juandertaker escribió: |
con excepción dos espazos peonís que se inclúen no circuíto. Cales son eses¿ si hai unha acera no medio do circuito para min é parte do circuito..se non botarianme da carreira cando pasaba por diante dalgun "controlador" .. Algo vos ten que picar para que lle deades tantas voltas o asunto |
bardallas escribió: | ||
Se refiere, creo, únicamente a la zona donde estaban las atracciones de la Feria, donde se atravesaba una zona peatonal. En todo caso, no tiene mucha lógica que se utilicen las aceras si el circuito tiene el tráfico cortado. Es peligroso para el corredor que lo hace (subir y bajar bordillos), para el resto de atletas (que no esperan que salga un compañero entre dos coches, por ejemplo como me pasó a mí) y, sobre todo, para los peatones (imagínate que sales del portal o doblas una esquina y te encuentras con un grupo de corredores por una acera de apenas 80 cms.). A mi, que la gente recorte o no me es indiferente (a mi nivel el puesto es lo de menos), siempre y cuando no suponga un mayor peligro para mi, como ha ocurrido en esta carrera. Salud y kilómetros! |
juandertaker escribió: | ||||
|
bardallas escribió: | ||||||
Que quede claro, para cerrar el tema por mi parte, que yo no llamé tramposo a nadie. |
miguelanxo escribió: |
GPS Garmin 310: uns 10.500 metros. GPS Kalenji: uns 10.300 metros. GPS smartphone (no lembro a marca ni a aplicación): uns 10.200 metros. A ver que che dá nos 10 km de Ourense, nos de Ribeira, e nos de Coruña 10 omiguel. Se malla os 10 km (máis ou menos) nestas tres homologadas, logo pillarei nun futuro o 410. Se termina dando de menos distancia nalgunha, logo podemos ter evidencia empírica de recorte neste modelo... (se sempre damos por boas a homologacións certificadas pola RFEA nestas carreiras). No modelo 310 teño constancia de ata 200 metros de engadido nos 10 km homologados, testado en Ourense, Padrón, Coruña 10; algo máis de 400 metros engadidos na media homologada de A Coruña; e máis de 800 metros acumulados de desfase na Maratón homologada de A Coruña). Espero que nos sigas comentando as distancias en carreiras homologadas co 410 para ir recollendo evidencias, que poden ser de interese para coñecer os nosos aparatos ou valorar cal comprar nun futuro. Desculpade o tocho (de-formación profesional) PD: huelga decir que también pueden existir diferencias (non sei se significativas ou non, estadísticamente falando ao 95% de nivel de confianza), debidas á carreira particular de cada un. |
omiguel escribió: | ||
Se tes o garmin connect instalado, busca en actividades cerca de carballo e mira a miña carreira. É fácil de atopar. É a que da 10,07km e se amplias o mapa verás a pila de maniobras raras que marca. Se queres precisión o meu modelo non cho aconsello. No adestramento que fixen onte, por exemplo, sain da casa dereitiño pola acera esquerda os primeiros 500 metros sen embargo no mapa marcame como se me cambiara para a dereita e incluso me saira dela por enriba dos edificios... |
seak escribió: | ||||
¿Y qué modelo tienes? |