Foros ›
I Medio Maratón Solidario Zona Aberta, Vilagarcía de Arousa
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Serginho

Maratoniano
Maratoniano
2/11/10
0 Carreiras
519 Mensaxes
Moaña
Respostar citando Envío Lun, 28 Mai 2012, 21:58
Asunto: Re: I Medio Maratón Solidario Zona Aberta, Vilagarcía de Arousa

Este circuito es homologado o son 21,XXXm?
Juanto

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/05/12
0 Carreiras
53 Mensaxes
Porto do Son / Gijon
Respostar citando Envío Mar, 29 Mai 2012, 1:35
Asunto: Re: I Medio Maratón Solidario Zona Aberta, Vilagarcía de A

La mañana de San Juan igual no es la mejor fecha para una carrera, pero bueno, habra que intentar un cambio de turno para correr, aunque dificil en esa fecha
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5735 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 29 Mai 2012, 7:52
Asunto: Re: I Medio Maratón Solidario Zona Aberta, Vilagarcía de Arousa

Serginho escribió:
Este circuito es homologado o son 21,XXXm?

Yo también me lo preguntaba, porque en distancia pone 21 km a "secas". El circuito de siempre era homologado, así q esperemos q lo respeten excatamente para q pueda considerarse homologado. Cuando se homologa una carrera si mal no recuerdo son 7 años que dura la validez de esa homologación, a no ser q haya obras o se modifique el recorrido, así q si esto no ha ocurrido aun estamos dentro de ese plazo (la primera edición fue en el 2006) para que se pueda considerar oficialmente homologada. Creo q es así, si tal q lo confirme Derek o alguien "docto" en la materia, pq tengo la duda de si eran 5 o 7 años para la rehomologación.
Picapiedra

Mods
Mods
21/02/07
0 Carreiras
1191 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Mar, 29 Mai 2012, 8:04
Asunto: Re: I Medio Maratón Solidario Zona Aberta, Vilagarcía de A

Me he llevado una grata sorpresa al ver el anuncio de esta carrera y en ese 'tradicional' circuito. Aplauso Aplauso

Espero poder tomar acudir y tomar la salida con 'muuuchos' más corredores.
Ánimo !!
Serginho

Maratoniano
Maratoniano
2/11/10
0 Carreiras
519 Mensaxes
Moaña
Respostar citando Envío Mar, 29 Mai 2012, 14:29
Asunto: Re: I Medio Maratón Solidario Zona Aberta, Vilagarcía de A

7 años
www.rfea.es/normas/pdf...cuitos.pdf
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Mar, 29 Mai 2012, 15:22
Asunto: Re: I Medio Maratón Solidario Zona Aberta, Vilagarcía de Arousa

que alegria que se recupere esta media, que nunca fixen. Tiña pensado facer a da Coruña deste fin de semana, pero non puiden. Así que me desquitarei en Vilagarcía.
Alguen dos que xa a fixo esta media pode comentar como é ?? cal é a parte mais dura ??
moitas gracias. Un saudo
Dieji

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/03/10
0 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 29 Mai 2012, 21:51
Asunto: Re: I Medio Maratón Solidario Zona Aberta, Vilagarcía de A

vai a ser puntuable po circuito esta media ,supoño que si non????
Pensando Pensando
fer3494

Maratoniano
Maratoniano
23/04/08
0 Carreiras
1046 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 30 Mai 2012, 13:14
Asunto: Re: I Medio Maratón Solidario Zona Aberta, Vilagarcía de Arousa

En la información de la carrera ahora,la distacia que ponen 21.500 ???????
es un error ó esa es la distancia.....................si es esta la distancia, no es
medio maratón.......................ojala sea un error

Esperamos noticias de la organización
Saludo@s
KLVO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/03/10
0 Carreiras
165 Mensaxes
MEIS
Respostar citando Envío Mér, 30 Mai 2012, 14:18
Asunto: Re: I Medio Maratón Solidario Zona Aberta, Vilagarcía de A

Marcos escribió:
Pois mira que me alegro desta noticia. Xusto quería facer unha media por esas datas para probarme despois dunha lesión (sempre e cando me acabe de recuperar, claro está), e esta carreira ó lado da casiña venme que nin pintado...... Só espero que haxa un pouco máis de información, para ver a seriedade do proxecto. Unha media maratón non é unha broma. Quero dicir que unha cousa é unha proba solidaria de 5 quilómetros, e outra moi distinta é unha carreira de 21 nunha data na que as probabilidades de que haxa moita calor son elevadas.
Por outro lado, sí que é unha verdadeira mágoa que vaian a coincidir dúas medias o mesmo día, co escasos que estamos destas probas.
Á espera quedamos.....
moi boa nova esto da media de vilagarcia pero tamen creo que o aviso e un pouco xusto pero intentaremos estar anque un pouco baixo por un dor na ingle que me leva dando a lata un par de semanas.Alegrome de que estes case recuperado, supoño que a lesion ven dende a do corgo non?
Serginho

Maratoniano
Maratoniano
2/11/10
0 Carreiras
519 Mensaxes
Moaña
Respostar citando Envío Mér, 30 Mai 2012, 17:38
Asunto: Re: I Medio Maratón Solidario Zona Aberta, Vilagarcía de Arousa

fer3494 escribió:
En la información de la carrera ahora,la distacia que ponen 21.500 ???????
es un error ó esa es la distancia.....................si es esta la distancia, no es
medio maratón.......................ojala sea un error

Esperamos noticias de la organización
Saludo@s

Hablé con los de la organización.

La idea es mantener el circuito original (21097m) aunque se valoran introducir cambios en el trazado.Los 21500 metros que figuran aquí no son correctos y será corregido.

Lo que ya veo más complicado es que la distancia se consideré homologada oficialmente.

Inscripciones hasta el 21 de Junio a las 21:00 vía championchip, tienda moto-bazar o ingreso en cuenta.
adolfo

Novo foreiro
Novo foreiro
10/10/11
10 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 30 Mai 2012, 20:40
Asunto: Re: I Medio Maratón Solidario Zona Aberta, Vilagarcía de A

La carrera es la misma de años anteriores y el circuito es homologado, es totalmente plana. Animarse la causa lo merece pues lo recaudado es para caritas. Yo soy corredor popular, participemos para que en años venideros
la sigan realizando. Sorriso Sorriso Sorriso
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Xov, 31 Mai 2012, 0:44
Asunto: Re: I Medio Maratón Solidario Zona Aberta, Vilagarcía de A

KLVO escribió:
moi boa nova esto da media de vilagarcia pero tamen creo que o aviso e un pouco xusto pero intentaremos estar anque un pouco baixo por un dor na ingle que me leva dando a lata un par de semanas.Alegrome de que estes case recuperado, supoño que a lesion ven dende a do corgo non?

Qué tal KLVO.
Vaia, vexo que todos andamos un pouco mancados Muerto . Haberá que collelo cun pouco máis de calma.
Tí recupérateme ben, sen presas. Eu corrín antes de tempo, e sí, levo coa mesma lesión desde o Corgo.
E a verdade é que esta semana non foi nada ben, xa que se me xuntaron outros problemillas de saúde. Así que, se me dou recuperado Rezar , unha das primeiras carreiras que faga, senón a primeira, será a media de Vilagarcía.
Espero que nos vexamos por alí, para compartir penas (a min dame que nos estamos volvendo vellos Silbar )
Saúdos.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
KLVO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/03/10
0 Carreiras
165 Mensaxes
MEIS
Respostar citando Envío Xov, 31 Mai 2012, 7:46
Asunto: Re: I Medio Maratón Solidario Zona Aberta, Vilagarcía de A

Marcos escribió:
KLVO escribió:
moi boa nova esto da media de vilagarcia pero tamen creo que o aviso e un pouco xusto pero intentaremos estar anque un pouco baixo por un dor na ingle que me leva dando a lata un par de semanas.Alegrome de que estes case recuperado, supoño que a lesion ven dende a do corgo non?

Qué tal KLVO.
Vaia, vexo que todos andamos un pouco mancados Muerto . Haberá que collelo cun pouco máis de calma.
Tí recupérateme ben, sen presas. Eu corrín antes de tempo, e sí, levo coa mesma lesión desde o Corgo.
E a verdade é que esta semana non foi nada ben, xa que se me xuntaron outros problemillas de saúde. Así que, se me dou recuperado Rezar , unha das primeiras carreiras que faga, senón a primeira, será a media de Vilagarcía.
Espero que nos vexamos por alí, para compartir penas (a min dame que nos estamos volvendo vellos Silbar )
Saúdos.
Eso e estamos fadendonos vellos vemonos en Vilagarcia e Cambados que as temos o lado da casa saudos.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5735 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 31 Mai 2012, 11:22
Asunto: Re: I Medio Maratón Solidario Zona Aberta, Vilagarcía de A

Serginho escribió:
7 años
www.rfea.es/normas/pdf...cuitos.pdf

Gracias por tu aportación Serginho. Ahora a ver si no modifican el circuito y se puede considerar homologada.
fer3494

Maratoniano
Maratoniano
23/04/08
0 Carreiras
1046 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 31 Mai 2012, 13:13
Asunto: Re: I Medio Maratón Solidario Zona Aberta, Vilagarcía de Arousa

Serginho escribió:
fer3494 escribió:
En la información de la carrera ahora,la distacia que ponen 21.500 ???????
es un error ó esa es la distancia.....................si es esta la distancia, no es
medio maratón.......................ojala sea un error

Esperamos noticias de la organización
Saludo@s

Hablé con los de la organización.

La idea es mantener el circuito original (21097m) aunque se valoran introducir cambios en el trazado.Los 21500 metros que figuran aquí no son correctos y será corregido.

Lo que ya veo más complicado es que la distancia se consideré homologada oficialmente.

Inscripciones hasta el 21 de Junio a las 21:00 vía championchip, tienda moto-bazar o ingreso en cuenta.

Gracias por la información
,si no surge ningun contratiempo ahí estaremos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos