Foros ›
SAN MAMEDE DESAFÍO SOLIDARIO 2012
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
JoeRace

Maratoniano
Maratoniano
11/09/06
1111 Carreiras
421 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 19 Mai 2012, 14:38
Asunto: Re: SAN MAMEDE DESAFÍO SOLIDARIO 2012

1. O domingo 20 de maio de 2012 darase a saída dende a praza onde está ubicado o centro social de Castro de Escuadro , dentro do Concello de Maceda (Ourense), baixo o presente regulamento. O horario das diferentes probas será o seguinte:

9:00 h para a modalidade ANDAINA
10:00 h para a modalidade CARREIRA e BTT
Treboada

Novo foreiro
Novo foreiro
9/10/11
0 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 19 Mai 2012, 16:20
Asunto: Re: SAN MAMEDE DESAFÍO SOLIDARIO 2012

Muchas gracias. Allí estaremos
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Sáb, 19 Mai 2012, 16:37
Asunto: Re: SAN MAMEDE DESAFÍO SOLIDARIO 2012

Treboada escribió:
Alguien puede confirmarme lugar y hora de la salida de la modalidad de trail??
No consigo verlo en la web

Gracias

Lugar = Centro Social de Castro de Escuadro - Maceda maps.google.es/maps?q=...a&z=16

Salida modalidad Trail = 10 h

saludos

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
OpipoteMaceda

Montañés
Montañés
4/07/10
92 Carreiras
219 Mensaxes
Xunqueira de Espadañedo
Respostar citando Envío Sáb, 19 Mai 2012, 19:18
Asunto: Re: SAN MAMEDE DESAFÍO SOLIDARIO 2012

Aconsellase subir unha mochila con roupa para cambiarse ou ducharse o rematar antes da comida e da entrega de premios posto que o aparcamento está a 1,5 km pa non colapsar o pobo..Tamén se sorteará entre os participantes dous bonos para dúas persoas na Aldea Rural Couso-Galan.
!!! Precaución na Carreira !!!
O primeiro descenso técnico A Teixeira no Km 5 xa que as pedras estan molladas e esbarase.
No Cortalumes do linde pola gran pendente e o mal estado debido a choiva.
Logo do Cortalumes e de pasar o punto km 12 a baixada técnica A Teixeira tamen e moi perigosa.
E por último un cortalumes que desemboca na carretera asfaltada que tamén e case vertical.
A carreira estará acompañada por motos que andan pola zona os cales non dudedes en preguntar calquer cousa.
A ambulancia vai a estar en A Teixeira polo perigo das dúas baixadas técnicas ata alí.
!!! Precaución na BTT !!!
O tramo dende a Capela do Santo ata a Ermida e moi perigoso pola pendente e as curvas moi cerradas.
As bicicletas iran acompañadas por quads e algun todoterreo
Asique sentidiño que esta carreira está feita pa disfrutar da Serra do San Mamede non pa faer o tolo e menos con este tempo.
A todo esto.....hay que cruzar o regato 3 veces e debeu aumentar de caudal !!
OpipoteMaceda

Montañés
Montañés
4/07/10
92 Carreiras
219 Mensaxes
Xunqueira de Espadañedo
Respostar citando Envío Sáb, 19 Mai 2012, 19:21
Asunto: Re: SAN MAMEDE DESAFÍO SOLIDARIO 2012

Ahh e porsuposto habrá unha carpa para deixar as mochilas
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Sáb, 19 Mai 2012, 21:20
Asunto: Re: SAN MAMEDE DESAFÍO SOLIDARIO 2012

Gracias opipoteMaceda. Vémonos mañá e iremos con precaución amigo conductor
galvao

Montañés
Montañés
8/12/10
0 Carreiras
87 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 13:40
Asunto: Re: SAN MAMEDE DESAFÍO SOLIDARIO 2012

Queridos amigos de Maceda, muchísimas gracias por organizar esta prueba tan impresionante y hacernos pasar una mañana tan agradable, en mi caso he disfrutado como nunca de una carrera de montaña, lo único negativo de esta mañana he sido yo que al pasar por el km 16 he seguido por la pista, la verdad estaba algo mosqueado porque no veía marcas por la pista hasta que llegue a un tramo que vi marcas y las seguí llegando a Castro de Escuadro por los tramos de la salida de la prueba, también estaba mosqueado de no ver a Jose Rodríguez Quintas delante (a unos 150 o 200 m), al llegar al pueblo me di de cuenta de mi error, tenia el dorsal nº2, por este motivo os ruego no me incluyáis en la clasificación sobre todo para no herir susceptibilidades pues cuando estaba hablando con un chico de la organización exponiendo esto mismo entraba en meta una persona que por lo menos a mi me pareció un poco fuera de tono me dijo: "pero tu xa estas aquí", en fin amigos, maravillosa carrera que creo ya totalmente consolidada para el futuro. Gracias.
diego_vigo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/03/11
1 Carreiras
158 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 14:30
Asunto: Re: SAN MAMEDE DESAFÍO SOLIDARIO 2012

q tal estuvo la meteo??? y el estado del descenso???
dgolop

Maratoniano
Maratoniano
26/05/11
16 Carreiras
1311 Mensaxes
Vigo City
Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 15:17
Asunto: Re: SAN MAMEDE DESAFÍO SOLIDARIO 2012

galvao escribió:
Queridos amigos de Maceda, muchísimas gracias por organizar esta prueba tan impresionante y hacernos pasar una mañana tan agradable, en mi caso he disfrutado como nunca de una carrera de montaña, lo único negativo de esta mañana he sido yo que al pasar por el km 16 he seguido por la pista, la verdad estaba algo mosqueado porque no veía marcas por la pista hasta que llegue a un tramo que vi marcas y las seguí llegando a Castro de Escuadro por los tramos de la salida de la prueba, también estaba mosqueado de no ver a Jose Rodríguez Quintas delante (a unos 150 o 200 m), al llegar al pueblo me di de cuenta de mi error, tenia el dorsal nº2, por este motivo os ruego no me incluyáis en la clasificación sobre todo para no herir susceptibilidades pues cuando estaba hablando con un chico de la organización exponiendo esto mismo entraba en meta una persona que por lo menos a mi me pareció un poco fuera de tono me dijo: "pero tu xa estas aquí", en fin amigos, maravillosa carrera que creo ya totalmente consolidada para el futuro. Gracias.
Ahí casi me pierdo yo yb. suerte que me advirtieron, todo el resto desvíos estaban bien indicados menos ese que si no estabas muy atento y además era uno de los tramos que podía correr, que era fácil saltártelo.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 15:20
Asunto: Re: SAN MAMEDE DESAFÍO SOLIDARIO 2012

Galvao, tu gesto y el de Pousa que le ocurrió lo mismo y lo explico en meta para no ser inculído en la clasificación os honra, bravo!

Pues una putada que te perdieses porque el último tramo de carrera era muy técnico y expectacular, un abrazo

www.jeffxavi.blogspot.com
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 15:37
Asunto: Re: SAN MAMEDE DESAFÍO SOLIDARIO 2012

Este ano non esperaba menos dos amigos de Maceda. unha carreira dura, máis dura que o ano pasado penso, máis técnica nas baixadas pero tamén máis ESPECTACULAR e máis entretida. Gracias por organizar carreiras como esta e onde o obxectivo e claramente beneficioso para a bela natureza dos montes ourensáns. Triste ver algún tramo queimado pero esperanzador pola riqueza da terra galega. Bravo por todos e polo espiker Julio que sempre nos recibe con unha gran cortesía. Gracias as/os voluntarios que estiveron sempre pendentes e ao chocolate quentiño que sentou moi ben. Saudos Via XVIII. Un Afiador
JoeRace

Maratoniano
Maratoniano
11/09/06
1111 Carreiras
421 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 15:42
Asunto: Re: SAN MAMEDE DESAFÍO SOLIDARIO 2012

Pues ya estamos de vuelta. Mi primera carrera de montaña y vaya la que escogí para estrenarme. Durilla es poco, y técnica a más no poder. Me ha gustado mucho. El ambiente genial, la gente genial, todo genial. A ver que me cuentan mañana las piernas. Y en una semana tengo la media maratón de la coruña, a ver si recuperamos, espero que sí.
Muchas gracias a todos, a la organización, a los voluntarios, a los demás corredores, a todo el mundo, por sus ánimos, por sus palabras y por todo el "buen rollo" que rodea a esta carrera.
Repetiremos? Sí, pero entrenando más para la montaña Guiño
Saludos.
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 16:00
Asunto: Re: SAN MAMEDE DESAFÍO SOLIDARIO 2012

JoeRace escribió:
Pues ya estamos de vuelta. Mi primera carrera de montaña y vaya la que escogí para estrenarme. Durilla es poco, y técnica a más no poder. Me ha gustado mucho. El ambiente genial, la gente genial, todo genial. A ver que me cuentan mañana las piernas. Y en una semana tengo la media maratón de la coruña, a ver si recuperamos, espero que sí.
Muchas gracias a todos, a la organización, a los voluntarios, a los demás corredores, a todo el mundo, por sus ánimos, por sus palabras y por todo el "buen rollo" que rodea a esta carrera.
Repetiremos? Sí, pero entrenando más para la montaña Guiño
Saludos.

seguro que te acabas enganchando. Creo que coincidimos en la última subida de asfalto antes de llegar a la meta. Saludos
dgolop

Maratoniano
Maratoniano
26/05/11
16 Carreiras
1311 Mensaxes
Vigo City
Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 16:34
Asunto: Re: SAN MAMEDE DESAFÍO SOLIDARIO 2012

rubenigui escribió:
JoeRace escribió:
Pues ya estamos de vuelta. Mi primera carrera de montaña y vaya la que escogí para estrenarme. Durilla es poco, y técnica a más no poder. Me ha gustado mucho. El ambiente genial, la gente genial, todo genial. A ver que me cuentan mañana las piernas. Y en una semana tengo la media maratón de la coruña, a ver si recuperamos, espero que sí.
Muchas gracias a todos, a la organización, a los voluntarios, a los demás corredores, a todo el mundo, por sus ánimos, por sus palabras y por todo el "buen rollo" que rodea a esta carrera.
Repetiremos? Sí, pero entrenando más para la montaña Guiño
Saludos.

seguro que te acabas enganchando. Creo que coincidimos en la última subida de asfalto antes de llegar a la meta. Saludos

Nos animaremos Rubenigui a ver si te saludo en próximas carreras

Demasiado técnica para mi segunda participación y para unas zapas que no son de trail pura y no tienen mucho agarre en las bajadas, aún así contento con el resultado, creo que estaré en más trails, aunque con mi 47 de pie y corpulencia caminar por este tipo de caminos no sea lo mío disfruto mucho.

saludos

Twitter afilado dgoliano:
twitter.com/#!/dgolop

Diario de Dgolop:
www.correrengalicia.or...pic&t=8538

Página afilados runners
afiladosrunners.wordpress.com/

Saludos Dgolop!
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 16:39
Asunto: Re: SAN MAMEDE DESAFÍO SOLIDARIO 2012

diego_vigo escribió:
q tal estuvo la meteo??? y el estado del descenso???

No llovió; sin embargo, en la cumbre vimos caer nieve con temperatura muy baja (ya lo había pronosticado xabi)
xabi escribió:
queremos polvo branco o día da carreira! E refírome a neve, jeje

El descenso, perfecto, creí que sería mas peligroso. Bastó con aplicar la técnica y la visión periférica.

La organización perfecta, merecedora de un 10 Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

www.facebook.com/jesus.bernalgomez





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos