Foros ›
Autor
Mensaxe
Pollo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/10/11
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Xuñ 2012, 21:40
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

No "rallarse" tanto con los que no aparecieron.

607 fueron los que terminaron (los que abandonaron no los cuentan y fueron unos cuantos), los "cativos" támbien cuentan como inscritos aunque no aparecen en la carrera de 10Km. Osea que no fallaron 400 como dice alguno.
Y los que no fueron ellos se lo perdieron.

Pero el que nó se inscribió a tiempo fué x dejadez, ya que plazas y dias había "da bondo"

Carrera de 10 Angel
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 17 Xuñ 2012, 21:52
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

Me gustó muchísimo esta carrera. Grandioso ambiente (bastante gente apoyando a pesar de que las condiciones metereológicas no eran las idóneas), magnífica organización e interesante trazado a dos vueltas (algunas cuestas, pero no tan complicadas desde mi punto de vista). Además, la inscripción era gratuita. ¿Qué más se puede pedir? Sólo me queda agradecer y dar la enhorabuena a los organizadores. Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Asimismo, mejoré en casi tres minutos mi marca personal en un 10000, así que estoy contento en todos los aspectos. Satisfecho Satisfecho

Por otra parte, me parece mal que de los más de 1000 inscritos sólo un poco más de 600 participaran. Creo que estas circunstancias repercuten negativamente en estas carreras gratuitas, porque los organizadores hacen sus cálculos tomando en cuenta la cantidad de inscritos. Luego nos quejamos cuando las carreras gratuitas dejan de serlo, pero es que estas cosas me parece a mí que algún déficit causarán. Pensando

Para la próxima, y si nada me lo impide, con mucho gusto repetiré. Sorriso
Una vez más, enhorabuena a los organizadores. Carrera 10. Aplauso
Seinfeld

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/06/10
0 Carreiras
500 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Xuñ 2012, 22:10
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

Es un tema muy recurrente lo de los GPS y las carreras homologas, NO LE DEIS MAS VUELTAS, los 10.000's homologados siempre os van a dar 200/300... metros más.
No es que los de Carballo hayan medido mal, en cualquier 10.000 homologado os pasará lo mismo.

En todas las carreras homologadas hay esta dicusión, por algo será...
eidapuxa

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/10/11
76 Carreiras
261 Mensaxes
bregua-culleredo
Respostar citando Envío Dom, 17 Xuñ 2012, 22:49
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

Boa organizacion e boa carreira ,en particular os que se queixan das costas recomendarialles que fixesen o cros de ordes non hai forma mellor de perder complexos, saudos a todos e a coidarse pra proxima
Juanto

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/05/12
0 Carreiras
53 Mensaxes
Porto do Son / Gijon
Respostar citando Envío Dom, 17 Xuñ 2012, 23:35
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

juandertaker escribió:
E SPEEDY, non fastidies.. tan mal estan tooodos os gps para dar semejante variacion? Todos sabemos qeu fallan, pero tanto.

Esta me la se que me lo estudie en la carrera (universitaria, que en la de hoy no me llegaba sangre al cerebro :D)

El sistema GPS tiene un margen de error de unos 15 mts, a eso añadele que segun la calidad del aparato ese margen aumenta. Ahora ten el cuenta que eso se aplica a cada una de las posiciones que toma durante la carrera. Calcula el margen de error que puedas llegar a tener, si algunos puntos te salen justo en el sitio y otros a 15 mts. Pues eso, que lo normal es que salgan mas metros, si ademas es carrera urbana, con los edificios dificultando la recepcion, pues ya teneis vuestra respuesta.

Y hablando de la carrera, me cebe en la segunda subida, pajaron en toda regla y recupere para acabar dignamente. Aparte de eso me gusto la carrera, bien organizada, con mucha gente animando y esos espontaneos dandonos agua de 10.
Juanto

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/05/12
0 Carreiras
53 Mensaxes
Porto do Son / Gijon
Respostar citando Envío Dom, 17 Xuñ 2012, 23:39
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

eidapuxa escribió:
Boa organizacion e boa carreira ,en particular os que se queixan das costas recomendarialles que fixesen o cros de ordes non hai forma mellor de perder complexos, saudos a todos e a coidarse pra proxima

Lo mio con las cuestas no es por complejos, es por los 95 kilos que llevo encima, no veas si duelen Moi feliz
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Lun, 18 Xuñ 2012, 5:14
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

espido escribió:
juandertaker escribió:
pois eu no de subir as aceras non vexo cal é o inconvinte sempre e cando non entorpezas a nadie, si é mais comodo tomar unha curva subindo pola acera cal é o problema? atallas un metro que ten a acera..ademais de que ao mellor na seguinte curva tes que cruzar toda a carretera porque a curva e para o outro lado, asique xa non atallas nada. Eu desde logo si me subo non e para atallar, é simple comodida. E SPEEDY, non fastidies.. tan mal estan tooodos os gps para dar semejante variacion? Todos sabemos qeu fallan, pero tanto.

vante fichar en ferrari, que esas novas teorias sobre o trazado de curvas non teñen prezo!
Repito, que cada un faga o que quera, se o que hay que facer e pasalo ben e ir a comer como dios manda despois!
pois ao mellor ata si..
gugon

Maratoniano
Maratoniano
10/01/11
24 Carreiras
259 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Xuñ 2012, 6:29
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

Juanto escribió:
juandertaker escribió:
E SPEEDY, non fastidies.. tan mal estan tooodos os gps para dar semejante variacion? Todos sabemos qeu fallan, pero tanto.

Esta me la se que me lo estudie en la carrera (universitaria, que en la de hoy no me llegaba sangre al cerebro :D)

El sistema GPS tiene un margen de error de unos 15 mts, a eso añadele que segun la calidad del aparato ese margen aumenta. Ahora ten el cuenta que eso se aplica a cada una de las posiciones que toma durante la carrera. Calcula el margen de error que puedas llegar a tener, si algunos puntos te salen justo en el sitio y otros a 15 mts. Pues eso, que lo normal es que salgan mas metros, si ademas es carrera urbana, con los edificios dificultando la recepcion, pues ya teneis vuestra respuesta.

Y hablando de la carrera, me cebe en la segunda subida, pajaron en toda regla y recupere para acabar dignamente. Aparte de eso me gusto la carrera, bien organizada, con mucha gente animando y esos espontaneos dandonos agua de 10.

Me acabas de hundir...jejeje, Entonces no he bajado de los 5 minutos por km. Que dura es la realidad....xDD Disimulando

Con respecto a los "recortadores" yo tengo que reconocer que en alguna acera me he subido, los motivos son muchos depende del momento, igual por que voy asfixiado, igual por que hay mucho agobio y es imposible pasar, igual por la superficie....... Pero lo que nunca es un motivo es por ganarle a nadie..... Sinceramente me importa una M..... Quedar de 465 que de 542..... No me fijo en lo que hacen el resto de corredores, yo corro contra mi mismo, como me imagino que el 95% de Corredores que no aspiramos a ganar la carrera...... Por mi el resto como si ataja entre calles, Solo se engañan a ellos, pero decir que subiendote a las aceras recortas 400m.....

Un Saludo
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1931 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Lun, 18 Xuñ 2012, 7:32
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

seak escribió:
Una cosa, será muy dificil que la camiseta que nos den la hagan de tejido para correr? Es que ultimanente son de algodon y son horribles para el deporte ¿no creeis?
Y que conste que esto no es una crítica, es sólo una pregunta, que sólo faltaría que aún encima que es todo gratis venga yo aquí a quejarme por tonterias.

Seak, cuando lleves muchas carreras estarás harto de que te dén camisetas técnicas y querras también de algodón; un tiempo después ya tendrás amontonadas tantas en el armario (técnicas y de algodón) que te dará igual la camiseta.

Lo que te quiero decir es que hace unos años eran pocas las carreras en las que daban camisetas técnicas, ahora las dan en algo más del 50% de ellas. Con tanta camiseta técnica, ya no son tan apreciadas como antaño y, al final, hasta agradeces que alguna sea de algodón.

Eso sí, siempre habrá algunas a las que tengas aprecio por el bonito recuerdo de la prueba (sean técnicas o de algodón).

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3871 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Lun, 18 Xuñ 2012, 7:36
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

Viendo el mapa del año pasado maps.google.es/maps/ms...9,0.027423 que según la organización está homologado, en comparación con el recorrido de este año faltan aprox, 300 metros de la calle Colón (salida) la calle de Cervante y la paralela que no recuerdo como se llama. Con lo cual 10,300m.

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3871 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Lun, 18 Xuñ 2012, 8:30
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

Pollo escribió:
No "rallarse" tanto con los que no aparecieron.

607 fueron los que terminaron (los que abandonaron no los cuentan y fueron unos cuantos), los "cativos" támbien cuentan como inscritos aunque no aparecen en la carrera de 10Km. Osea que no fallaron 400 como dice alguno.
Y los que no fueron ellos se lo perdieron.

Pero el que nó se inscribió a tiempo fué x dejadez, ya que plazas y dias había "da bondo"

Carrera de 10 Angel

Los "cativos" no cuentan en el listado de inscritos de championchip y alli se registraron cerca 1050 atletas creo. Faltaron casi 400 o sin casi...
Yo recomiendo a los organizadores de la carreras populares que no cobran inscripción (que son muy pocas) para que no haya estos desfases que nos cobren una fianza de 5 euros al incribirse y una vez acabada la carrera, entregando el dorsal en meta que nos devuelvan los cinco euros. Esta practica no es la primera vez que se hace y resulta mejor para todos.

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
jmturnes

Novo foreiro
Novo foreiro
26/09/10
0 Carreiras
21 Mensaxes
Foz
Respostar citando Envío Lun, 18 Xuñ 2012, 8:58
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

Posiblemente non se recorten 400 m atallando polas aceras, pero a carreira consiste nun percorrido determinado e sairse de ahí implica non cumplir o percorrido. Trátase de cumpir cunhas reglas para competir en igualdade de condicións. Esto é solamente deporte e non se trata de gaár un posto ou dous, trátase de cumplir.
Xaviri

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/03/12
0 Carreiras
74 Mensaxes
Carballo
Respostar citando Envío Lun, 18 Xuñ 2012, 10:23
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

A ver para os que lle estades dando voltas o das aceras, esto e o que dicia o reglamento da carreira :

Artigo 7: Circuíto.

No circuíto o tráfico estará totalmente pechado ás persoas alleas á proba dende trinta minutos previos, e durante a celebración da mesma tendo os deportistas o uso exclusivo da vía entre o vehículo de apertura e o de peche, e só os vehículos autorizados poderán seguir a proba. Esta prohibición de vehículos comprende tamén bicicletas, carriños ou outros medios de desprazamento como patíns, etc.
As carreiras realízanse pola calzada de tráfico rodado sen invadir as beirarrúas reservadas para peóns, con excepción dos espazos peonís que se inclúen no circuíto. A non observancia desta norma, así como recortar sobre o trazado oficial poderá supoñer a descualificación na proba.
rubiodepadron

Maratoniano
Maratoniano
2/03/12
5 Carreiras
120 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Xuñ 2012, 11:32
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

Boa carreira a de onte en Carballo, noraboa á organización que a 0 euros xa non quedan moitas así.......claro que o problema son os 400 inscritos que non apareceron na liña de meta.......un par de euriños igual solucionabab esta falta de seriedade.

Os recortes polas beirarrúas nestas carreiras urbanas son demasiado descarados nalgunhas curvas.....unha cousa é botar un pé ou uns pasos para evitar golpes ou obstáculos, ou mesmo charcos, pero outra cousa é recortar 5 metros o trazado da curva........

De todas maneiras, eu son dos que penso que por moito que recorten non sacan beneficio ningún en canto a postos na clasificación.......porque tampouco creo que collan todas as beirarrúas para atallar......non lle hai que dar voltas....alá eles......

En canto á distancia.......a min o garmin deume 10.230 metros.........sempre me dan eses metros de máis nas homologadas urbanas..........os edificios dificultan a recepción dos satélites......falseando as distancias e ritmos......

No persoal......contento co meu tempo (41' 25'').....as tres costiñas que había non me deixaron baixar de 41.....que é a miña MMP.......haberá que agardar a Cambados para mellorala.......pouco a pouco voume acercando a ese ritmo medio de 4' por km que é o que quero alcanzar nun 10.000 como obxetivo deste ano...........no Coruña 10 vou ir a morte a polos 40 minutos.... Satisfecho

Unha aperta para Yomismo......que sei que andaba triste ó final da proba por esos isquios que lle pediron descanso.......ÁNIMO CAMPEÓN!!!.... Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso ...........seguro que non é nada..........un descansiño esta semana.......uns masaxiños caseiros deses..........e logo a seguir voando.......que ides como avións...
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Lun, 18 Xuñ 2012, 12:45
Asunto: Re: Carreira Carballo 17 de xuño

con excepción dos espazos peonís que se inclúen no circuíto. Cales son eses¿ si hai unha acera no medio do circuito para min é parte do circuito..se non botarianme da carreira cando pasaba por diante dalgun "controlador" .. Algo vos ten que picar para que lle deades tantas voltas o asunto





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos