Foros ›
Autor
Mensaxe
TitoFlis

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/03/09
100 Carreiras
495 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Mar, 19 Xuñ 2012, 13:17
Asunto: Re: I Nocturna Concello de A Estrada

xoixe escribió:
El año pasado participe en una carrera en A Estrada creo que tambien era solidaria y habilitaron los vestuarios con duchas del campo de futbol. A ver si es posible. Gracias.

Tranquilo Xoixe...se queres duchas a volta paramos nunha barruca!!!
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3874 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Mar, 19 Xuñ 2012, 13:58

TitoFlis escribió:
xoixe escribió:
El año pasado participe en una carrera en A Estrada creo que tambien era solidaria y habilitaron los vestuarios con duchas del campo de futbol. A ver si es posible. Gracias.

Tranquilo Xoixe...se queres duchas a volta paramos nunha barruca!!!

Terei que levar un champú que sexa mais eficaz contra os gérmenes... Mr. Green

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1682 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mar, 19 Xuñ 2012, 16:36

xenosilve escribió:
Boas!!! A ver si alguen me pode informar... o perfil desta carreira é duro ou é tirando a chan?? Para ir facendome a idea do q me atoparei o venres. Gracias. Saúdos.

Pode ser todo o dura que ti queiras, todo depende de como vaias de ritmo. Non e un recorrido con grandes subidas e baixadas, pero ten certos tramos engañosos que poden facer moito daño Muerto Muerto . Moito ollo coa larga recta de meta, pois ainda que pode parecer que e casi "llano" non o é, e cando empeces a ver a meta, todavia che quedara un bo rato por darlle as zapatillas Muro Muro (una cousa parecida a recta de meta de Quiroga). De todas formas despois de dar a primeira volta, o que mais e o que menos xa irá vendo o que ten que facer na segunda Guiño Guiño
xenosilve

Maratoniano
Maratoniano
6/08/10
315 Carreiras
490 Mensaxes
San Xulián-Marín
Respostar citando Envío Mar, 19 Xuñ 2012, 17:07

koala36 escribió:
xenosilve escribió:
Boas!!! A ver si alguen me pode informar... o perfil desta carreira é duro ou é tirando a chan?? Para ir facendome a idea do q me atoparei o venres. Gracias. Saúdos.

Pode ser todo o dura que ti queiras, todo depende de como vaias de ritmo. Non e un recorrido con grandes subidas e baixadas, pero ten certos tramos engañosos que poden facer moito daño Muerto Muerto . Moito ollo coa larga recta de meta, pois ainda que pode parecer que e casi "llano" non o é, e cando empeces a ver a meta, todavia che quedara un bo rato por darlle as zapatillas Muro Muro (una cousa parecida a recta de meta de Quiroga). De todas formas despois de dar a primeira volta, o que mais e o que menos xa irá vendo o que ten que facer na segunda Guiño Guiño

Gracias pola información koala36!!! Satisfecho
aninme

Maratoniano
Maratoniano
8/04/08
0 Carreiras
103 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mér, 20 Xuñ 2012, 19:27

Hola, ¿dónde es la salida exactamente?.
mouteam

Novo foreiro
Novo foreiro
16/08/11
0 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 21 Xuñ 2012, 7:36

La salida es en la Calle Calvo Sotelo a la altura de Noivacaixalgacia aprox.
TitoFlis

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/03/09
100 Carreiras
495 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Ven, 22 Xuñ 2012, 6:48

mouteam escribió:

NOVACAIXAGALICIA ???? Coidado Warning eses son capaces de ofrecernos preferentes en vez de Acuarius!!!
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Ven, 22 Xuñ 2012, 15:25

mouteam escribió:

porai non he donde poñen a meta nas carreiras ciclistas tamen??

vemonos a noite.
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Sáb, 23 Xuñ 2012, 7:58

Bonita carreira de duas voltas, ainda que mais curta do que anunciaban (6,7 km).Moi semellante a nocturna de Celanova , co público animando en todo momento.

Flipei co nivel medio, pois quedei da metade para atrás, correndo a primeira volta a 4:27 co Norris, pero dándolle cañita na segunda , a 3:59, cun ritmo total medio de 4:16.

Pouca xente vin do foro na Estrada, acaso os incombustibles Irdam e Amador, Monchodepelejrino e poucos mais.
Un saludo a Victor de Ribeira, que fixo o quecemento con nos, e logo quedou entre os primeiros.

O domingo, Deus mediante, irei polas terras de Valdeorras, a ver que tal...

o mais rápido dos gordiños

CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1939 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Sáb, 23 Xuñ 2012, 9:16

Boa carreira e moi ben organizada. Entrega de camiseta e avituallamento o retirar o dorsal, co cal o rematar a carreira non houbo que facer ningún tipo de cola.

Encantado de saudar a compañeiros foreiros como Guti e Norris.

Como tiña medo de tropezar con alguén e facerme dano no hombro, despois da miña lesión, saín o mais atrás posible...pero mi madriña!!! Vaia nivel ten a xente, salistedes todos escopetados, e si me descoido me quedo descolgado.

A distancia, como ben dixo guti290971, sobre 6,8 kms, pero bueno no reglamento decía 8 kms. "aproximadamente" e en Championchipo correxiron a distancia polo que temos os tempos exactos.

Outra fixa para o meu calendario.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
felixx

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
45 Carreiras
170 Mensaxes
oleiros
Respostar citando Envío Sáb, 23 Xuñ 2012, 9:28

La verdad no hay palabras suficientes de agradecimiento para la gente de A Estrada por la labor favorable que esta haciendo a favor del atletismo implicandose desde el ayuntamiento(concejal de deportes incluido como participante ayer) la gente del club de atletimo y por supuesto la gente en general de A Estrada apoyando y siempre con todo tipo de atenciones dentro de las posibilidades.
Desde aqui solo me queda apoyaros a seguir haciendo asi las cosas y espero que pronto nos veamos en otra prueba, mil gracias
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Sáb, 23 Xuñ 2012, 10:29

foi a miña primeira nocturna e a verda e que a experiencia gustoume moitisimo.
quizas a zona de farolas amarillentas baixando antes de afrontar a recta larga de meta se facia moi oscura,pero polo resto ben.

a distancia de 6.8km convirteu esta carreira en cousa de velocistas,o final saleume ritmo de 3':28'' ,pero a salida quizas se fixo un pouco angosta e penalicei algo.

mire por onde o mire a carreira pareceume un exito.
ben organizada,puntual na salida,e con moito publico animando.
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Sáb, 23 Xuñ 2012, 11:08

Me encanto la carreira, la salida con animacion y hasta bengalas Aplauso Aplauso muy buena organización y el recorrido muy ameno.

El año que viene estaremos ahi de nuevo Aplauso

Resultados: http://www.championchipnorte.com/externos/20120623001557_I_CARREIRA_NOCTURNA_DO_CONCELLO_DA_ESTRADA/NOCTURNA_A_ESTRADA.htm

twitter.com/#!/NAVAZAS
www.facebook.com/moranmcmc
Club afiladosrunners.wordpress.com/
cuticula

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/04/12
0 Carreiras
105 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 23 Xuñ 2012, 11:56

A miña primeira carreira nocturna e na miña opinión todo impecable, público, organización, percorrido etc, noraboa aos organizadores e por suposto aos atletas.
espadana

Montañés
Montañés
9/05/10
0 Carreiras
489 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 23 Xuñ 2012, 15:31

Cinco afiadores estuvieron en la salida,gran trabajo de la organizacion y bonita carrera como todas las nocturnas a las que tengo asistido, me gustan por su gran ambiente

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos