Foros ›
ENTRENAMIENTOS de los populares
Foros de debate / Entrenamientos y técnica
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xolinha

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/12/06
0 Carreiras
415 Mensaxes
TEO (LOS TILOS-SANTIAGO)
Respostar citando Envío Ven, 19 Xan 2007, 17:16
Asunto:

Kheneee: Non te estarás pasando de graciosillo. Estou profundamente ofendida. Unha ATEA do meu calibre non soporta ese tipo de comentarios... (é broma). Non me ofendo tan facilmente. Polo de agora teño profundas crisis existencias respecto ó tema. Pero para a miña desgraza os colegios religiosos educan más en valores, eso non o podo negar. Creo que unha cousa non está reñida coa outra. Aínda que estou cansa de que a igrexa sempre esté asociada a solidariedade. Que coño os ateos non temos valores, sensibilidade, gañas de comprometernos, non somos humanos?¿ Bueno o que iba non tes que pedir disculpas. Aínda que vexo que tes a lección aprendida (nótase que estudiaste nun colegio relixioso).
Cambiando de tema, para hoxe temos...: 1 hora correndo (un par de voltas a galeras e retomar a subida de onte ó montecito). Mañan unha hora de natación (o meu deporte favorito que o teño moi abandonado).
Ánimo con esos entrenamentos.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Ven, 19 Xan 2007, 19:16
Asunto:

31 min. a 4,10 el km., un poco lento
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 19 Xan 2007, 19:33
Asunto:

Chacal, tuve que leer tu mensaje otra vez. Me pareció haber leído «31 km a 4,10 el kilómetro» Abraiado . ¡Qué susto! Abraiado Abraiado Había leído mal Ríndose Ríndose .

banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Ven, 19 Xan 2007, 22:20
Asunto:

Hoxe, como comentara onte, fun a Castrelos pola mañán a iso das 11:30â?¦ e tamén hai grupiños de xente entrenando (ainda que o perfil é moi distinto dos da noiteâ?¦ moito me temo que eran aspirantes a policías locais Demo Demo Demo Demo preparando os exames físicos) e non hai que andar ollando de seguido para o chan por si das un traspés.

Polo demáis fixen o mesmo quecemento do grupo no que entrou Makoki a preparar o MAPOMA de 3600m. nun total de 20 minutos, nen moi suave nen moi forte. Logo probei o tema de facer series de costas, ainda que non me atrevín coas de 200 m., así que fixen unhas cantas costas de 100 m. (onde atopara a Makoki neste grupiño por primeira vez en Castrelos) subíndoas a ritmos moi rápidos e baixándoas a un trote lentoâ?¦ moi lentoâ?¦ Os tempos de paso de cada volta (100 subindo e 120 volta, baixada e volta ata o punto de partida) foron 1â??15â??â??, 1â??13â??â??, 1â??13â??â??, 1â??18â??â??, 1â??18â??â??, 1â??20â??â??, 1â?? 10â??â??, 1â??17â??â??,1â??20â??â??, 1â??22â??â?? e para rematar unha de propina en 1â??12â??â??â?¦ para rematar esca***doâ?¦ logo estirei como dios mandaâ?¦ senón agora non estaría tan pancho escribindoâ?¦ ainda que noto algunha molestia nun tendón da parte posterior da rodilla dereitaâ?¦ ¡¡¡mira que son animaliño!!! Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado ... peroâ?¦ ¿e a cantidade de adrenalina que descarguei? ¿e o ben que me sinto?.... bueno, a verdade é que as molestias non apareceron despois do entrenoâ?¦ nen despois de comerâ?¦ apareceron despois de subir empurrando a silla do meu fillo pequeño dende García Barbón ata a Plaza Eliptica subindo por Alfonso XII, Cervantes, Hernán Cortés e Simón Bolívarâ?¦ unhas â??costiñasâ? máis para o corpoâ?¦ bueno, a ver cómo me atopo o domingo no CARMAâ?¦ porque ó final podo asistir ao terceiro encontro do mesmoâ?¦ con nova xente (non ven Khene , pero espero que sí Sin Chan e Aguita, ademáis do inefables Charly e Makoki).

Polo demáis, confesar... xa que está de moda... que tamén estudei en colexio relixioso (somentes 4 anos pero chegoume de caraaaaaaa**o) e que son tan ATEO ou máis que xolinha ainda que teño a pouca verjonsa de estar casado pola igrexa (non sei ata qué punto pode ter validez o tema Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo )... non vou entrar a valorar as razóns que me levaron a semellante tropelía (o da igrexa... non o de casar) Molón Molón Molón Molón e outra cousa... a solidariedade non se aprende nas escolas... nen nas facultades. A solidariedade e a humanidade apréndese na casa, na rúa, na vida... con bóas lecturas, bós amig@s, bós pais, bós exemplos en xeral. Guiño Guiño
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 20 Xan 2007, 0:46
Asunto:

Hoy cuando llegué al gym el prepa me dijo que dado que sábado y domingo no iba a correr ni un metro Disimulando Disimulando ,que hoy hiciera 50 minutos a ritmo "vivace",que dirían los musicólogos,así que bajé escaleras ,me puse mallas(lycras que diría mi hijo mayor) y topito y me dispuse a correr.Empecé sin calentar ni nada,bruta que es una(aunque bueno ,ir andando al gym ¿se puede considerar calentamiento?),a 5´Km,cuando llevaba algo más de 20 minutos llegó mi hijo mayor a interrumpirme (¡hijos adolescentes! Demo ),así que cinco minutos a ritmo de paseo de anciana Chorando mientras hablaba con él y luego 15 minutos a ritmos dispares,porque era incapaz de coger ritmo después del parón(por qué c*** habré parado?),eso sí cuando descubrí que a 5´30 iba cómoda decidí quedarme ahí los últimos 10 minutos. Al final 9 Km ,la pena que me quedó fué saber si era capaz de correr a ritmo de 5´km los 50 minutos,sé que a 5,30 puedo pero a 5 nunca lo había intentado Chorando Chorando Chorando ,bueno otro día será....
El lunes haremos,espero,el test de máxima capacidad aeróbica,y ya os contaré.Espero ,el fin de semana ,mejorar de la bronquitis que tengo ahora,es leve,pero me hace toser corriendo Avergoñado Espero no tener que interrumpirlo por problemas físicos ajenos al test como el lunes pasado (al menos las nauseas ya se han ido Ríndose Ríndose Ríndose )
eps

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/05/06
0 Carreiras
92 Mensaxes
en fene, pero de Palas, que non palace
Respostar citando Envío Sáb, 20 Xan 2007, 1:12
Asunto:

Sorte Elyana con esa bronquite. Ríndose

Luns: nada Moi feliz
Martes: Nada Sorriso
Mércores: 12 km Molón
Xoves: Nada Triste
Venres: NAda Avergoñado

Uff, que mal!! Menos mal que sabado e domingo hai partidos...se non qué sería de min Disimulando

Caminante, no hay camino, se hace camino al andar... (A. Machado)
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 20 Xan 2007, 10:54
Asunto:

Eps lo tuyo va a ser la natacion tio, un saludo.Nada, nada, nada....
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 20 Xan 2007, 16:47
Asunto:

Este año llevo 20 días de 20 de entreno, no está mal para mi, hoy 7,3 km. en 30,22 min. Saludos
eps

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/05/06
0 Carreiras
92 Mensaxes
en fene, pero de Palas, que non palace
Respostar citando Envío Sáb, 20 Xan 2007, 22:57
Asunto:

Killoke, todo será cuestión de probar, ou como mesturo 'nada' con correr algún día que outro, pois adicarme ao duatlón.
Hoxe, xa corrín Moi feliz , pero só pola mañan, o partido da tarde quedou suspendido Triste

Caminante, no hay camino, se hace camino al andar... (A. Machado)
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Xan 2007, 12:08
Asunto:

Hoy, rodaje largo por el monte 90`y bien de sensaciones , aunque una pequeña molestia en el cuadriceps , el futbol, es lo que tiene , por lo demas perfecto , el tiempo , el sitio y el crono.
Un saludo.
Flemillas

Novo foreiro
Novo foreiro
14/01/07
0 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Xan 2007, 18:14
Asunto:

Hoy rodaje "no tan largo", al final solo tuve tiempo para 1h 13 min, el ritmo medio de 6min/km. Alguna pequeña molestia en la rodilla...no lo echaba de menos...

Después estirar, abdominales, rehidratarme, ducha y agua bien fria para las piernas.

Mañana empieza la semana y añadiré 1 día más de entreno, me paso a los 4. A ver que tal respondo.

Un saludo
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Dom, 21 Xan 2007, 18:29
Asunto:

Ahora salgo a hacer mi media hora antes de que anochezca. Saludos
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Dom, 21 Xan 2007, 19:35
Asunto:

Al final solo, hice 19 min. para 5 km.
Flemillas

Novo foreiro
Novo foreiro
14/01/07
0 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Xan 2007, 20:25
Asunto:

Chacal, no se me ocurriría nunca criticarte, pero dejame comentar que, cuando menos, tu método de entrenamiento es "curioso". Si no me equivoco sales todos los días, haces sesiones muy cortas (max 30min) y vas a tope. Y además andas mucho...no se yo si pasarme a tu método.

Siempre entrenas así, o es ahora por algo concreto? en que pruebas participas?

Un saludo.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Dom, 21 Xan 2007, 23:09
Asunto:

Lo más importante de los entrenos es la salud, no me gusta pasarme y siempre voy a 4 min. el km. no más. En las carreras no participo mucho por falta de timepo para ello, me gusta más trabajar y ganar mi dinero. Si puedo entreno absolutamente todos los días aunque sean 20 min. , tampoco hay que matarse para lo que pretendo ni perder más tiempo en ello. Saludos

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos