Foros ›
Campeonato Gallego de Veteranos en LUGO el 10/Junio/2012
Foros de debate / Atletismo en pista
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Dom, 03 Xuñ 2012, 15:00
Asunto: Campeonato Gallego de Veteranos en LUGO el 10/Junio/2012

Para saber los Veteranos que vamos acudir al campeonato Gallego de Veteranos en Pista a celebrar en LUGO el próximo día 10/JUNIO/2012,
de Correr en Galicia.....
Al ser una prueba desde las 10,30 de la mañana hasta las 19,05 de la tarde, no haremos Foto-Kedada, pero nos saludaremos según coincidamos...
Confirman su inscripción: Silbar Disimulando Aplauso
BaoEs
jesusb
pepeangel
Darreina
lobo


Última edición por BaoEs o Mar, 05 Xuñ 2012, 6:42; editado 3 veces
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 03 Xuñ 2012, 15:15
Asunto: Re: Campeonato Gallego de Veteranos en LUGO el 10/Junio/2012

yo iré

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
pepeangel

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/11/10
50 Carreiras
154 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 03 Xuñ 2012, 15:48
Asunto: Re: Campeonato Gallego de Veteranos en LUGO el 10/Junio/2012

Se non hai novidade alí estaremos no 5000. Sau2 e sorte para tod@s.
Darreina

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/09/11
5 Carreiras
258 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Xuñ 2012, 17:05
Asunto: Re: Campeonato Gallego de Veteranos en LUGO el 10/Junio/2012

Eu tamen espero facer o 5000
lobo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/10
240 Carreiras
183 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Xuñ 2012, 21:57
Asunto: Re: Campeonato Gallego de Veteranos en LUGO el 10/Junio/2012

Idem... a ver que tal ese 5000! Xa molaba facer un bo grupiño (20?)
manuelparedes

Novo foreiro
Novo foreiro
15/02/11
50 Carreiras
34 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Xuñ 2012, 8:56
Asunto: Re: Campeonato Gallego de Veteranos en LUGO el 10/Junio/2012

FRACASO da FEDERACION GALEGA DE ATLETISMO:
Foi unha auténtica vergonza a clasificación dos 10.000. no galego de veteráns.
mwolde

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/02/09
0 Carreiras
160 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 11 Xuñ 2012, 14:32
Asunto: Re: Campeonato Gallego de Veteranos en LUGO el 10/Junio/2012

Se puede tardar más en poner los resultados en la red???
Solo tenían que recopilar los que ya fueron sabiendo a lo largo del día de ayer...
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 11 Xuñ 2012, 14:55
Asunto: Re: Campeonato Gallego de Veteranos en LUGO el 10/Junio/2012

manuelparedes escribió:
FRACASO da FEDERACION GALEGA DE ATLETISMO:
Foi unha auténtica vergonza a clasificación dos 10.000. no galego de veteráns.

Totalmente dacordo contigo. Hai que facer os controles das voltas dos corredores con rigurosidade. O pior o compañeiro dos Veteranos de Samil que quedou descalificado porque lle tocaron a campá e o pobre home fiouse e despois resultou que dera unha volta de menos e quedou descalificado.
Dito isto, agradecer ao xuíz que foi responsable do desaguisado o seu traballo para arranxalo (varios corredores fixemos unha volta de máis) en base a foto finish que había dos últimos 5 pases por meta o que permitiu oficializalos tempos.
Esperemos que se aprenda dos erros!!!!.

mwolde escribió:
Se puede tardar más en poner los resultados en la red???
Solo tenían que recopilar los que ya fueron sabiendo a lo largo del día de ayer...

Posiblemente la causa está en los problemas del 10000 no se consiguieron corregir hasta cerca de las 10 de la noche. Pero ya pudieron hacerlo hoy a la mañana...

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
juan

Novo foreiro
Novo foreiro
2/09/08
0 Carreiras
21 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 11 Xuñ 2012, 20:08
Asunto: Re: Campeonato Gallego de Veteranos en LUGO el 10/Junio/2012

correndo un 10000 si non te fias da campana que tocan os xueces de quen nos fiamos entonces
Aligator

Novo foreiro
Novo foreiro
22/02/12
87 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Xuñ 2012, 13:44
Asunto: Re: Campeonato Gallego de Veteranos en LUGO el 10/Junio/2012

juan escribió:
correndo un 10000 si non te fias da campana que tocan os xueces de quen nos fiamos entonces

Totalmente dacordo, o corredor non poder ir contando as voltas que dá e parar cando chega ás 25, ten que confiar nos xuíces e atender ó toque de campá. O problema das voltas nas competicións é de vergoña, xa o vemos a cotío na pista cuberta e ós da FGA parece que nin lles importa.
manuelparedes

Novo foreiro
Novo foreiro
15/02/11
50 Carreiras
34 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Xuñ 2012, 15:45
Asunto: Re: Campeonato Gallego de Veteranos en LUGO el 10/Junio/2012

Despóis do acontecido no 10000 do Campionato Galego aire libre celebrado en Lugo , alguén da federación tería cando menos que pedir disculpas , porque nós pagamos a licencia para que esto sexa un pouco máis serio. Eu pido que por respecto ós que alí estivemos , que se repita a proba . E logo o señor presidente HORNILLOS que cando menos que dimita.
Darreina

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/09/11
5 Carreiras
258 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Xuñ 2012, 16:10
Asunto: Re: Campeonato Gallego de Veteranos en LUGO el 10/Junio/2012

O que pasou o Domingo en Lugo non ten nome. Levo 2 dias intentando racionalizalo para poder expresar unha opinion coherente e non o consigo. Cando a 20 min de correr o 5000 non estaba claro a que hora tiñamos que correr as mulleres incomodeime. Cando estivemos mais de 20 min esperando sobre a hora prevista volvinme a incomodar. Cando me marcaron mal as voltas que me faltaban para acabar e tivenlle que explicar mentras corria que estaban equivocados ( coa aceptacion inmediata do erro por parte do xuiz) volvinme a incomodar... Pero tras presenciar a falta de respeto que sufriron os corredores do 10000 a indignacion non me abandona. Estiven esperando unha disculpa ( xa sabemos que en este pais non dimite case ninguen) e sigo a espera. Espero un xesto de respeto ou de vergonza por parte dos e das responsables de un espectaculo bochornoso.
A miña total solidaridade cos atletas que deron unha leccion de dignidade.
Lastima que parece que non habia ninguen da federacion para tomar nota .
juan

Novo foreiro
Novo foreiro
2/09/08
0 Carreiras
21 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 12 Xuñ 2012, 19:09
Asunto: Re: Campeonato Gallego de Veteranos en LUGO el 10/Junio/2012

si todos os club de veteranos que estubemos este domingo en lugo mandasemos unha carta a federacion decindolle o mal que nos tratan porque non e a primeira vez e case sempre pasa algo desagradable en calquer prova de veteranos, incluso si tubesen un pouco de respeto deberia haber un representante da federacion para entregar as medallas, pois os atletas veteranos pagamos a cuota para mantelos a eles e cada ano nos costa mais ou e que solo acuden cando hay unha boa papada
Aligator

Novo foreiro
Novo foreiro
22/02/12
87 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Xuñ 2012, 0:00
Asunto: Re: Campeonato Gallego de Veteranos en LUGO el 10/Junio/2012

Que ninguén da FGA estivese no Campionato máis importante do ano para os veteranos, que somos moitos, pagamos as nosas licencias e queremos que a organización estea á altura das nosas ilusións e esforzos. Que ninguen da FGA asuma a responsabilidade do acontecido no Campionato e consecuentemente que ninguén da FGA pida disculpas públicas, mostra a baixa calidade profesional e humana do equipo da Federación Galega de Atletismo.
¡Que mágoa!
santiago

Novo foreiro
Novo foreiro
11/08/09
0 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Xuñ 2012, 16:00
Asunto: Re: Campeonato Gallego de Veteranos en LUGO el 10/Junio/2012

Eu tiven a desgracia de correr o 10000 e eu non sei como contaron as voltas do resto da xente, eu sei que dende o segundo paso por meta que iva cuarto non me adiantou ningen salvo, o gañador que me doblou duas veces e o 2º que me doblou xusto cando encaraba a recta de chegada da miña penultima volta.

Ademais de eso, fun anotando no garmin os tempos das 25 voltas, bueno pois a pesar de todo na clasificacion salgo de 6 ,e salgo por detras de xente que doblei.
Eu non sei o que armaron nin como comprobaron esas fotos finish que din que tiñan das ultimas voltas,pero e para matalos, o final da carreira ven o xuiz a preguntarnos por os dorsales dalgun dos corredores que lles faltaban...
A carreira estaba programada para as 7 foi casi as oito e as clasificacions non as sacaron ata as 9:50.

Cando fixeron a entrega de medallas ata o que lle deron a de ouro na miña categoria por diante miña ,ma deu a min...diante do xuiz decindo que era miña o que o xuiz respondeo a "clasificacion e esta"¡¡¡¡¡¡¡ en finnnnnnnnnn

Gustariame saber que fixemos os veteranos para merecernos un campeonato asi organizado...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos