Foros ›
Autor
Mensaxe
dipper95

Montañés
Montañés
18/07/11
0 Carreiras
129 Mensaxes
Cambre- A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 28 Mai 2012, 8:05
Asunto: Re: Ultra Trail Aldeas do Courel

guti290971 escribió:
pois eu cheguei de último a meta, as 3:59 horas da noite, correndo a tope os últimos kmts. , co corredor escoba (Banderas), e chorando coma un neno.

na saida os amigos Magono, Kikotr3,Mcorredoira,Rafita, Montxo, Homedenejro ,Amador,Maria, etc , déronlle moita caña, e xa non os vin mais.

Mais pausados, o meu ritmo, Obelix e Chavalin compartiron kmts conmigo, pero decidiron abandonar por distintas causas.
No km 20 coñezo a Trobo e Higi e zapateamos ata Seoane, chegando de derradeiros, as 17:30 (media hora de marxe )

Tras repoñernos unha miga, partimos cara O Cebeiro co Aguita como escoba.
No kmt 50 aprox. se retira Higi, e quedamos Trobo e mais eu en solitario ata Santalla e Cebreiro, xa e noite.
Aquí é onde o escoba pasa a ser Banderas, no km 60, e imos cara Hospital.
Despois, na mina da Toca, escapa Trovo, e eu miraba de seguido o reloxo, e veía que a cousa era moi xustiña.
Seoane no aparecia por ningures, e cando vemos casas , ainda non era Seoane.
Esprintando chegamos Banderas mais eu a Seoane por fin , a falta de 2 minutos, e vemos a dous corredores camiñando,.
Os animamos e entran na meta correndo , e eu tras eles, con un minuto de marxen nada mais antes de que se peche o control, onde está Moutiño, que me dí:
"Guti, campión, me tenías preocupado"

Se me saltan as bágoas, e a medalla de finisher me parece o mais bonito do mundo.

Impecable papel do Carma e colaboradores nesta proba tan dificil de balizar e organizar.
Coñecin a Banderas, Aguita, Roberto, Miguelbn,Pili, etc, que son excepcionais, o igual que Linkinpark e Moutiño.

Para acabar un ultra fai falla moita cabeza, e que non haxa imprevistos coma esguinces, bochas, roces, etc, ademais de ter boa condición física.

Pero se eu acabei, sendo minimalista, calquera pode facelo se ten a sorte de cara.

paraben para todolos que se atraveron nesta aventura., pois somo uns espartanos...

Bon día, despois dunhas horas do remate da proba, seguen a agolparse na miña cabeza os momentos vividos deste día inolvidable.
Foi meu primer Ultra e fun dos que entrou o límite do peche. Con diversas fases ó longo do percorrido pero moi satisfeito.Teño que beber menos cervexas e gastar os cartos en un cortaventos adecuado, para non pasar o frío do Cebreiro.... ay a sopiña que boa estaba....

Gracias Guti !! ainda me lembro que a falta de aproximadamente 1km pa chegar a meta iba con meu compañeiro Diego xa camiñando moi cansos e comentando os avatares do día, canto te oimos chegar correndo monte abaixo e berrando " Corre Carlos que nos pechan o control " ( viñas con Banderas) Xa nos avisara Trobo unhs minutos antes, pero non reaccionamos ; de supeto puxemonos a correr coma tolos e conseguimos entrar as 3:59h. antes do peche....Ufff, polos pelos.

Recibimento espectacular pola organización e moita ledicia. Alí estaban Moutinho,Miguel, Ramiro .....Impresionante a paixon e cariño no traballo da xente do GMTA !!

Temos un tesouro no Courel; todos nos debemos decatar, e coidalo o máximo.

Apertas a esgallo pa todos e moitas Grazas. Ata a próxima
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1011 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 28 Mai 2012, 8:24

montxo escribió:
Pois inda no sabedes o millor, eu sei de un que fixo a Ultra... chegou a casa o domingo as 5'30'' A.M. e hoxe participou no 10.000 de Gondomar.... COMO SI NADA.

Si, nuestro gran Amador, yo fuí a descansar las piernas viendo la carrera animándo a los corredores y me quedé sorprendido cuando lo encontré. Me dijo que fué a estirar las piernas Silbar

Cambio de tercio.

A parte de todo lo expuesto anteriormente por otro foreros, quería Felicitar a todo el equipo de GMTA por la capacidad y el empeño en hacer que este tipo de carreras sean posibles y que además salga todo bien que no es nada fácil. Aplauso Aplauso Aplauso .

Motinho animándonos en pista y tambíen desde el coche tocando el claxon, jaja, tremendo.

El recorrido de este año me gustó más, por que no había tanta pizarra en el suelo que dejaba los pies machacados.

Enhorabuena a todos los foreros y demás corredores que participaron en las dos pruebas.
tente

Novo foreiro
Novo foreiro
5/10/11
6 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Mai 2012, 10:26

Noraboa a organización do GMTA, xa poden estar orgullosos da labor feita e nos agradecidos. Eu corrin o trail curto en 3 horas 50 minutos, quedei escarallado, nunca fixera unha carreira tan longa, logo fun animar a uns colegas que facían o ultra, esperando por eles nos controles vin pasar unha morea de eroes sentín unha grande admiración por todos eles. Os peregrinos no cebreiro alucinaman, o ano que ven non quero perdelo, se podo estarei no ultra.
french_mondariz

Montañés
Montañés
25/01/07
0 Carreiras
1387 Mensaxes
Villasobroso - Mondariz
Respostar citando Envío Lun, 28 Mai 2012, 11:13

Gran carrera la de 35 km.
Gran paisaje y recorridos preciosos.

Felicidades a toda la organización.
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Lun, 28 Mai 2012, 12:26

hoxe case non me doe nada, asi que se cadra en duas semanas vou a Esgos.

Non teño bochas nen uñas negras, somentes dores musculares en cuadriceps ( e sen zapas amortiguadas )

Cada vez que penso na tolería que fixen , se me pasa pola cabeza de que o ser humano non ten límites...

moitas grazas a todos por axudarme a chegar a meta, e sobre todo a GMTA por ofertarnos estas deliciosas e maquiavélicas aventuras nos montes galegos.

un abrazo especial para Chavalin , Obélix , Aguita, Banderas, Trobo e Mclego.

o mais rápido dos gordiños

CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
mcorredoira

Montañés
Montañés
21/12/10
0 Carreiras
966 Mensaxes
la coruña
Respostar citando Envío Lun, 28 Mai 2012, 12:53

Chavalin no digas esas cosas que me cabreo ¿Decepción de que..? Fuiste,lo intentaste y no pudo ser. ¿Y??? ¿Estarias menos decepcionado en casa pensando "Esta ultra es muy dura así que no voy y así me ahorro la decepción"? Ademas ,y siendo egoista por mi parte, te diré que esta carrera tiene mas mérito acabarla por que ,en esta ocasión, derrotó un corredor de tu experiencia.¡¡¡¡Animo!!!!
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 28 Mai 2012, 13:02

Chavalin,parafraseando al gran Baxter-Jones:

"Regresad enteros,regresad como amigos,acabad la Ultra"

La última parte de la frase no pudo ser.Ya tienes un objetivo para el año que viene.
chavalin

Montañés
Montañés
2/11/09
0 Carreiras
244 Mensaxes
VIGO
Respostar citando Envío Lun, 28 Mai 2012, 13:08

Venga mCorrredoira y Linkin. no nos pongamos sentimentales que me pongo a llorar .. Triste ..
De todas maneras,que sea en la victoria o en la derrota, en la montaña siempre gané una cosa: amigos! Moi feliz
Un saludo!

"Hay muchos que quieren ser maestros y muy pocos que se enorgullecen de ser aprendices"
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Lun, 28 Mai 2012, 13:09

Chavalin, vente a Esgos conmigo y te quitas la espinita...

o mais rápido dos gordiños

CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
chavalin

Montañés
Montañés
2/11/09
0 Carreiras
244 Mensaxes
VIGO
Respostar citando Envío Lun, 28 Mai 2012, 13:22

Guti, eres mi ídolo! Gran carrera chaval! Aplauso

"Hay muchos que quieren ser maestros y muy pocos que se enorgullecen de ser aprendices"
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Mai 2012, 13:48

guti290971 escribió:
Chavalin, vente a Esgos conmigo y te quitas la espinita...

Guti estiven a tua espera no Cebreiro, pois chegei moi perxudicado alo enriba, entre as bochas baixo os pes, e que o estomago non me admitia nadiña ia moi falto de gasolina.... moitas grazas a Corredoira e o seu amigo que me ofreceron de todo e una magoa de Magoño que se quedou (fallou a cachola) a min no Cebreiro despois de que Linkin a Igor me surtiran de roupa seca, luvas, calcetins..... "moiiitisimas grazas" fun un home novo, e o culmen foi cando o meu amigo Safi me estaba esperando ca sopa quentiña.... dai pa diante fun o home mais feliz do mundo... que gustazo xa o tiña todo non habia escusa pa non correr e a fe que corrin dabondo... a falla de 500 metros atopome con MCorredoira que tivera una caida, preguntolle si necesita axuda, dime que non e dereitiños a gloria....
Moitas grazas a todos, NORABOA o GMTA... moi grandes como organizadores pero ENORMES como persoas...
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Mai 2012, 13:51

montxo escribió:
Pois inda no sabedes o millor, eu sei de un que fixo a Ultra... chegou a casa o domingo as 5'30'' A.M. e hoxe participou no 10.000 de Gondomar.... COMO SI NADA.

definitivamente nuestro correlega Amador es un extraterrestreeeeeeeee! Que animal ! Uffffff

enhorabuena a todos los irmandinhos!

www.jeffxavi.blogspot.com
omiguel

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/03/11
41 Carreiras
95 Mensaxes
Vilalba
Respostar citando Envío Lun, 28 Mai 2012, 14:34

Noraboa a tod@s os que completastes a ultra, especialmente a Guti, que tan ben defendeu a causa minimalista, jeje. Mira que sufrín eu para rematar a corta. Ata me perdín andando do mal que ía seguindo un camiño en vez de seguir as marcas (e eso que a labor de marcaxe da organización foi de 10 pero a cabeza non quería saber nada de carreiras). 28 longos minutos me levou recorrer o kilómetro do último avituallamento e máis o seguinte. A maratón de Coruña do mes pasado pareceume un paseo comparado con esto. A razón pola que non abandonei foi porque me daba vergonza facelo co meu dorsal azul que poñía trail sabendo que había xente correndo 80 km. Pola tarde fun ó Cebreiro a ver pasar a varios dos ultreros e alucinoume a fortaleza mental que tiñan. Agradecer o trato e os ánimos constantes da organización que fixo un traballo excelente baixo o meu punto de vista
txuki30

Montañés
Montañés
24/11/09
43 Carreiras
458 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Mai 2012, 15:51

Bueno, antes de nada tengo que agradecer a la organización su trabajo y animando para que sigan así. Y luego otro agradecimiento para un compañero de miserias en el TAC que tiró de mí durante 15 kms, más caminando que trotando por unas molestias terribles que teniamos y que como cuando tienes un circo te crecen los enanos, encima de estar así nos regalamos kms de más por perdernos de la forma más tonta, pero que por nuestras narices no ibamos a abandonar, aunque llegaramos los últimos y arrastrandonos. Después muchas felicidades a todos los que acabaron tanto una como otra pero decir a los que hicisteis el ULTRA que me quito el sombrero y os hago la ola 20 veces. Saludos a todos
cabuxamontesa

Montañés
Montañés
26/10/10
0 Carreiras
104 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Mai 2012, 16:45

Joder que puta envexa, maldita lesión! para o ano fixo! Guti que puxestes nos pes par ao ultra?? NB ,Merrell?? Si señor!

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos