Foros ›
Autor
Mensaxe
Panzudopobrense

Mods
Mods
25/08/09
0 Carreiras
1261 Mensaxes
Pobra-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 17 Xuñ 2012, 19:52
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

Saludos también para yomismo.

Que te mejores compañero

afiladosrunners.wordpress.com/
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 17 Xuñ 2012, 20:09
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

pois pese os repechos que tiña pareciame unha carreira bastante rapida,e o tempo ainda respetou bastante.
Darreina

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/09/11
5 Carreiras
258 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Xuñ 2012, 20:13
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

A carreira para min foi unha gozada. A organizacion perfecta, a xente animando un monton , a min encantame esta climatoloxia ( xa sei que son das poucas)... E ademais estaba de cumple. Cumplo 1 ano de compañeiro de carreiras e non vos podedes imaxinar os bos momentos que pasei con el. Dende aqui grazas a Hichi por todo. Bailar
Por outro lado, quero explicar que son das que as veces subo polas aceras ( hoxe foi un deses dias) pero podo asegurarvos que non e en plan atallo. As veces e porque non son capaz de adiantar a grupos compactos ou a zona de carretera e irregular ou hai coches que molestan... Hoxe habia zonas que no asfalto me resultaban mais resbaladizas , e certo que unha vez subin as veces sigo ate que me conven volver a baixar segun o trazado. Falareino cos compañeiros e se teñen a mesma sensacion de trampas que Kurty non volverei a facelo. As miñas disculpas se alguen se sinteu ofendido pola miña actuacion e intentarei ser moito mais escrupulosa cos trazados. Avergoñado
espido

Novo foreiro
Novo foreiro
2/10/11
17 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Xuñ 2012, 20:30
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

Pero se cada un fai o q quere, para min non e problema, pero non entendo que se as carreiras son o longas que marcan, a xente ande a atallar, porque a medicion oficial non creo q a fagan subindose as beirarruas. Hoxe vin un que saltou a beirarrua, resbalou e case se pega unha ostia contra unha farola Muro . Iso de q é mais seguro ir por fora do trazado...
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3869 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Dom, 17 Xuñ 2012, 20:36
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

Menos mal que era homologada Silbar Silbar Silbar a min doume 10,520km Abraiado
So atallei na acera do pabillón, pero foi por inercia, que despois en toda a carreira non me subín a nada, ainda así 520m de máis Pregunta

A organización moi ben, gratis, aquarios e camiseta, ¿que mas se pode pedir para unha proba gratuita? Nada, cheja de sobra. Decepcionado porque xa non sei si o garmin mide fatal ou os que a homologaron foron de carallada por Carballo a noite anterior.

Meu tempo 39m09seg Pto, general 55, pto cat vtam 28. Ritmo segun o gps 3m43seg por km. Ritmo no 10.000m 3m55seg Pregunta

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Dom, 17 Xuñ 2012, 20:42
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

xoixe escribió:
Menos mal que era homologada Silbar Silbar Silbar a min doume 10,520km Abraiado
So atallei na acera do pabillón, pero foi por inercia, que despois en toda a carreira non me subín a nada, ainda así 520m de máis Pregunta

A organización moi ben, gratis, aquarios e camiseta, ¿que mas se pode pedir para unha proba gratuita? Nada, cheja de sobra. Decepcionado porque xa non sei si o garmin mide fatal ou os que a homologaron foron de carallada por Carballo a noite anterior.

Meu tempo 39m09seg Pto, general 55, pto cat vtam 28. Ritmo segun o gps 3m43seg por km. Ritmo no 10.000m 3m55seg Pregunta
eu tamen teño unha diferencia no ritmo de 4:28 a 4:39... Muro Muro
juandepila

Novo foreiro
Novo foreiro
8/04/11
1 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Xuñ 2012, 20:52
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

Hola, o meu gps 10450, de todos modos moi ben.
SPEEDY

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/04/08
0 Carreiras
70 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Xuñ 2012, 20:53
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

la carrera esta bien medida de ahí que esté homologada!
Los que no están homologados son los gpss.
Enhorabuena a toda la organización,una gran carrera!
Gracias.
Darreina

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/09/11
5 Carreiras
258 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Xuñ 2012, 20:55
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

espido escribió:
Pero se cada un fai o q quere, para min non e problema, pero non entendo que se as carreiras son o longas que marcan, a xente ande a atallar, porque a medicion oficial non creo q a fagan subindose as beirarruas. Hoxe vin un que saltou a beirarrua, resbalou e case se pega unha ostia contra unha farola Muro . Iso de q é mais seguro ir por fora do trazado...
Non sei o resto pero eu non o fixen porque era mais seguro, resultabame mais comodo. Depende mais do piso que do trazado ( tras pensalo moito so me dou conta de 2 carreiras onde o fixen. Aqui e subindo Vite en Santiago que habia un grupo ao que intentei adiantar e non podia). O que digo que non e unha cuestion de atallar ( canto atallas? 25 m?). De todas formas, ainda que penso que realmente non te beneficias en unha distancia significativa entendo o plantexamento dos compañeiros que non lle parece etico polo que me replantexo a actuacion para o futuro.
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Dom, 17 Xuñ 2012, 21:08
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

pois eu no de subir as aceras non vexo cal é o inconvinte sempre e cando non entorpezas a nadie, si é mais comodo tomar unha curva subindo pola acera cal é o problema? atallas un metro que ten a acera..ademais de que ao mellor na seguinte curva tes que cruzar toda a carretera porque a curva e para o outro lado, asique xa non atallas nada. Eu desde logo si me subo non e para atallar, é simple comodida. E SPEEDY, non fastidies.. tan mal estan tooodos os gps para dar semejante variacion? Todos sabemos qeu fallan, pero tanto.
espido

Novo foreiro
Novo foreiro
2/10/11
17 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Xuñ 2012, 21:15
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

juandertaker escribió:
pois eu no de subir as aceras non vexo cal é o inconvinte sempre e cando non entorpezas a nadie, si é mais comodo tomar unha curva subindo pola acera cal é o problema? atallas un metro que ten a acera..ademais de que ao mellor na seguinte curva tes que cruzar toda a carretera porque a curva e para o outro lado, asique xa non atallas nada. Eu desde logo si me subo non e para atallar, é simple comodida. E SPEEDY, non fastidies.. tan mal estan tooodos os gps para dar semejante variacion? Todos sabemos qeu fallan, pero tanto.

vante fichar en ferrari, que esas novas teorias sobre o trazado de curvas non teñen prezo!
Repito, que cada un faga o que quera, se o que hay que facer e pasalo ben e ir a comer como dios manda despois!
delfin38

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/10/08
0 Carreiras
136 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Xuñ 2012, 21:21
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

Hola a todos, bonita carrera hoy en Carballo a pesar de esa lluvia caida, que hacia algo peligroso el recorrido sobre todo en las curvas que coincidian con pasos de peatones, pero eso por su puesto no es culpa de la organizacion; por otro lado y siguiendo algunos comentarios a mi el garmin me dio 10350 metros (tampoco lo tengo homologado), en lo personal hasta casi el km 9 me fue bien e iba comodo, pero ahi note un pinchazo en la pierna izquierda y aguante ese ultimo km con bastante dolor; despues de esto solo pensaba en llegar y seguir sin parar hasta los fisios, casi ni cojo camiseta; una vez en los fisios lo que me temia, rotura de fibras en la pierna izquierda y recomendacion de descanso minimo dos semanas ¿sere capaz?; en definitiva muy buena organizacion y sobre todo dar las gracias al fisio que me atendio.
Saludos y nos vemos en la proxima
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3869 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Dom, 17 Xuñ 2012, 21:23
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

¿E dos que atallachedes? ¿canto vos dou? ¿menos de 10km? Espéranse opinións...

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3869 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Dom, 17 Xuñ 2012, 21:25
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

delfin38 escribió:
Hola a todos, bonita carrera hoy en Carballo a pesar de esa lluvia caida, que hacia algo peligroso el recorrido sobre todo en las curvas que coincidian con pasos de peatones, pero eso por su puesto no es culpa de la organizacion; por otro lado y siguiendo algunos comentarios a mi el garmin me dio 10350 metros (tampoco lo tengo homologado), en lo personal hasta casi el km 9 me fue bien e iba comodo, pero ahi note un pinchazo en la pierna izquierda y aguante ese ultimo km con bastante dolor; despues de esto solo pensaba en llegar y seguir sin parar hasta los fisios, casi ni cojo camiseta; una vez en los fisios lo que me temia, rotura de fibras en la pierna izquierda y recomendacion de descanso minimo dos semanas ¿sere capaz?; en definitiva muy buena organizacion y sobre todo dar las gracias al fisio que me atendio.
Saludos y nos vemos en la proxima

Mala suerte. Ahora toca descansar y recuperarse... que no sea gran cosa y suerte con esa recuperación.

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
seak

Maratoniano
Maratoniano
7/05/12
81 Carreiras
581 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Dom, 17 Xuñ 2012, 21:30
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

Personalmente esta va a ser una carrera de asistencia obligada para mi, y si hace el tiempo que hizo hoy aún mejor. Donde esté correr como hoy que se quite el sol.

La organización excelente y para los corredores apuntados y que no vinieron un 0.

Una cosa, será muy dificil que la camiseta que nos den la hagan de tejido para correr? Es que ultimanente son de algodon y son horribles para el deporte ¿no creeis?
Y que conste que esto no es una crítica, es sólo una pregunta, que sólo faltaría que aún encima que es todo gratis venga yo aquí a quejarme por tonterias.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos