Foros ›
Autor
Mensaxe
miguelanxo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/05/07
500 Carreiras
680 Mensaxes
O Castiñeiriño (Compostela)
Respostar citando Envío Mér, 16 Mai 2012, 22:04
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Perfecto!! Xa o supuña, pero mellor confirmalo convosco.
Graciñas!!
xenosilve

Maratoniano
Maratoniano
6/08/10
315 Carreiras
491 Mensaxes
San Xulián-Marín
Respostar citando Envío Xov, 17 Mai 2012, 17:58

Boas!!! Enviei os resultadados da Media de Ferreirúa, pero equivoqueime e enviei o posto para as dúas carreiras porque me confundin os nomes das probas. Imaxino q xa vos dariades conta ó confirmalo. Gracias.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1684 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Ven, 18 Mai 2012, 17:10
Asunto:

Eliminado.
diego080782

Organización
Organización
28/11/08
0 Carreiras
993 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 18 Mai 2012, 21:30

Kandpalleiro escribió:
Por deixalo claro. Este ano está así e iso non debemos trocalo a risco de botar unha tempada enriba da outra.

Sintoo diego080782 pero si ese finde entra o período de envio de resultados abriríase o día 6 como pronto e teriamos período de envio de resultados ata o 15 de Agosto... e non tería tempo nin de saber si estou cos inscritos dunha tempada ou cos resultados da outra...

Non te preocupes. Xa sabia que este ano non daba entrado, e ademais tedes ben merecido ese descanso.
Se pro ano nos coincide ven xa me poño en contacto con vos Guiño

acumulandokm.blogspot.com/
www.carrerachandrexatrail.es
M: 2h38'44"-- MM: 1h18'09'' -- 10km: 35´48´´ -- 5km ruta: 17´25´´
Okeniata

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/12/05
0 Carreiras
73 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 10:19

xenosilve escribió:
Boas!!! Enviei os resultadados da Media de Ferreirúa, pero equivoqueime e enviei o posto para as dúas carreiras porque me confundin os nomes das probas. Imaxino q xa vos dariades conta ó confirmalo. Gracias.
Pasoume o mesmo, Muro Muro pero eu só teño o resultado da de 9 km.

Always Look On The Bright Side Of Life
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1684 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 15:29

Hola. Hoxe participei na carreira Batalla de Cacheiras en Teo, carreira esta que tiña unha puntuacion para o circuito de 1.50, pois decian que eran 10500 metros.
Pois ben, despois de rematar a proba, varios dos participantes decian que polos seus gps lles daba mais de 11 km, e revisando os resultados en champion chip vexo que ali xa pon que son 11 km, co cal penso que esta proba debe cambiar o seu coeficiente de 1.50 a 1.75 o variar a distancia. En outras carreiras xa pasou esto de variar a distancia, e o final cambiouselle o coeficiente (como por ejemplo na carreira do Burgo) co cal penso que aqui tamen se debe facer asi.

Un saludos.
Mendeselassie

Maratoniano
Maratoniano
7/03/10
285 Carreiras
307 Mensaxes
Bertamirans
Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 15:52

koala36 escribió:
Hola. Hoxe participei na carreira Batalla de Cacheiras en Teo, carreira esta que tiña unha puntuacion para o circuito de 1.50, pois decian que eran 10500 metros.
Pois ben, despois de rematar a proba, varios dos participantes decian que polos seus gps lles daba mais de 11 km, e revisando os resultados en champion chip vexo que ali xa pon que son 11 km, co cal penso que esta proba debe cambiar o seu coeficiente de 1.50 a 1.75 o variar a distancia. En outras carreiras xa pasou esto de variar a distancia, e o final cambiouselle o coeficiente (como por ejemplo na carreira do Burgo) co cal penso que aqui tamen se debe facer asi.

Un saludos.

+1
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
550 Carreiras
1646 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 18:33

Estou dacordo cos correlegas koala36 e Mendeselassie, o final tiveron que saír alomenos 11 kilómetros por unha volta inicial e final que fixemos a mairores respecto á edición do ano pasado, na que tamén participei.
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 20:20

Como ven sendo norma "ultimamente" adaptanse os kms das probas, incluso despois de disputadas o cual me parece correcto e xusto....

Po lo tanto tamen e xusto que a Ultra do Courel se lle de o coeficiente que lle corresponde, tendo en conta que a curta de 35 kms ten de coeficiente 4.5 o loxico e facendo una simple operacion matematica, sin ter en conta a corresponde superioridad de dureza, estariamos falando sin temor a equivocarme dun coeficiente de 10, e non de 7.75 como se pretende...

un saudo.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 20:22

Mendeselassie escribió:
koala36 escribió:

Un saludos.

+1

eu levo ise logo dos FF tatuadojejej

www.jeffxavi.blogspot.com
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 20:25

montxo escribió:
Como ven sendo norma "ultimamente" adaptanse os kms das probas, incluso despois de disputadas o cual me parece correcto e xusto....

Po lo tanto tamen e xusto que a Ultra do Courel se lle de o coeficiente que lle corresponde, tendo en conta que a curta de 35 kms ten de coeficiente 4.5 o loxico e facendo una simple operacion matematica, sin ter en conta a corresponde superioridad de dureza, estariamos falando sin temor a equivocarme dun coeficiente de 10, e non de 7.75 como se pretende...

un saudo.

montxo,secundo a túa proposta, xusta e necesaria

postadata:pra non levantar suspicais, eu non farei a longa

ARBITRUCHO

Maratoniano
Maratoniano
12/04/09
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 20:25

E seguindo con Montcho tamen podemos falar d San Mamed o ano pasado tiña 3,5 e este ano 2,75 en nada se asemella co do ano pasado tendo doble de dureza que o ano pasado, e si non mirar o tempo que fixo o que ganao en cada ano
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 20:28

ARBITRUCHO escribió:
E seguindo con Montcho tamen podemos falar d San Mamed o ano pasado tiña 3,5 e este ano 2,75 en nada se asemella co do ano pasado tendo doble de dureza que o ano pasado, e si non mirar o tempo que fixo o que ganao en cada ano

meu, eu nesto xa me fartei de opinar e sempre me atopei soio na loita.....unha mágoa que non me apoiásedes no seu día, pero co regulamento na mán, nada que obxetar a CEG

apertas Daniel, pra mín er que mereces gañalo circuíto

Mendeselassie

Maratoniano
Maratoniano
7/03/10
285 Carreiras
307 Mensaxes
Bertamirans
Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 21:26

xabi escribió:

eu levo ise logo dos FF tatuadojejej

e que son os mais grandes, alegrame atopar a outra persona que sabe de musica, je je...
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 21 Mai 2012, 4:27

1) Os trocos producidos no coeficiente das probas fixeronse coa información que deron os organizadores si, unha vez recibida a información da organización non estades conforme entón habería lugar a "Incidencia".

2) Este ano a dureza non influe en ningún sentido para as probas de montaña só o tipo de terreo polo que discorre a mesma e así se fixo saber dende o principio de tempada.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos