Foros ›
SAN MAMEDE DESAFÍO SOLIDARIO 2012
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 16:58
Asunto: Re: SAN MAMEDE DESAFÍO SOLIDARIO 2012

dgolop escribió:
rubenigui escribió:
JoeRace escribió:
Pues ya estamos de vuelta. Mi primera carrera de montaña y vaya la que escogí para estrenarme. Durilla es poco, y técnica a más no poder. Me ha gustado mucho. El ambiente genial, la gente genial, todo genial. A ver que me cuentan mañana las piernas. Y en una semana tengo la media maratón de la coruña, a ver si recuperamos, espero que sí.
Muchas gracias a todos, a la organización, a los voluntarios, a los demás corredores, a todo el mundo, por sus ánimos, por sus palabras y por todo el "buen rollo" que rodea a esta carrera.
Repetiremos? Sí, pero entrenando más para la montaña Guiño
Saludos.

seguro que te acabas enganchando. Creo que coincidimos en la última subida de asfalto antes de llegar a la meta. Saludos

Nos animaremos Rubenigui a ver si te saludo en próximas carreras

Demasiado técnica para mi segunda participación y para unas zapas que no son de trail pura y no tienen mucho agarre en las bajadas, aún así contento con el resultado, creo que estaré en más trails, aunque con mi 47 de pie y corpulencia caminar por este tipo de caminos no sea lo mío disfruto mucho.

saludos

cuando quieras dgolop pero avísame que soy muy despistado. Saludos y seguro que nos vemos más por el monte
Esguellao

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
385 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 17:08
Asunto: Re: SAN MAMEDE DESAFÍO SOLIDARIO 2012

Fliciedades a toda la organización. Carrera enorme. Muchas gracias por el trabajo que habeis hecho par aque nosotros disfrutemos.
pablo1969

Maratoniano
Maratoniano
28/06/10
28 Carreiras
175 Mensaxes
Sandiás
Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 17:36
Asunto: Re: SAN MAMEDE DESAFÍO SOLIDARIO 2012

Felicidades a todos os componentes do Via XVIII polo traballo realizado nesta carreira, e sin olvidarme dos voluntarios, dos veciños, e dos miembros da Cruz Roja.
ARBITRUCHO

Maratoniano
Maratoniano
12/04/09
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 17:44
Asunto: Re: SAN MAMEDE DESAFÍO SOLIDARIO 2012

Dende Taboadela felicidades a este equipo pola boa organización desta carreira na que tivemos dureza e técnica, impresionante un 10
ata o ano que ven
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1010 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 18:08
Asunto: Re: SAN MAMEDE DESAFÍO SOLIDARIO 2012

No tenía el placer de conocer esta carrera y he quedado encantado.
Felicidades a la organización Aplauso Aplauso Aplauso y a todo los foreros que participaron.
No pensaba que fuera tan dura, pero es lo que hay y por eso las corremos.
Yo también me pase el desvío en km 16 aprox. ( la primera vez que me pasa en una de montañana ) iba solo intentando coger a un grupo que llevaba delante y después de correr un km por la pista y no ver a nadie ni ninguna cinta ( también podía haberme dado cuenta antes y lección para las próximas) decidí dar la vuelta y si que vi el famoso desvío y continúe la carrera. Una pena que no tuviese una cinta en el suelto que indicara camino incorrecto.
Hasta la próxima. Guiño
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 18:40
Asunto: Re: SAN MAMEDE DESAFÍO SOLIDARIO 2012

Moitas gracias por darnos a oportunidade de disfrutar dun dia como de hoxe,dende o Speaker co recibimiento personalizado(eres un crack Julito) a ultima voluntaria da cruz bermella ca sua amabilidade e pasando por todos os componentes do Via XVIII Maceda e demais participantes na organización,veciños do pobo e todos os que de algunha maneira contribuiron a celebración do evento, solo se me ocurre un calificativo: INSUPERABLE,ganou moito co cambio no percorrido(tanto en fermosura como en dureza) e o unico que entristece e ver os tramos de monte queimado.Apertas amigos.
pablo1969

Maratoniano
Maratoniano
28/06/10
28 Carreiras
175 Mensaxes
Sandiás
Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 19:19
Asunto: Re: SAN MAMEDE DESAFÍO SOLIDARIO 2012

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
orbita escribió:
Moitas gracias por darnos a oportunidade de disfrutar dun dia como de hoxe,dende o Speaker co recibimiento personalizado(eres un crack Julito) a ultima voluntaria da cruz bermella ca sua amabilidade e pasando por todos os componentes do Via XVIII Maceda e demais participantes na organización,veciños do pobo e todos os que de algunha maneira contribuiron a celebración do evento, solo se me ocurre un calificativo: INSUPERABLE,ganou moito co cambio no percorrido(tanto en fermosura como en dureza) e o unico que entristece e ver os tramos de monte queimado.Apertas amigos.

JoeRace

Maratoniano
Maratoniano
11/09/06
1111 Carreiras
421 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 19:52
Asunto: Re: SAN MAMEDE DESAFÍO SOLIDARIO 2012

rubenigui escribió:
JoeRace escribió:
Pues ya estamos de vuelta. Mi primera carrera de montaña y vaya la que escogí para estrenarme. Durilla es poco, y técnica a más no poder. Me ha gustado mucho. El ambiente genial, la gente genial, todo genial. A ver que me cuentan mañana las piernas. Y en una semana tengo la media maratón de la coruña, a ver si recuperamos, espero que sí.
Muchas gracias a todos, a la organización, a los voluntarios, a los demás corredores, a todo el mundo, por sus ánimos, por sus palabras y por todo el "buen rollo" que rodea a esta carrera.
Repetiremos? Sí, pero entrenando más para la montaña Guiño
Saludos.

seguro que te acabas enganchando. Creo que coincidimos en la última subida de asfalto antes de llegar a la meta. Saludos

Siiiiii. Esa ultima subida taaaaaan divertida!!!! Tienes razón. Terminare enganchandome pero un par de ellas al año. Lo mío es el asfalto :)))
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 19:57
Asunto: Re: SAN MAMEDE DESAFÍO SOLIDARIO 2012

dado que xa particpei en varias ediciós de tódalas carreiras de montaña en Galicia pódovos asegurar sen trabucarme que despois de Parada non existe carreira cunhas condiciós técnicas e de dureza coma en San Mamede.

ourense continúa a ser meca de grandes carreiras, síntome orgulloso

www.jeffxavi.blogspot.com
diego_vigo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/03/11
1 Carreiras
158 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 20:22
Asunto: Re: SAN MAMEDE DESAFÍO SOLIDARIO 2012

jesusb escribió:
diego_vigo escribió:
q tal estuvo la meteo??? y el estado del descenso???

No llovió; sin embargo, en la cumbre vimos caer nieve con temperatura muy baja (ya lo había pronosticado xabi)
xabi escribió:
queremos polvo branco o día da carreira! E refírome a neve, jeje

El descenso, perfecto, creí que sería mas peligroso. Bastó con aplicar la técnica y la visión periférica.

La organización perfecta, merecedora de un 10 Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Merda!!

Cuando levanté a las 7 am para ir a la prueba en Vigo estaba cayendo el diluvio universal. Me metí en meteogalicia y daba tormenta eléctrica y 4º C con lo que en la cima sería bajo cero, sumado a que si lluevo debo usar lentillas y no me acabo de adaptar a ellas decidí quedarme en casa. Leyendo vuestras crónicas me muero de la rabia ya que habia preparado a conciencia esta carrera tras mal-acabarla el año pasado. Incluso algún dia estuve haciendo series en Castrelos a las 12. 30 de la noche. DIOSSSSS q rabia!!!

Ya me he desquitao un poco y me anoté al trail del courel , superaré por primera vez la barrera de los 30 kms.
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 20:29
Asunto: Re: SAN MAMEDE DESAFÍO SOLIDARIO 2012

Hola como todo son parabens eu teño que decir que non nos debemos descuidar do principal.....

ADVERTENCIA: a organización deste evento advirte da dureza da proba. Tódolas persoas interesadas en participar deberán ser coñecedores das súas limitacións para poder afrontar as diferentes probas sin poñer en risco a súa saúde.


Pois sendo a organizacion coñecedora e o mesmo tempo advertindo da dureza da mesma... ei decir que non estiveron a altura, pois non se poden ter 3 avituallamentos de "auga" pa una proba que mais da mitade dos participantes mais o menos sobrepasaron as tres horas.... lamentable... eu tivan que dar de beber a algun compañeiro da miña propia mochila de hidratacion (e iso que non fixo calor) na cima mais ou menos na mitade da proba a oferta era auga e un puñado de manises... non quedaba nada mais...palabras dos voluntarios.... o Gran Bernal atopou por primeira vez medio platano no km 15... en fin todo moi bonito... pero... descoidamos o principal....

Pa isto non se pide millora... simplemente sentido comun...

saudos
javiblanco

Novo foreiro
Novo foreiro
20/05/12
0 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 21:07
Asunto: Re: SAN MAMEDE DESAFÍO SOLIDARIO 2012

Bueno, pues el día acompañó más de lo esperado, con unas " folerpas" de nieve en la cima que le dieron un encanto especial a esa parte de la carrera después de la dura subida.
Por mi parte encantado de participar, a pesar de sufrir de lo lindo en el descenso por unas molestias en la rodilla derecha ( la buena ); agradecer a organización y voluntarios el interés y excelente trato y el ágape final. La única pega la distancia al aparcamiento, que sirvió por otro lado de calentamiento. Una pena las zonas quemadas ( que cruz tenemos en Ourense con los pirómanos ) , que esperemos se recuperen con nuestro pequeño grano de arena solidario. Carrera dura y muy técnica.
Agrego unas fotos de la primera parte de la carrera ya que aún no hay ningún hilo abierto en fotos y vídeos:
picasaweb.google.com/1...MAMEDE2012
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2012, 21:16
Asunto: Re: SAN MAMEDE DESAFÍO SOLIDARIO 2012

javiblanco escribió:
Bueno, pues el día acompañó más de lo esperado, con unas " folerpas" de nieve en la cima que le dieron un encanto especial a esa parte de la carrera después de la dura subida.
Por mi parte encantado de participar, a pesar de sufrir de lo lindo en el descenso por unas molestias en la rodilla derecha ( la buena ); agradecer a organización y voluntarios el interés y excelente trato y el ágape final. La única pega la distancia al aparcamiento, que sirvió por otro lado de calentamiento. Una pena las zonas quemadas ( que cruz tenemos en Ourense con los pirómanos ) , que esperemos se recuperen con nuestro pequeño grano de arena solidario. Carrera dura y muy técnica.
Agrego unas fotos de la primera parte de la carrera ya que aún no hay ningún hilo abierto en fotos y vídeos:
picasaweb.google.com/1...MAMEDE2012

Deseo que te recuperes pronto de tu rodilla.

Muchas gracias por tus magníficas fotos javiblanco Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Con tu permiso, voy a descargar alguna para mi álbum...

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Lun, 21 Mai 2012, 7:32
Asunto: Re: SAN MAMEDE DESAFÍO SOLIDARIO 2012

montxo escribió:
Hola como todo son parabens eu teño que decir que non nos debemos descuidar do principal.....

ADVERTENCIA: a organización deste evento advirte da dureza da proba. Tódolas persoas interesadas en participar deberán ser coñecedores das súas limitacións para poder afrontar as diferentes probas sin poñer en risco a súa saúde.


Pois sendo a organizacion coñecedora e o mesmo tempo advertindo da dureza da mesma... ei decir que non estiveron a altura, pois non se poden ter 3 avituallamentos de "auga" pa una proba que mais da mitade dos participantes mais o menos sobrepasaron as tres horas.... lamentable... eu tivan que dar de beber a algun compañeiro da miña propia mochila de hidratacion (e iso que non fixo calor) na cima mais ou menos na mitade da proba a oferta era auga e un puñado de manises... non quedaba nada mais...palabras dos voluntarios.... o Gran Bernal atopou por primeira vez medio platano no km 15... en fin todo moi bonito... pero... descoidamos o principal....

Pa isto non se pide millora... simplemente sentido comun...

saudos

A pesares do satisfeito que me sinto co meu resultado na proba, do xeito en que afrontei as duras costas e baixadas despois de abandonar durante un par de anos este tipo de probas, e do ben que estaba a meirande parte dos aspectos da mesma, teño que concordar co meu colega Montxo en que nos avituallamentos tiñan os medios humanos e materiais bastante xustos, por non decir que escasos.

No meu caso, indo pola metade dos participantes, cando cheguei ó segundo avituallamento xa non atopei plátano... e no terceiro (o do cumio) coido que cheguei polos pelos... non sei se quedaban un par de trozos... e os que atendían non daban abasto entre os do trail e os da BTT. Se eu, que iba máis ou menos pola metade, atopei o material comestible xustiño... que atoparían os últimos corredores? Pregunta

Por certo, segundo o regulamento serían tres os avituallamentos e eu contei catro... estaría tan cansado que xa contei de máis? Silbar

En calquera caso esta crítica non pretende desmerecer para nada o marabilloso traballo e esforzo de todas as persoas implicadas na organización da proba: Vía XVIII, Cruz Vermella, voluntarios diversos, veciños...

Son membro doutra organización e coñezo de primeira man as grandes dificultades que supón organizar unha proba como esta (tanto polo marcado do percorrido como pola loxística dos avituallamentos) e do esforzo pouco recoñecido do voluntariado. Non costa nada dar as grazas cando che sirven un pouco de auga o che dan algo de froita cun sorriso de orella a orella no medio do monte.

E xa que estamos... onde e cando poderemos ver os resultados? Moitas grazas a todas e todos de novo Aplauso Aplauso
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 21 Mai 2012, 7:54
Asunto: Re: SAN MAMEDE DESAFÍO SOLIDARIO 2012

Ola,
Todolos parabens son poucos Aplauso Aplauso Aplauso .
Vemonos para o ano que ben pero por Deus non ha cambiedes o percorrido para máis duro que con este estamos todos contentos Mr. Green .

Cambiando de tercio, penso que nesta proba e as que pasan de certo quilometraxe tería que ser obligatorio o uso de mochila de hidratación pois por exemplo no cortalumes tardas como media 20 min e o que resta ata o cumio.
A organización xa avisou que era dura, nestas probas hai que ser previsores Abraiado .
Menos mal que non fixo calor Muerto .

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos