Foros ›
Carreira Nocturna de San Xoán, Vigo
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Serginho

Maratoniano
Maratoniano
2/11/10
0 Carreiras
519 Mensaxes
Moaña
Respostar citando Envío Sáb, 23 Xuñ 2012, 22:48
Asunto: Re: Carreira Nocturna de San Xoán, Vigo

A mi tampoco me salen las cuentas.Creo que se han tragado 1 minuto.Por otra parte puedo asegurar que 2 mujeres llegaron antes que yo a meta y en la clasificación sólo veo a Gestido delante.
tangorunning

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/03/12
4 Carreiras
54 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 23 Xuñ 2012, 23:28
Asunto: Re: Carreira Nocturna de San Xoán, Vigo

creo que también esta mal los tiempos, a mi el gps me marca 7.8 km y un ritmo medio de 4'12" 32'20"

mientras que en champiónchip 31:32 ritmo medio 3:51 vamos...que me falta trabajar mucho para bajar de 4' el km, en fin ..bonita y rápida carrera ^^
jrdgalicia

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/03/12
15 Carreiras
59 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Xuñ 2012, 0:06
Asunto: Re: Carreira Nocturna de San Xoán, Vigo

Muy buenas noches. Creo que a todos nos han regalado un minuto. Sencillo sumar 7 sg por km y ya esta la media. Respecto el ritmo de carrera.... Lo calculan por 8,2 y mi gps calcula 7,84. Pero en el folleto habla de 8,6 km.
Yo se me quedo con lo que da mi gps........ El resto de regalo. Bonito dia para correr y carrera rapida y divertida.
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Dom, 24 Xuñ 2012, 8:44
Asunto: Re: Carreira Nocturna de San Xoán, Vigo

Coincido con vos no do tempo, eu no meu modesto casio medin 28:08, e no championchip, canme un minuto menos... Ao meu ritmo de 1500, 3:19 o km
luchonig

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
76 Mensaxes
Nigrán
Respostar citando Envío Dom, 24 Xuñ 2012, 11:21
Asunto: Re: Carreira Nocturna de San Xoán, Vigo

A min tamén saeme un minuto menos, tamén é certo que este ano saimos dende un pouco máis abaixo que o ano pasado. En todo caso, carreira que terminas cunhas sensancións boísimas pola rapidez. Porque sexa como sexa, 7,8 km ou 8,2, e con independencia do regalo do tempo ao final, o certo que saen ritmos que non fas, nin por asomo, en ningunha outra carreira.
Nanaco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/06/10
40 Carreiras
97 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Xuñ 2012, 14:22
Asunto: Re: Carreira Nocturna de San Xoán, Vigo

E que liña de saída como tal... e que non hai. Eu fiome dende que arrinquei a correr e o gps do que correu comigo que lle deu 7,86K

Debutei en SanXoan e moi contento. Ben que pecharan as rúas, completas, o pouco tráfico de Sábado axudou supoño. O correr en Vigo, qué bonito é...
Athos

Novo foreiro
Novo foreiro
28/03/12
0 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Xuñ 2012, 17:19
Asunto: Re: Carreira Nocturna de San Xoán, Vigo

Esta es la 4ª carrera en la que participo (la primera vez en la San Xoan) y es la que menos me ha gustado de todas. Distancia engañosa (por tiempos no creo que llegue a 8 km), lectura de tiempos incorrectas (¿para esto hace falta championchip?), sin alfombrilla de salida para tiempos netos y sin marcas de kilómetro de carrera (lo que me parece más grave de todo, si las hay al menos yo no las vi). Es la edición nº 29 y me esperaba más preparación por parte de la organización.
El recorrido en sí me parece bonito y fácil de llevar, pero queda deslucido por esos detalles, bastante fáciles de solucionar por otro lado.
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4300 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 24 Xuñ 2012, 22:03
Asunto: Re: Carreira Nocturna de San Xoán, Vigo

Han corregido el dato del tiempo final en championchip. Las medias siguen sin ser correctas porque las calculan a partir de 8200 metros y no de 7900 o la que quiera que sea la distancia real, pero ahora el desfase es menos escandaloso.
patrirabade

Novo foreiro
Novo foreiro
24/01/12
1 Carreiras
18 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Xuñ 2012, 10:45
Asunto: Re: Carreira Nocturna de San Xoán, Vigo

Estoy de acuerdo en todo lo publicado por Athos,yo no conozco bien Vigo e iba pensando que aún quedaba 1km o más por el tiempo y de repente me dicen que estaba llegando a meta,claro sprint final pero no valió de mucho...A parte el tema del agua,en la Carrera del Celta hice 5km y lo llevé bien pero en ésta no podía ni tragar saliva,ya sé que no es obligatorio pero...tanto cuesta una botella de agua???la prefería mil veces a la sardina(no me gustan).aún asi,el recorrido es muy bonito y para el año sin duda repetiré,eso sí colocaré un amig@ en km cinco para el avituallamiento!!!Un saludo a tod@s
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 25 Xuñ 2012, 10:47
Asunto: Re: Carreira Nocturna de San Xoán, Vigo

A mi me la liaron fina, pues el coche de la policía local y eld e la organización, se equivocaron y me hicieron correr 400 mts mas... un desastre!!!, derrepente, veo que una calle que sale paralela a la que yo recorría... vienen Ramallo, Elias y Alvaro... osea, de sacarles 400 mts a verlos a mi lado!, jajaja, en fin, chapuza de organización en ese sentido.
Por lo demás, carrera rápida y bonita, buen ambiente, vestuario cerca y amplio, sardinitas y hoguera incluidas...

