Foros ›
Autor
Mensaxe
manwe

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/06
0 Carreiras
314 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Mar, 23 Xan 2007, 9:40
Asunto:

ahhh¡¡ se me cuadren , ar ¡¡¡

el miedo mata a la mente
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mar, 23 Xan 2007, 9:50
Asunto:

¡¡¡Uy, uy uy!!! e eu que pensaba acercarme algún domingo ata o CAR Betanceiro vai ser que non. E me explico. Non é que teña alerxia aos lixeiros desniveis do chan ou dos plegamentos tectónicos de incorporación súbita... nen ás diferencias moleculares entre diversas capas de aire... e que eu non fixen a "mile" e non che me justa nadiña de nada o tema militar... como a Loquillo na súa versión de Brassens "La mauvaise reputatión" Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo :twisted:.

En fin... algún fin de semana igual me acerco a esas terras do Norte... xa avisarei con tempo para que me teñades o percorrido "duro"... por certo, eu non teño problemas cos cimiterios... xa me contaredes esa manía do foro polos camposantos Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado (porque Charly tamén ten preparada unha ruta que pasa por diante dun deses recintos) Guiño Guiño Guiño Guiño
Vouamodo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/06
0 Carreiras
1066 Mensaxes
Coruñes en Vilagarcia
Respostar citando Envío Mar, 23 Xan 2007, 10:13
Asunto:

Yo quiero manifestar que el CAR Betanceiro, en cuanto a los recorridos y la duración de los mismos, es una democracia, se hace una puesta en común de las posibles alternativas y finalmente se hace lo que Manwe dice Demo sorrindo .

Manwe de lo que cuentas todo resulta muy creible, sobre todo lo del plegamiento tectónico, y estoy seguro que tenias convencido a todo el mundo, pero la fastidiaste al decir que yo no estoy gordo.

Por cierto ¿sólo fueron 26 km los que hicimos el domingo?

Saludos a todos.

P.D. yo este fin de semana faltare a clase del Car, de todas formas prometo seguir los cursos a distancia y haré el domingo un rodaje de 1h 30m aproximadamente.

acddorna.org/blog/inde...ate=200906
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Mar, 23 Xan 2007, 12:58
Asunto:

La recluta marola se incorpora a la lista de del sargento manwe

Domingo próximo, Camiño dos Ingleses:

Manwe
Marola

PD. SEÃ?OR, SI SEÃ?OR !!!! Guiño Ríndose
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Mar, 23 Xan 2007, 17:26
Asunto:

CHARLY escribió:
Vouamodo escribió:
Vamos a ver. Ya estais tardando en abrir un tema nuevo que sea:

¿Para cuando una pre Vig-Bay?

Y planteais quedar a finales de febrero principios de marzo para hacer un rodaje Al Campo de Coia - Baiona, y que se apunte mucha gente. Es que os hay que decir todo Demo sorrindo

¿Que os parece la idea?

Hala a madurarla.

Un saludo desde el fondo Norte Demo sorrindo .

Efectivamente esto ya es agua pasada señor Vouamodo aqui por el sur las cosas estan atadas y bien atadas antes de siquiera empezar los entrenos para eso semos el Carma pasese usted por la hoja 1 del tema y lo comprobara Guiño

Pues no creo que las tengáis tan atadas, no nos tenéis este domingo ahí de milagro, íbamos a ir hasta que nos tentaron con el Camino de Santiago, Vouamodo no lo dijo, que es un chico muy discreto y no quería poner en evidencia nuestra volubilidad... :lol:.

Nos gusta improvisar y también el cava (aviso para navegantes -del sur-); banderas, no miro a nadie. Mr. Green Disimulando
manwe

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/06
0 Carreiras
314 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Mar, 23 Xan 2007, 23:07
Asunto:

huyyy¡¡¡ que estos del fondo sur se me están pasando de vueltas. Provocadores y cizañeros, y escriben mensajes en plan rosquillas( deben usar un generador automático..tramposos)..y además alardean...ah¡ y no os contesto en el CARMA por que se que todo es una treta para que piquemos y escribamos gratis para vosotros. Demo sorrindo

el miedo mata a la mente
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mér, 24 Xan 2007, 0:37
Asunto:

Diso nada, monada Manwe (por certo, ainda non teño a honra de vos coñecer en persoa... mr. galáctico)... nós tamén intervimos algunhas veces no voso fío (agora mesmo, sen ir máis lonxe)... xa teño dito que calquera domingo aparezo por ahí con Khene pero polo de agora non vai ser.

Estimada e admirada Marola será un inmenso pracer facer ó seu carón unha morea de kilómetros por terras do Sul ... (cando menos 17,5 que é o mínimo que fixo o CARMA polo de agora) e a botella de cava catalán está xa posta a refrescar na miña neveira... e se por casualidade abro ésta para calquera outro menester teño máis na adega... e sempre nos quedará un Opencor... ou París (como dicía o Bogart) Molón Molón Molón Molón
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Mér, 24 Xan 2007, 1:07
Asunto:

Querido Banderas, me gustó lo de París Ríndose :lol:.

Si tú tienes el cava a enfriar yo tengo una supercaja de bombones en un cajón Guiño

¿Estarán dentro de los alimentos isotónicos? Disimulando Ríndose
manwe

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/06
0 Carreiras
314 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Mér, 24 Xan 2007, 22:49
Asunto:

a ver recluta Marola, que unos llevan la fama y otros cardan la lana; yo seré un dictador mandón pero mi querida amiga no sólo abre la lista del domingo sino que además me apunta por narices...pero como sois las chicas...en fin espero tener el permiso de mi capitana para latar de nuevo a llevar al peke a catecismo, ¡¡es ke me metes en cada lío!! Guiño

el miedo mata a la mente
Rana

Novo foreiro
Novo foreiro
12/01/07
0 Carreiras
5 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 24 Xan 2007, 23:35
Asunto:

Pregunta de novato..¿Que es eso del CAR Betanceiro? Viniendo de Manwe alguna cosilla para ancianos, inserso o similar imagino Demo

Si es así me animo a salir un día de la Charca y os acompaño

Malo es quien mal piensa
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Xov, 25 Xan 2007, 0:03
Asunto:

No foro hai hoxe por hoxe dous CAR oficiais e un en vías de formación:

O auténtico orixinal e xenuíno, o máis antigo para entendernos Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo é o CAR Betanceiro, que ven ser un Centro de Alto Rendemento domingueiro de pachanga e ruta con chachareo ó longo das marabillosas paraxes que arrodean a vila de Betanzos... máis ou menos ven sendo iso. Integrantes habituais: Ferrolano, Manwe, Marola, Vouamodo, Bytheface e ata hai pouco coido que Makoki tamén aparecía ás veces (supoño que esquecerei máis de un/ha).. igual Buker e María Avergoñado Avergoñado

O segundo, pero non por iso peor, senón de máis recente creación (inauguróuse, cava ó remate e todo Molón Molón , o día 7 de xaneiro de 2007... data para a historia do foro e do atletismo galego Demo sorrindo Demo sorrindo ) é o CARMA (Centro de Alto Rendemento MArisqueiro) situado na "fiel, leal, valerosa e sempre benéfica cidade de Vigo" (segundo consta na súa heráldica)... adoita sair de "paseo" os domingos pola mañán en torno ás 10:00, ainda que pode variar ese horario en función da lonxitude e dificultade do percorrido... como tamén sucede co CAR Betanceiro (que ten innumerables percorridos... algún deles con cambio de neumáticos incluido Guiño Guiño ). Integrantes habituais: Charly, Khene (traidor a ratos... o domingo pasado catou as meles do CAR Betanceiro), Banderas (un servidor), Makoki, Aguita e Sin-Chan (levaba calado moito tempo pero ameaza voltar con janas)... e próximamente Mafalda e un pouco máis adiante e cun pouco de sorte tette Mr. Green Mr. Green Mr. Green

O que está en vías de constitución é un CAR de paragüeiros e afiadores (supoño que na vila das burgas) pero non sei se chegará a algo.

Por outra banda hai unha especie de CAR Compostelano (que se inaugurou hai un par de fins de semana) con clases maxistrais de Pedro Nimo incluidas e participación aberta a todos os foreiros dun e doutro lado do paralelo 42º 50' Norte... minuto arriba minuto abaixo Molón Molón Molón Molón e que está pensando en voltar a xuntarse o día 11 de febreiro en lugar por agora ignoto (pero na comarca de Santiago e arredores... xa que o primeiro foi no Concello de O Pino... a 17 Kms da capital galega) Molón Molón Molón Molón [/i]

¿Enterado novato?... menos mal que eu non fixen a mile Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo
jabelo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/01/06
0 Carreiras
238 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Xov, 25 Xan 2007, 0:50
Asunto:

si no va a mas una pequeña molestia que tengo en la zona lumbar me apunto

por cierto banderas la de hace un par de semanas no fue la primera reunion del Car Santiagues www.correrengalicia.or...l+santiago
Guiño

Domingo próximo, Camiño dos Ingleses:

Manwe
Marola
Jabelo
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Xov, 25 Xan 2007, 1:56
Asunto:

manwe escribió:
a ver recluta Marola, que unos llevan la fama y otros cardan la lana; yo seré un dictador mandón pero mi querida amiga no sólo abre la lista del domingo sino que además me apunta por narices...pero como sois las chicas...en fin espero tener el permiso de mi capitana para latar de nuevo a llevar al peke a catecismo, ¡¡es ke me metes en cada lío!! Guiño

Si al final voy a ser yo el Charly de Betanzos!!!! Ríndose Ríndose
manwe

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/06
0 Carreiras
314 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Xov, 25 Xan 2007, 8:13
Asunto:

maroliña consulta tu correo please

el miedo mata a la mente
manwe

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/06
0 Carreiras
314 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Xov, 25 Xan 2007, 8:16
Asunto:

huy, huy lo que me ha dicho la rana...te quiero ver en el CAR a la de ya y luego ya hablaremos...!!!estas valkirias¡¡¡

el miedo mata a la mente

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos