›
Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 13:50
Asunto: Re: Carreia de Cacheiras 2012

CesGti escribió:
maRKis.puga escribió:
a mi 11,170 km. se me hizo largo y duro el final xq no contaba con esos 500 metros de más :S y en el 10,5 ya había dado todo lo que me quedaba xD. una lástima xq creo que si no es x eso podría haber quedado algo mejor. al final 5to SNM.

eu perdin un posto xusto polo mismo,lancei o sprint asi como iva entrar no recinto do colexio,e cando vin que ainda davamos a media volta o campo casi me da algo.

100 metros arriba,100 metros abaixo....mira que levades o control o milímetro!!! Guiño
maRKis.puga

Maratoniano
Maratoniano
14/10/08
0 Carreiras
313 Mensaxes
A Estrada
Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 14:00

o caso é queixarse Guiño
por cierto: aunque se hizo dura, muy bonita la carrera y muy bien organizada!!! enhorabuena a todos los que hicisteis este día posible!!

ahora a quien quiera nos vemos el viernes 22 de Junio en la I Nocturna de A Estrada ;P (hay que tirar para a casa xD) más info en nuestra web www.atletismoaestrada.tk
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 14:07

lestrove escribió:
CesGti escribió:
maRKis.puga escribió:
a mi 11,170 km. se me hizo largo y duro el final xq no contaba con esos 500 metros de más :S y en el 10,5 ya había dado todo lo que me quedaba xD. una lástima xq creo que si no es x eso podría haber quedado algo mejor. al final 5to SNM.

eu perdin un posto xusto polo mismo,lancei o sprint asi como iva entrar no recinto do colexio,e cando vin que ainda davamos a media volta o campo casi me da algo.

100 metros arriba,100 metros abaixo....mira que levades o control o milímetro!!! Guiño

home!!!!,non teremos libreta,pero levamos o control ehh!!!!!
flip

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/04/05
0 Carreiras
449 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 14:29

Mi garmin me dio 11.13 km.....
Hay lestrove..es que yo arrastrandome no es lo mismo 10,500...que los 11.130 es que no ves ,que ya no me podia arrastrar mas... ,eso es no tener compasion ninguna...eso es a traicion...jejejjejje Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose .

un saludo.

flipy
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 15:11

flip escribió:
Mi garmin me dio 11.13 km.....
Hay lestrove..es que yo arrastrandome no es lo mismo 10,500...que los 11.130 es que no ves ,que ya no me podia arrastrar mas... ,eso es no tener compasion ninguna...eso es a traicion...jejejjejje Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose .

un saludo.

flipy

flipyña,flipyña,es que los que organizamos no sufrimos,por lo tanto abusamos poniendo metros de más,ja,ja,ja!!! Moi feliz
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1679 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 15:35

Bueno, eu tamen fun dos que sufrin na "Batalla de Cacheiras",jeje.
O final solo me queda felicitar a organizacion porque todo saliu mais ou menos ben.
Eso si, regalaronnos uns 600 metros que a mais de un se nos fixeron larguiños.

Por outro lado comentar , sobre todo para a xente que esta metida no Circuito, que eu xa publiquei no post de incidencias que esta carreira debe pasar de puntuar con coeficiente 1.50 a coeficiente 1.75, pois a distancia variou, e con ela tamen debe variar o coeficiente. De todas formas , si alguen mais o quere comentar nese post, igual non estaria de mais.
joanotra

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/12/08
0 Carreiras
259 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 15:41

Bonita carrera, buena organización y algo durilla. Veo que la gente lleva la gasolina justa para el kilometraje marcado, ya parecemos los de la formula uno. Un abrazo a tod@s.
A Bouza Sprint.
Mendeselassie

Maratoniano
Maratoniano
7/03/10
285 Carreiras
307 Mensaxes
Bertamirans
Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 15:49

Magnifica carreira, bonita pero dura, recuperando por fin sensacions tras o Maratón. Noraboa a organización, repetiremos para o ano. Se vale de algo, estou de acordo con Koala en revisar o coeficiente dados eses metriños de mais, je je...
Troy

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/11/10
0 Carreiras
60 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 15:50

a min tamén me pareceron máis cercanos ós 11km que os 10,5 iniciais. De todas formas a pesar da dureza, recorrido moi bonito e ben organizado.
e o Fontes do Sar 2º por equipos!!
Thor

Maratoniano
Maratoniano
12/01/11
105 Carreiras
130 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 16:04

Boa carreira con asfalto e terra e con continuas rampas ainda que non moi empinadas que van queimando poucoba pouco.Eu tamen cheguei xusto de gasofa e a volta ao ruedo casi me mata!!!,jaja.Un saudo a todos e noraboa a organizacion.Por certo o meu garmin tamen marcou os 11,100 de marras
soutullo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/08/09
0 Carreiras
140 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 16:15

Moi boa carreira a de Cacheiras era a segunda participacion e a verda que ser e un pouco dura pero levase ben. A organizacion moi ben. A min xa me parecia que a deste ano era mais longa pois o ano pasado salimos dende a porta do colexio e este ano demos a volta o campo. Un saudo a todos e pra semana a Coristanco
Haile23

Maratoniano
Maratoniano
6/11/09
353 Carreiras
87 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 17:11

CesGti escribió:
maRKis.puga escribió:

A min pasoume o mismo, que larga se me fixo logo a volta o campo jeje Muerto Por certo, o final non foi a F, foi a N de Nemesio de Fontes do Sar, peazo de crack Aplauso Aplauso

Última edición por Haile23 o Lun, 21 Mai 2012, 18:20; editado 1 vez
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
530 Carreiras
1611 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 18:30

Parabéns a los organizadores de esta carrera que conmemora la Batalla de Cacheiras. Sí que se hacían duras algunas subidas, pero poco a poco se iban llevando, cada uno a su ritmo, claro. Los últimos kilómetros muy rápidos, también de acuerdo en que tuvieron que salir 11 kilómetros al añadirse esa vuelta inicial y la final.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5806 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 20:56

Haile23 escribió:
Por certo, o final non foi a F foi a N de Nemesio de Fontes do Sar, peazo de crack Aplauso Aplauso

Cierto, no controlaba yo a ese corredor, todo un crack, el propio "F" me dijo q no le ganaba ni de coña, y al final ni podium de carrera, medalla de "chocolate", hoy estuvo algo cascadillo, como yo.... fue dura la semana y nos pasó factura.....
Por cierto, por curiosidad, sabéis donde se pueden ver las clasificaciones por clubs?
Ah, y enhorabuena a la organización, por supuesto.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 21 Mai 2012, 6:20

o percorrido de 2012 en CarrerasGalicia
---> gl.wikiloc.com/wikiloc...id=2865527

Perfil:

Polas distancias non rompades moito os cornos: ou vas medindo cunha roda (e moito tino) ou pos o GPS para que tome medidas cada metro (menos da precisión do propio trebello) ou ben sempre haberá este tipo de diferencias. 150 metros en 11Km non me parece un erro moi grande (aprox. 1-2%)

-- Chámame "ghose"

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos