Kandpalleiro escribió: |
Ningún sistema pode ser totalmente xusto... hai xente que corre moito e xente que corre moitas e o mix perfecto é inalcanzable si ademais lle engadimos temas de valoracions de tramos de pendente, tipo de terreo, etc. Si todos somos maiorciños para saber o que facemos e non se nos deberan por límites "pola nosa saúde" a xente non se drogaría nin fumaría nin... en fin, de todo o dito e o que supoño xurdirá eu só quero decir que me preocupa fomentar unha actividade física moderada e cotián e que dentro deses parámetros non entra nin sequera a proba de maratón ou mais de duas probas >20 km anuais pero... hai que facer consenso... consenso con senso, claro. |
pimpampumarras escribió: |
a mi la reflexión de homedenegro me parece muy coherente, saludos |
home_de_nejro escribió: |
A verdade e que si que vos costa facer a pregunta a xente de cantas carreiras queren que se puntue....por aljo sera....jjajajjajja.... E curioso como si sodes capaces de facer que a xente se posicione en canto tempo cren que é necesario deixar para subir as carreiras que queren que puntuen....pero non sodes capaces de preguntar a xente se queren que puntuen todas as carreiras as que vaian, ou un numero determinado de carreiras..... Co facil que sería..... |
home_de_nejro escribió: |
Co facil que sería..... |