Dom, 27 Mai 2012, 15:43
Asunto: Re: Ultra Trail Aldeas do Courel
[quote="guti290971"]pois eu cheguei de último a meta, as 3:59 horas da noite, correndo a tope os últimos kmts. , co corredor escoba (Banderas), e chorando coma un neno.
na saida os amigos Magono, Kikotr3,Mcorredoira,Rafita, Montxo, Homedenejro ,Amador,Maria, etc , déronlle moita caña, e xa non os vin mais.
Mais pausados, o meu ritmo, Obelix e Chavalin compartiron kmts conmigo, pero decidiron abandonar por distintas causas.
No km 20 coñezo a Trobo e Higi e zapateamos ata Seoane, chegando de derradeiros, as 17:30 (media hora de marxe )
Tras repoñernos unha miga, partimos cara O Cebeiro co Aguita como escoba.
No kmt 50 aprox. se retira Higi, e quedamos Trobo e mais eu en solitario ata Santalla e Cebreiro, xa e noite.
Aquí é onde o escoba pasa a ser Banderas, no km 60, e imos cara Hospital.
Despois, na mina da Toca, escapa Trovo, e eu miraba de seguido o reloxo, e veía que a cousa era moi xustiña.
Seoane no aparecia por ningures, e cando vemos casas , ainda non era Seoane.
Esprintando chegamos Banderas mais eu a Seoane por fin , a falta de 2 minutos, e vemos a dous corredores camiñando,.
Os animamos e entran na meta correndo , e eu tras eles, con un minuto de marxen nada mais antes de que se peche o control, onde está Moutiño, que me dí:
"Guti, campión, me tenías preocupado"
Se me saltan as bágoas, e a medalla de finisher me parece o mais bonito do mundo.
Impecable papel do Carma e colaboradores nesta proba tan dificil de balizar e organizar.
Coñecin a Banderas, Aguita, Roberto, Miguelbn,Pili, etc, que son excepcionais, o igual que Linkinpark e Moutiño.
Para acabar un ultra fai falla moita cabeza, e que non haxa imprevistos coma esguinces, bochas, roces, etc, ademais de ter boa condición física.
Pero se eu acabei, sendo minimalista, calquera pode facelo se ten a sorte de cara.
paraben para todolos que se atraveron nesta aventura., pois somo uns espartanos...[/quote
NORABOA, ES UN CAMPEON!!!
CON TRES COJONES