xabi escribió: |
moito que a xente se apuntaba a baixar correndo e ó final fumos esguellao e mais eu quenes baixamos a lume de carozo,jeje unha vez mais a paparota expectacular.....onde vos dan iso por 5€, en ningures, Ourense "is diferent" eu coma sempre unha de cal e outra de area, perdín unha zapa na lama da penúltima súbida cando ía trocando o ritmo pra baixar de 1h12min,entre a parada pra collela zapa, correr descalzo sobre os toxos, voltar a parar a calzala zapa e retomalo ritmo perdín muito tempo, rematei en 1h12m56.... Felicitar especialmente ós amigos Irmandinhos e os afiadores, dous grupos de rapaces simpremente fantásticos Txon, meteume case 2min arriba, nada que obxetar da miña derrota ante o "gominas", cada día paréceseme mais a CR7, poderá ser un gran corredor, pero fáltalle o cariño da xente que teñen correlegas coma Amador ( por citar un exemplo) Pois nada txon, anímate a correr en Chandrexa que alí hai baixadas técnicas onde divertirnos tí e mais eu (churras,churras,churras,pitas,pitas,pitas,jejej) |
olangullo escribió: |
Espectacular carreira, espectacular ambiente e impresionante organización. É increible como se volca o Concello de Esgos e os seus veciños. Noraboa, esta carreira estase a converter pola súa singularidade nun referente no mundo do trail en Galicia. |
DoctorSlump escribió: |
Nuestro debut en Esgos y nos encontramos con una fantástica organización antes, durante y después, muy divertida y animada. A mí no me gusta nada la montaña (¡cómo agradecí esos tramitos de asfalto!) y aun así pienso repetir para el año. Contento con la carrera (creo que 1:27' está bien para mí), y encantado de haber compartido mañana con tantos foreros y compañeros. Saludos especiales a la peña de Boimorto. |