Ven, 19 Xan 2007, 22:20
Asunto:
Hoxe, como comentara onte, fun a Castrelos pola mañán a iso das 11:30â?¦ e tamén hai grupiños de xente entrenando (ainda que o perfil é moi distinto dos da noiteâ?¦ moito me temo que eran aspirantes a policías locais
preparando os exames físicos) e non hai que andar ollando de seguido para o chan por si das un traspés.
Polo demáis fixen o mesmo quecemento do grupo no que entrou
Makoki a preparar o MAPOMA de 3600m. nun total de 20 minutos, nen moi suave nen moi forte. Logo probei o tema de facer series de costas, ainda que non me atrevín coas de 200 m., así que fixen unhas cantas costas de 100 m. (onde atopara a
Makoki neste grupiño por primeira vez en Castrelos) subíndoas a ritmos moi rápidos e baixándoas a un trote lentoâ?¦ moi lentoâ?¦ Os tempos de paso de cada volta (100 subindo e 120 volta, baixada e volta ata o punto de partida) foron 1â??15â??â??, 1â??13â??â??, 1â??13â??â??, 1â??18â??â??, 1â??18â??â??, 1â??20â??â??, 1â?? 10â??â??, 1â??17â??â??,1â??20â??â??, 1â??22â??â?? e para rematar unha de propina en 1â??12â??â??â?¦ para rematar esca***doâ?¦ logo estirei como dios mandaâ?¦ senón agora non estaría tan pancho escribindoâ?¦ ainda que noto algunha molestia nun tendón da parte posterior da rodilla dereitaâ?¦ ¡¡¡mira que son animaliño!!!
... peroâ?¦ ¿e a cantidade de adrenalina que descarguei? ¿e o ben que me sinto?.... bueno, a verdade é que as molestias non apareceron despois do entrenoâ?¦ nen despois de comerâ?¦ apareceron despois de subir empurrando a silla do meu fillo pequeño dende García Barbón ata a Plaza Eliptica subindo por Alfonso XII, Cervantes, Hernán Cortés e Simón Bolívarâ?¦ unhas â??costiñasâ? máis para o corpoâ?¦ bueno, a ver cómo me atopo o domingo no CARMAâ?¦ porque ó final podo asistir ao terceiro encontro do mesmoâ?¦ con nova xente (non ven
Khene , pero espero que sí
Sin Chan e
Aguita, ademáis do inefables
Charly e
Makoki).
Polo demáis, confesar... xa que está de moda... que tamén estudei en colexio relixioso (somentes 4 anos pero chegoume de caraaaaaaa**o) e que son tan ATEO ou máis que
xolinha ainda que teño a pouca verjonsa de estar casado pola igrexa (non sei ata qué punto pode ter validez o tema
)... non vou entrar a valorar as razóns que me levaron a semellante tropelía (o da igrexa... non o de casar)
e outra cousa... a solidariedade non se aprende nas escolas... nen nas facultades. A solidariedade e a humanidade apréndese na casa, na rúa, na vida... con bóas lecturas, bós amig@s, bós pais, bós exemplos en xeral.