Mér, 13 Xuñ 2012, 16:00
Asunto: Re: Campeonato Gallego de Veteranos en LUGO el 10/Junio/2012
Eu tiven a desgracia de correr o 10000 e eu non sei como contaron as voltas do resto da xente, eu sei que dende o segundo paso por meta que iva cuarto non me adiantou ningen salvo, o gañador que me doblou duas veces e o 2º que me doblou xusto cando encaraba a recta de chegada da miña penultima volta.
Ademais de eso, fun anotando no garmin os tempos das 25 voltas, bueno pois a pesar de todo na clasificacion salgo de 6 ,e salgo por detras de xente que doblei.
Eu non sei o que armaron nin como comprobaron esas fotos finish que din que tiñan das ultimas voltas,pero e para matalos, o final da carreira ven o xuiz a preguntarnos por os dorsales dalgun dos corredores que lles faltaban...
A carreira estaba programada para as 7 foi casi as oito e as clasificacions non as sacaron ata as 9:50.
Cando fixeron a entrega de medallas ata o que lle deron a de ouro na miña categoria por diante miña ,ma deu a min...diante do xuiz decindo que era miña o que o xuiz respondeo a "clasificacion e esta"¡¡¡¡¡¡¡ en finnnnnnnnnn
Gustariame saber que fixemos os veteranos para merecernos un campeonato asi organizado...