3&Run C/ Restollal n35 bajo
Bdiz

Novo foreiro
Novo foreiro
17/10/10
30 Carreiras
28 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 25 Xuñ 2012, 11:50
Asunto: Re: Carreira Nocturna de San Xoán, Vigo

Con la ilusión que me había hecho el que en los tiempos oficiales marcara por debajo de 30 min ¡¡¡. La verdad es que ese minutito extra nos lo merecíamos por haber renunciado a ver el partido.
Menudo caos con los tiempos y sobre todo las distancias, ya que, todos los años ocurre lo mismo. Lo de Nimo no lo sabía (está bien que tenga que recorrer más distancia para no hacernos quedar tan mal al resto, jejeje)
La carrera, para mi, ha estado bien como siempre.
omega

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
14/12/08
0 Carreiras
154 Mensaxes
VIGO
Respostar citando Envío Lun, 25 Xuñ 2012, 14:02
Asunto: Re: Carreira Nocturna de San Xoán, Vigo

Vaia, ho, e eu que cheguei emocionadísimo á liña de meta... Emocionadísimo, dicíndome que por fin podiamos correr a San Xoán viguesa sen medo a atoparnos un coche en sentido oposto e en rumbo de colisión coa nosa fráxil humanidade (agás o que estaba aparcado xusto na saída, á dereita, ollo), pois o tráfico aparecía cortado de verdade no tramo de Beiramar entre Bouzas e a rotonda da Coruña. E resulta que, de entrada e antes de que se procedese a correxilos, os tempos outorgados foron xenerosos, polo tanto irreais (será porque non hai alfombra de saída e, por exemplo, este ano saímos de máis atrás que o pasado?); resulta, tamén, que logo de tropecentas edicións, a carreira ten 8.600 metros, 8.200, 7.900, 7.850... de xeito que, segundo a medición (ai!) federativa, a maioría somos case case potenciais atletas olímpicos, que papamos cada kilómetro a velocidade de vertixe; e, para maior carallada, logo desas tropecentas edicións, organizadores e/ou Policía Local fanse un cristo e están a piques de adulterar de xeito radical o resultado da proba porque descoñecen o percorrido! De aurora boreal! Isto só pasa en Vigo, nomeadamente na Carreira de San Xoán (pódense consultar as miñas críticas e outras, no fío correspondente ás edicións 2010 e 2011), se ben o inicio da última Vigo+11 tamén tivo o seu aquel.
Polo tanto, que nos depararán os, digamos, 8.600, 9.200 ou, xa postos e calculando a ollo, os 10.217 metros da Nocturna (?) San Xoán 2013?
estrellado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/10/11
41 Carreiras
236 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 25 Xuñ 2012, 15:09
Asunto: Re: Carreira Nocturna de San Xoán, Vigo

Para mí fue mi primera participación en la carrera, y la verdad es que quedé muy contento. Principalmente por dos razones: la más importante, el control del tráfico (al menos, en la parte central de la carrera, en la que yo iba, no tuve ningún contratiempo). Me gustó también el recorrido, muy rápido, sin duda. Y es que de vez en cuando no está mal correr con ayuda Disimulando .

Fue bonito correr por mi ciudad, a tráfico cortado, e incluso con bastante gente animando (al menos, bastante más de la que yo me esperaba).
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Lun, 25 Xuñ 2012, 21:27
Asunto: Re: Carreira Nocturna de San Xoán, Vigo

A ver, sexamos realistas, moito tráfico non podía haber, era sábado e había partido de fútbol superimportante... Veremos como o ano que volva a ser día laborábel temos que sortear coches e buses e papar fumes....
CARANQUEXO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/06/10
0 Carreiras
161 Mensaxes
TOMIÑO
Respostar citando Envío Ven, 29 Xuñ 2012, 17:22
Asunto: Re: Carreira Nocturna de San Xoán, Vigo

hola a tod@s correcolegas, yo este año no corrí esta carrera después de casí ser atropellado el pasado año por un "desgraciado" en Tomás Alonso y por la mala planificación, etc... con esto no quiero echarle la culpa a nadie, pero creo que una ciudad como es Vigo ya podría organizar mejor sus carreras....hay carreras en pueblos que le dan mil vueltas a las de vigo, sin ir más lejos, la corrida en Amorin (Tomiño) a principio del mes de Junio (coincidía con la del Celta) eran aprox. 7km, un 10 de nota para lo modesto que parecía, tenían dos puntos de agua....y sobre todo, era solidaría 1€ para Unicef, la pena que no se recaudó mucho pero seguro que el próximo año seremos más...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos