Foros ›
Autor
Mensaxe
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 19 Xan 2007, 20:32
Asunto:

Doy fe que las camisetas azules de O Grove eran muy chulas y distintas (aunque las más bonitas fueron las de Pontecesures Disimulando )

Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3355 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Xan 2007, 20:34
Asunto:

La camiseta me parece la mejor opcion , por otro lado es una put... que coincida con el final del circuito CCNOS , hay mucha gente que se lo esta currando y se deberia tener en cuenta , una solucion podria ser que la gente que se inscriba en la carrera solidaria y participe en la CCNOS, pudiera correr con la camiseta que se va a dar en la solidaria ,adelantarsela, no se si me explico , seria como una misma carrera , pero en dos lugares diferentes , para la prensa estaria bien y si la lleva el ganador/ra la foto esta asegurada, que os parece?
Sunsury

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/11/06
0 Carreiras
288 Mensaxes
Meira, sitio distinto!
Respostar citando Envío Ven, 19 Xan 2007, 20:45
Asunto:

Pues ya de estar corriendo en lugo me parecería bien, yo de todas formas voy a la solidaria seguro; y si puedo a laas dos!!

sunsury.blogspot.comEspacios de música:http://www.myspace.com/sunsuryhttp://www.myspace.com/thebluesomes
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 19 Xan 2007, 22:23
Asunto:

Los de "Corre con nós"... también tendrán sus camisetas!, os repito que todo aquel que ayude y colabore con la carrera tendrá premio... el tema de las camisetas... ¡Dejadlo de mi mano!, os aseguro una camiseta distinta y especial... guapa guapa!!! Guiño
La próxima semana intentaré liar a alguna empresa mas y cerrar el tema Ayuntamiento totalmente... después habrá que esperar la respuesta de INTERMON, hacer carteles con los métodos de inscripciones y números de cuenta... y esperar a que la publicidad tenga su efecto...
El mes clave será MAYO, ahí habrá que intensificar esfuerzos y darlo todo con empresas... os adelanto un bombazo... cierta empresa compostelana presentará en su consejo de administración una propuesta para una ayuda de Abraiado 6.000â?¬ Abraiado .... ¿Que os parece?... visto lo visto, después de esto me dedicaré a buscar patrocinadores para mi carrera deportiva... igual me puedo hacer algún contrato majete!!! Guiño
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Ven, 19 Xan 2007, 22:57
Asunto:

Como eu fun, en principio, o que se ofreceu para contactar con INTERMÃ?N hei de confesar en público que tardei máis do que esperaba en conseguilo... así que o retraso na resposta non é solo culpa súa Avergoñado Avergoñado Avergoñado senón máis ben miña.

Por outra banda comentar que ten razón xolinha cando comenta que a tardanza na resposta se debe a algún tipo de "protocolo" (por chamalo de algún xeito) xa que unha ONG deste calibre e que realiza labores en tantos países ten que andar con moito ollo cando traballa (hai que ter en conta que en moitos sitios as ONGs non contan precisamente coas "simpatías" dos gobernantes)... ademáis, ó estar "fiscalizada" a súa estructura, financiación, organización, etc. (como é o caso do que fai a Fundación Lealtad, da que xa se falou) non pode arriscarse a perder unha moi traballada reputación pola esperanza de obter moitos cartos por medio dun grupo de xente que non coñece de nada.

Ademáis, o máximo responsable da zona NW de España (Galicia enteira, Asturias e León) esta semana estaba de viaxe e ata o vindeiro luns probablemente non poida ver o tema, así que prego un pouco de tranquilidade no "jaliñeiro"... cando menos ata martes ou mércores.

Para rematar... e en caso de que ó final eles non queiran (supoño que porque non lles désemos unha imaxe de seriedade... poño por caso) ser os nosos "cómplices" nesta aventura, ainda queda tempo dabondo ata o 10 de xuño para buscar ONGs menos "estrictas" (non quero faltarlles ao respecto pero máis ou menos penso que se entende o que quero dicir).

Moitísimas gracias por aguantar o "ladrillo". Guiño Guiño
xolinha

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/12/06
0 Carreiras
415 Mensaxes
TEO (LOS TILOS-SANTIAGO)
Respostar citando Envío Sáb, 20 Xan 2007, 0:28
Asunto:

Ánimo coa ONG. Non sei se lles axudaría moito máis se lles presentase todo por escrito como se fose unha especie de proxecto. Onde todo ten que estar ben estudiado. Pero isto non debería ser un problema aínda que permitiríalles axilizar trámites. De todas formas xa están afeitos a este tipo de situacións, pra iso contan tamén cun equipo de profesionais. Un pouco de paciencia que o estades facendo moi ben e so o tempo que lle adicades merece un levantamento de sombreiro. Ánimo que sempre é mais doado tratar con ONGs que coa propia administración.
Eu xa estou facendo correr a voz....
eps

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/05/06
0 Carreiras
92 Mensaxes
en fene, pero de Palas, que non palace
Respostar citando Envío Sáb, 20 Xan 2007, 1:03
Asunto:

Uff, estou impresionado! Abraiado Noraboa a todos polo voso compromiso e como non en especial a Pedro Nimo, por ser o que tivo a idea orixinal (quizais inoculada pola malaria Guiño ) Non sei se poderei acudir, non adoito a facer plans a tan longo prazo, pero a intención a teño.
Esto vai rapidísimo!! E ademais moi ben

Caminante, no hay camino, se hace camino al andar... (A. Machado)
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 20 Xan 2007, 1:07
Asunto:

Está claro que esta carrera marcha a un ritmo increible ,yo sigo haciendo proselitismo entre amigos y conocidos,hoy he convencido a otro en el gym Sorriso ;mi hijo pequeño no podrá participar porque tiene 8 años,pero tendrá su dorsal 000,¡fijo!,el mayor la correrá (estos días anda con problemas de periostitis,pero para junio deben de haberle pasado,¡digo yo!),estoy por convencer hasta a mi ex-marido que de jovenzuelo corría...

Khene,lo del tabaco aún lo llevo mal,bajé pero sigo fumando,mañana reinicio el tema parches de Nicotinell,y si esto no funciona iré a la "medicina alternativa",lo que sea,por dejar de fumar del todo Demo Demo Demo
Corredoiras

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/11/06
0 Carreiras
157 Mensaxes
Republica das canellas
Respostar citando Envío Sáb, 20 Xan 2007, 21:45
Asunto:

Hola, ainda que de momento gardei silencio estiven seguindo este tema e pareceme unha gran idea; que contedes coa miña humilde axuda en todo o que faga falta e asegurovos que levarei conmigo unha boa chea de ourensans (paragüeiros como nos decides por ahi).Quero matizar que para min o ideal seria darlle moita prensa e poder repetila todolos anos co mesmo fin.Unha forma de sementar o futuro seria dende logo lograr o maior numero de participantes, e que a entrega da camiseta-recordo fose antes de sair a correr, para poder correr todos iguais, imaxinade a foto de prensa ou a reportaxe de television onde se vise unha marea humana correndo por esta nobre causa todos coa mesma camiseta, grandes e pequenos todos azuis, vermellos, amarelos... ou da cor que queirades pero simbolizando que no mundo rico e no mundo pobre todos somos iguais, todos somos persoas que a unica diferencia e a sorte xeografica ou familiar na que nacemos...

LEMBRADE MINERALIZARVOS E SUPERVITAMINARVOS
manwe

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/06
0 Carreiras
314 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Sáb, 20 Xan 2007, 22:06
Asunto:

Hola Pedro¡¡
La idea de la carrera me parece genial. Si puedo ayudar en algo cuenta con ello... aunque mi experiencia en tales menesteres es más bien escasa.

el miedo mata a la mente
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 21 Xan 2007, 0:51
Asunto:

La FGAtletismo va a prestar su apoyo también a esta carrera.Esta claro Pedro que en muy poquito tiempo has conseguido sacar adelante el proyecto,¡bravo!,eso lo comentabámos hoy Arufe y yo.Suerte mañana en tu compromiso deportivo,yo estaré animando a Sussy "a muerte" en los campeonatos gallegos,aunque no creo que lo necesito que ya he cotilleado que tiene la mejor marca de las participantes Guiño
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 21 Xan 2007, 0:51
Asunto:

La FGAtletismo va a prestar su apoyo también a esta carrera.Esta claro Pedro que en muy poquito tiempo has conseguido sacar adelante el proyecto,¡bravo!,eso lo comentabámos hoy Arufe y yo.Suerte mañana en tu compromiso deportivo,yo estaré animando a Sussy "a muerte" en los campeonatos gallegos,aunque no creo que lo necesite que ya he cotilleado que tiene la mejor marca de las participantes Guiño
JoShItO

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/01/07
0 Carreiras
1912 Mensaxes
Entre Pontedeume y Coruña
Respostar citando Envío Dom, 21 Xan 2007, 22:22
Asunto: Hola a todos y todas

Hola a todos y todas:

Me llamo José Luis Quintela, y trabajo en Intermón Oxfam. Estos días ha contactado conmigo Antonio Barreira, y a través de él he hablado hoy con Pedro Nimo. Más tarde volveré a hablar con él y quedamos de, en principio, vernos mañana.
Me he quedado un poco alucinado con vuestra propuesta de "Carrera Solidaria". Os voy a decir por qué. Por dos motivos.
a) En primer lugar porque me parece una magnífica iniciativa que viene directamente de la sociedad, de la gente, de personas que, por lo que contais en vuestros correos, vibran con la posibilidad de aportar algo a los demás. Y eso es realmente importante. Intermón Oxfam lleva 50 años trabajando para ir contra las causas estructurales de la pobreza, y en eso o nos involucramos todos o vamos de culo. Hace falta que las personas sean conscientes de que esto no tiene que ver con una sequía por aquí o una inundación por allá, sino con la vulnerabilidad previa de muchas personas en el mundo. Pedro pudo conocer la realidad de Angola, y se quedó impresionado. Lo mismo pasa si te vas a Etiopía o a Tanzania, como es mi caso, y sigues viendo lo mismo... En el caso de Angola es especialmente grave, porque estamos hablando de uno de los países más ricos de África, que da mil vueltas en riqueza en materias primas a países como el nuestro, pero en el cual las personas siguen sufriendo. ¿Por qué? Pues por intereses, por reglas comerciales injustas y por bastantes cosas más en la que nosotros, personas normales, SÍ podemos hacer mucho. Podemos levantarnos cada mañana no sólo soñando, sino trabajando activamente por cambiar el mundo.
Por eso me ha parecido estupenda vuestra idea, y es de justicia reconocerlo. La visibilidad que se puede lograr con ella, incorporando mensajes positivos y orientados a lo estructural, es enorme.
Ojo morado Y, en segundo lugar,... porque yo también practico este deporte. Ciertamente que a nivel aficionadete, pero hace unos años que hago media maratón, y me encanta. Lamentablemente, no conozco a nadie en Coruña con la constancia para entrenar, ir a carreras juntos y todo eso. Este no es mi mejor momento de forma, pero voy haciendo cosillas. Estoy en un equipo deportivo de Barcelona, y difícilmente puedo hacer también cosas con ellos. Quizá pueda ser un comienzo para conocer a personas que, como yo, disfrutan corriendo.

Con todo, desde hace algunos meses estaba dándole vueltas a intentar hacer algo de este tipo, una carrera solidaria. Pero lo descartamos varias veces, porque imaginábamos que sería difícil empezar de cero. Ahora veo que, sencillamente, teneis todo montado. Para nosotros sería un honor y un placer poder trabajar juntos en este proyecto, como antesala de convocatorias más potentes todavía, de la mano de este grupo de corredores.

Bueno, no me extiendo más, que sólo quería felicitaros y deciros que, en todo caso, correremos juntos esa carrera.

Un muy cordial saludo a todo el grupo.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Dom, 21 Xan 2007, 22:38
Asunto:

Como vedes, ó final conseguín contactar con Intermón Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo ... e a resposta vexo que foi moi positiva... espero que cheguemos a un rápido entendemento.

Polo demáis, comentar que hoxe, ó remate dunha "agotadora pero maravillosa" experiencia no CARMA fun ó coche e ocorreuseme ver o móvil... e alí tiña unha chamada perdida procedente de A Coruña... chamei e era de Intermón... evidentemente non puden seguir co que pretendía facer... non pensedes mal... que iba a por un Acuarius... e fun comentarllo aos compañeiros que xa estaban a estirar... non sabedes a alegría que me deu ver que a conexión funcionara... xa vos dixen que sairía... Ufffff!!!

Gracias, Jose Luis Quintela pola túa rápida resposta... espero que agora os nosos obxectivos sexan compatibles Guiño Guiño Guiño Guiño
JoShItO

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/01/07
0 Carreiras
1912 Mensaxes
Entre Pontedeume y Coruña
Respostar citando Envío Dom, 21 Xan 2007, 22:55
Asunto:

Hola de nuevo:

Estoy seguro, Antonio, de que sí serán compatibles. He leído atentamente los mensajes del foro y estoy convencido de que sí. Ahora, en unos minutos, llamaré a Pedro y a ver si mañana mismo podemos vernos y hablar el tema tranquilamente.

Un fuerte abrazo, y a vuestra disposición.

José Luis Quintela
Moi feliz

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos