Foros ›
Autor
Mensaxe
clubatletismosada

Foreiro Senior
Foreiro Senior
15/08/11
0 Carreiras
679 Mensaxes
Sada, A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 04 Xuñ 2012, 18:53
Asunto: Re: Carrera popular en Ordenes.

yomismo escribió:
clubatletismosada escribió:
yomismo escribió:
Gracias clubatletismosada por aportar clasificaciones por equipos. Al final quedamos 2º solo por 3 puntos nos gano Coruña Comarca, en la última sólo por un punto Demo sorrindo
Como opinión me gustaría que en el ámbito popular en las clasificaciones por equipos puntuasen más atletas y no sólo los 4 primeros. No es por q nos favorezca más o menos, q ni lo se, sólo q creo q es más adecuado: corre más gente con la ilusión de puntuar y aportar a su equipo, y para la organización también es más positivo, ya q se apunta más gente.
Totalmente de acuerdo, cuantos más puntúen mejor. El incoveniente sería que clubs más pequeños no tengan el mínimo. Por ejemplo, ayer tan solo 5 equipos llevamos más de 10 corredores.
Además añadiría que puntúen también las chicas, no se como, pero que al menos haya una o dos por equipo.
Es un tema que da para mucho pero la verdad es que con tantas carreras que hay, lo de puntuar por equipos está muy poco explotado y no cuesta nada hacerlo. El lado positivo es que motiva mucho a todos y no solo a los que lleguen delante.
Creo que voy a abrir un hilo con este tema

Abrelo, q puede tener "miga" y así nos olvidamos un poco de los precios de las carreras Guiño Ríndose
Ya está abierto

www.clubatletismosada.com
www.facebook.com/Clubeatletismosada
www.facebook.com/CAS-M...1/timeline
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
495 Carreiras
3784 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Xuñ 2012, 20:56

yomismo escribió:
Yo también me quedé con la duda de si era el mismo recorrido de otros años. Q no eran 9500 ya está claro, como mucho creo q 9200, pero si alguien puede aportar ese dato de saber si el recorrido era el mismo de siempre o se acortó algo...
.

Eu estou caseque convencido de que fixeron algunha variación no percorrido, respecto o do ano pasado. O punto no que se fixo nen idea.

Carreira como sempre moi dura, eu ó coñecela, saín algo máis relaxado do habitual, pero o remate acabei agotado igual.
FREE-RUNNER

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/10/11
0 Carreiras
693 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Xuñ 2012, 21:18

Pues yo la corrí este año y el año pasado, y el circuito me pareció el mismo.

El único sitio por donde pudieron acortar esta edición, sería en alguna de las calles de la vuelta inicial, pero creo que no, que fue el mismo.

Claro que yo no conozco muy bien órdenes para haberme dado cuenta.

Lo que está claro es que cada día hay más nivel entre los corredores, que la peña está muy preparada y va/vamos a muerte a las carreras, jajaja, y es normal que cada año se hagan mejores tiempos.

Un saludo.
madytos01

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/04/08
115 Carreiras
207 Mensaxes
SCQ
Respostar citando Envío Mar, 05 Xuñ 2012, 11:38

500 m máis, 500 m menos, con sol, sen sol, anubrado ou despexado, a min fíxoseme igual de dura que outros anos.

E tamén me parece que está tan ben organizada como outros anos, da gusto correr en Ordes. Eso si, ó acabar tuven que meterme nun bar dos que había por alí a refrescarme nun baño, non recordo acabar tan fundido unha carreira a cola non andaba para adiante.
koskei

Novo foreiro
Novo foreiro
18/04/12
165 Carreiras
2 Mensaxes
Noia
Respostar citando Envío Mar, 05 Xuñ 2012, 12:41

Primeira participación en ORDES e moi boa carreira, circuito duro pero entretido, e BASTANTE boa organización.
Digo bastante boa, e NON MOI BOA, porque non é o caso...
Vaia por diante a miña felicitación, pero tamén penso que debemos sinalar os aspectos a mellorar, sempre dende un ponto de vista constructivo.
1º. Penso que ningunha carreira dos nenos debe coincidir ca dos maiores, porque é lóxico que os pais,nais queiran ver correr ós seus fillos...
2º. No tema da distancia, non entendo que se sumen metros de mais tan alegremente -case nunca de menos- porque sí que é moi importante para alguns atletas que os km se axusten bastante á realidade, polos ritmos e demáis... e non falo de homologación, senón de coller unha simple bicicleta (dende logo a cousa andaría polos 9 km escasos)
3º. Na chegada, no meu tempo -sobre os 45min- formóuse unha cola demasiado grande para recoller bebida e demáis. Sei que é dificil, pero hai que axilizar este tema e non que cada un se poña a probar a camiseta a ver que tal lle queda antes de collela...
Resumindo, felicitacións de novo, e a tratar de mellorar...
Vémonos, con sorte, para o ano.
(Por certo, o pobo chámase ORDES, non Órdenes)
FREE-RUNNER

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/10/11
0 Carreiras
693 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Xuñ 2012, 13:05

Ah, por cierto, se me olvidó.

EL AGUA DE LAS DUCHAS ESTABA MUY FRÍA, HELADA.

Menos mal que el día acompañó, que si no......

Un saludo.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Mar, 05 Xuñ 2012, 17:55

despois de correr en Cacheiras esta casi me parece un paseo,jeje.
clubatletismosada

Foreiro Senior
Foreiro Senior
15/08/11
0 Carreiras
679 Mensaxes
Sada, A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 05 Xuñ 2012, 21:10

Acabamos de publicar fotos de la carrera en nuestra web

www.clubatletismosada.com
www.facebook.com/Clubeatletismosada
www.facebook.com/CAS-M...1/timeline
JulioVázquez

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/07/11
70 Carreiras
321 Mensaxes
Betanzos y Sta. Cruz (Oleiros)
Respostar citando Envío Mar, 05 Xuñ 2012, 21:27

clubatletismosada escribió:
Acabamos de publicar fotos de la carrera en nuestra web
Muchas gracias por las fotos al CAS, a Manuel y sobre todo a Inma.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos