Serginho escribió: |
Este circuito es homologado o son 21,XXXm? |
Marcos escribió: |
Pois mira que me alegro desta noticia. Xusto quería facer unha media por esas datas para probarme despois dunha lesión (sempre e cando me acabe de recuperar, claro está), e esta carreira ó lado da casiña venme que nin pintado...... Só espero que haxa un pouco máis de información, para ver a seriedade do proxecto. Unha media maratón non é unha broma. Quero dicir que unha cousa é unha proba solidaria de 5 quilómetros, e outra moi distinta é unha carreira de 21 nunha data na que as probabilidades de que haxa moita calor son elevadas. Por outro lado, sí que é unha verdadeira mágoa que vaian a coincidir dúas medias o mesmo día, co escasos que estamos destas probas. Á espera quedamos..... |
fer3494 escribió: |
En la información de la carrera ahora,la distacia que ponen 21.500 ??????? es un error ó esa es la distancia.....................si es esta la distancia, no es medio maratón.......................ojala sea un error Esperamos noticias de la organización Saludo@s |
KLVO escribió: |
moi boa nova esto da media de vilagarcia pero tamen creo que o aviso e un pouco xusto pero intentaremos estar anque un pouco baixo por un dor na ingle que me leva dando a lata un par de semanas.Alegrome de que estes case recuperado, supoño que a lesion ven dende a do corgo non? |
Marcos escribió: | ||
Qué tal KLVO. Vaia, vexo que todos andamos un pouco mancados . Haberá que collelo cun pouco máis de calma. Tí recupérateme ben, sen presas. Eu corrín antes de tempo, e sí, levo coa mesma lesión desde o Corgo. E a verdade é que esta semana non foi nada ben, xa que se me xuntaron outros problemillas de saúde. Así que, se me dou recuperado , unha das primeiras carreiras que faga, senón a primeira, será a media de Vilagarcía. Espero que nos vexamos por alí, para compartir penas (a min dame que nos estamos volvendo vellos ) Saúdos. |
Serginho escribió: |
7 años www.rfea.es/normas/pdf...cuitos.pdf |
Serginho escribió: | ||
Hablé con los de la organización. La idea es mantener el circuito original (21097m) aunque se valoran introducir cambios en el trazado.Los 21500 metros que figuran aquí no son correctos y será corregido. Lo que ya veo más complicado es que la distancia se consideré homologada oficialmente. Inscripciones hasta el 21 de Junio a las 21:00 vía championchip, tienda moto-bazar o ingreso en cuenta. |