Foros ›
Maratón e media maratón de Marrakech
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 25 Xuñ 2012, 18:17
Asunto: Maratón e media maratón de Marrakech

Boas tardes a todos, abro este tema por que me resulta de interese coñecer as vosas opiniós e experiencias (se a tédes nesta carreira).
Xa sei que non vai sen tempo Silbar , jejeje Moi feliz , pero dende que me picou a curiosidade polas medias (despois de facer Madrid, o 1 de abril) coido que encontrei unha distancia que me gosta ( masoquista que é ún, que xa se me quedan cortas as carreiras de 5 quilometros, Guiño ), pero teño que recoñecer que despois de facer a de Coruña o 27 de maio, acabei moi fundido e aínda ando algo teso das patiñas; o que significa que haberá que dosificar e deixar marxe de recuperación entre unha e a seguinte. Resumindo, en outubro quería facer a de Pontevedra (que seica é bastante chá) e logo é a miña intención ir por esas datas a unha media ( e estou dubidando entre esta, o 27 de xaneiro, ou a de Barcelona, que soe ser por febreiro), e de paso, facer algo de turismo. E o da urxencia por obter información é porque as axencias de viaxe que venden o pack completo para esta carreira, falan de 420€+dorsal+taxas aéreas; o que me parece unha barbaridade para estar 3 días nesa cidade, e pretendía coller todo (hotel, avión e dorsal) pola miña conta con algo de antelación para que me saia todo máis barato.
As dúbidas, por tanto, serían, en 1º lugar se este perfil que atopei por internet resulta fiable e se opinades que resulta doado ou complicado de facer.
es.wikiloc.com/wikiloc...ce=message

Logo sería interesante tamén se coñecedes algún hotel medianamente bó e barato pola zona da saída/meta e do lugar onde fan a feira do corredor e entrega dos dorsais e se o pago do dorsal resulta doado e fiable de facer e......... en fin, seguro que irán xurdindo mais dúbidas, sobre as que agradecería que fórades comentando e opinando.
helsinki

Maratoniano
Maratoniano
4/04/08
680 Carreiras
264 Mensaxes
o barco
Respostar citando Envío Lun, 25 Xuñ 2012, 18:41
Asunto: Re: Maratón e media maratón de Marrakech

Al mundillo de las maratones se puede ir a través de agencia (bien organizadas pero caras), o por tu cuenta (asumes algún riesgo, pero es muchísimo más barato).
Marrakech es un destino exótico, pero su maratón no es de las mejores. la organizan los franceses, y no excesivamente bien. En cuanto al recorrido es llano y mayoritariamente en torno a las afueras de la ciudad, alternando zonas vistosas, con otras poco interesantes. La feria no merece la pena. En cuanto a Barcelona, su maratón es hoy la más numerosa de España, el trazado perfecto y muy turístico, y la feria la mayor de España. Yo para debutar, me iría a la ciudad Condal, sin dudarlo.
Y desde luego, salvo que seas millonario, si te vas a enganchar a lo de correr varias maratones al año, móntate las inscripciones, v¡vuelos y hoteles por tu cuenta. Da un poco de trabajo, pero merece la pena.
Salud y kms.
correabraham

Maratoniano
Maratoniano
3/07/11
0 Carreiras
26 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 28 Xuñ 2012, 21:58
Asunto: Re: Maratón e media maratón de Marrakech

Estoy practicamente de acuerdo en todo con Helsinki,pero a pesar de todo yo iria a Marrakech.El clima es perfecto para correr en esa epoca y el recorrido totalmente llano.La carrera comparte el recorrido del maraton en la primera parte de este,y estimo que debe ser mas amena poque no se separa en exceso de la ciudad,circunvalando las murrallas,mientras que el maraton hace su segunda media por el palmeral,siendo un autentico suplicio,por la distancia,no hay publico y es monotono.La media entra en el centro y esa zona no la recorri.La salida tambien esta en el extraradio,pero relativamente cerca del centro antiguo,al cual se llega por una avda. ajardinada en unos 10 minutos andando.(la salida se encuentra cerca del famoso hotel la mamunia).En la zona de recorrido del medio maraton hay una cantidad increible de publico y al compartir recorrido,la cantidad de corredores es importante(resulta anecdotico ver a un monton de inscritos en sandalias y alpargatas).Realmente la carrera esta organizada por los franceses y tambien es cierto que no se lucen demasiado,con avituallamientos un tanto escasos,solo con agua,y con poco nivel de asistencia,pero el sitio lo vale.A mi me parecio impresentable que en un maraton internacional nos dieran la correspondiente medalla y nos fuese imposible conseguir un diploma,lo cual da muestra de como lo llevan.De todas formas los sistemas de inscripcion y la pagina web funcionan y son serios,aunque para recoger el dorsal en la "feria" no tuvimos mas que ir a una plaza de la zona nueva y en 4 o 5 carpas te daran la camiseta y poco mas(es decir,no hay feria).
Para dormir nosotros cogimos el hotel dentro de la medina y muy cerca de la plaza(los contratas por internet,son relativamente economicos y salvo casos,bastante decentes si no exiges demasiado)El billete(directo desde madrid)como es logico no tiene ningun problema y el transporte desde el aeropuerto en taxi lo hay que negociar(mira alguna pagina de viajes para saber hasta donde regatear,pues no me acuerdo).Si te gusta lo exotico,te gustara,ademas,dejando a un lado el atraso y carencias de la zona antigua,son hospitalarios y es una ciudad agradable,con lugares muy occidentales donde comer,tomar un te o pasear de tiendas.Suerte
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 29 Xuñ 2012, 12:14
Asunto: Re: Maratón e media maratón de Marrakech

Moitas grazas polas vosas respostas, correabraham Aplauso e helsinki Aplauso , ídes aclarando os meus recelos iniciais sobor desta carreira, en canto á menor ou maior dureza do seu percorrido, o ambiente (de corredores, público animando,........) e da organización (que, por certo, esquecín ao abrílo fío colgar a súa páxina oficial, por se lle interesa a alguén mais, que é esta: www.marathon-marrakech.com/ Silbar ).
Polo demais, efectivamente non son millonario, helsinki ,aínda que non descarto que algún día me toque a lotería primitiva Guiño , pero, mentres tanto coido que che faréi caso no de organizarme a viaxe por min mesmo, coido que me sae a conta económicamente, viaxando por exemplo con www.vueling.com vía Barcelona e dende Coruña, e buscándome un hotel económico, porque a alternativa do paquete organizado é moi cómoda (traslados ao hotel e á carreira, recollida do dorsal, guía, seguro,...) pero bastante mais cara.
Seguramente me decida por esta media (se para daquela a saúde e as pernas me responden) para , de paso, facer (como xa díxen) un pouco de turismo por este país tan bonito e exótico.
Un saúdo e a ver se podemos coincidir para entón mais xente coñecida do foro Bailar .





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos