Foros ›
GMTA 2012: Trail Subida o Monte Pindo (14/07/2012)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
rafita

Montañés
Montañés
13/10/08
0 Carreiras
774 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 14 Xul 2012, 12:46
Asunto: Re: GMTA 2012: Trail Subida o Monte Pindo (14/07/2012)

O Pindo xa non ten touca podedes estar tranquilos porque cando ten touca... choiva moita ou pouca. Esta maña choveu e o pindo estaba cuberto pero agora esta despexando
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Sáb, 14 Xul 2012, 19:50
Asunto: Re: GMTA 2012: Trail Subida o Monte Pindo (14/07/2012)

o trail impresionante,pero eu iva moi escaso de tecnica nese trazado,suerte que contaba con fisico para as subidas.
creo que fixen un 9º que para ser o primeiro trail que fago doume por satisfeito.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Sáb, 14 Xul 2012, 20:40
Asunto: Re: GMTA 2012: Trail Subida o Monte Pindo (14/07/2012)

por certo,rogaria a aqueles que poidan ter fotos do dorsal 884 mas enviasen o correo cesgti @ yahoo.es estaria moi agradecido de ter fotos do evento.
Weder

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/10/11
1 Carreiras
102 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 15 Xul 2012, 9:12
Asunto: Re: GMTA 2012: Trail Subida o Monte Pindo (14/07/2012)

Onte moi ben o trail, pero salin de carnota un pouco jodido explicome o acabar a carreira fun para as duchas pois non tiña moitas ganas de ducharme een auga fria... cal foi a miña sorpresa o chegar o pavellon de carnota (supestamente eiqui estaban as duchas) atopome todo cerrado.... bueno una maravilla 100km en coche asta casa todo sudado... en ese sentido sinto moito pero un 0 para a organizacion polo resto no trail todo perfecto saudos
tangorunning

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/03/12
4 Carreiras
54 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 15 Xul 2012, 9:50
Asunto: Re: GMTA 2012: Trail Subida o Monte Pindo (14/07/2012)

Durísimo, técnico, peligroso y espectacular! muy bien señalizado 10 puntos

las duchas eran al aire libre.
diego_vigo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/03/11
1 Carreiras
158 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 15 Xul 2012, 10:20
Asunto: Re: GMTA 2012: Trail Subida o Monte Pindo (14/07/2012)

La duchas oficiales eran en Carnota, como bien dice el primer compañero. LAs duchas donde se duchó mucha gente fueron las de la playa, pero los que allí lo hicimos fue a sabiendas de que no era lo más correcto, pero de esa manera nos ahorrábamos el viajecito hasta Carnota.

El trail????? UUUUFFFFFFFF. Tengo las patas destrozadas muscularmente, me ha dejado vacio. La última bajada fue un calvario, tirones a cada zancada. El sitio???? espectacular. La primera subida a bloque, yo iba diciendo 'como vayamos a este ritmo toda la carrera esto va a ser muy duro'. La subida del rio?? única, irrepetible, me encantó. La cresteada por arriba muy original ya que nunca he atravesado unos paisajes así. La subida - trepada - escalada al vértice geodésico??? Increible, disfruté como un enano. La sendas posteriores a este pùnto muy bonitas, técnicas, encharcadas ... ... bajé a bloque. La última subida bien y la última bajada un calvario, un calvario. La llegada a meta?? superaambientazo animando a todos y una calurosa recepcion de Moutinho y los compañeros de batallas, las metas de gmta son únicas, gran ambiente.

Bueno, pues mi gran enhorabuena a la organizacion. En general notable alto casi sobresaliente.

Creo que de todos los trails que hay en Galicia este es unos de los de mayor proyección nacional o internacional, por que es único.

Saludos y buenos estrenos.
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 15 Xul 2012, 10:46
Asunto: Re: GMTA 2012: Trail Subida o Monte Pindo (14/07/2012)

Enhorabuena a tod@s por "sobrevivir" a un ( algo ) más que Trail que es la Subida al Pindo... Aplauso Aplauso

Cómo bien dice diego_vigo esta carrera es brutal y sin duda,almenos yo,no conozco nada igual....la subida al rio es algo que no se puede explicar con palabras,tienes que estar ahi y subirlo...adrenalina a tope !
Ojalá algún dia esta carrera recibiera el apoyo que se merece ( a nivel federativo y autonómico ) para proyectarla cómo un evento aún mayor ( algún campeonato ) ya que es insuperable en algunos aspectos...

...hay quien este tipo de prueba no le gusta ( normal por otro lado ) ya que es pelín diferente al resto,pero es TRAIL puro y duro...escrito así,con palabras mayúsculas.

Para terminar,deciros que tengo un montón de fotos ( soy el chico que estaba arriba en A Moa ( vértice geodésico ) y las tendreis en un álbum que ya os pasaremos por aquí.

Un pequeño adelanto :







www.desnivelpositivo.com/
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 15 Xul 2012, 12:08
Asunto: Re: GMTA 2012: Trail Subida o Monte Pindo (14/07/2012)

eu xa son un deses que non disfrutou.
a zona conozoa de ir facer senderismo e pareceme increiblemente bonita,pero "correndo" non disfrutei nada dela.
ademais deso,como alguns corredores xa puderon ver quedabame grande en canto a tecnica se refiere. non arriesgei nas baixadas pa non traerme unha lesion de volta,e claro,penalicei unha burrada,por non falar da "escalada" de pedras do rio,eso xa foi a ostia.
ahi de nada me servia ter as pernas o 100% si non sabia escoller o millor sitio para subir.
diego_vigo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/03/11
1 Carreiras
158 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 15 Xul 2012, 12:39
Asunto: Re: GMTA 2012: Trail Subida o Monte Pindo (14/07/2012)

CesGti escribió:
... ,penalicei unha burrada,por non falar da "escalada" de pedras do rio,eso xa foi a ostia.
ahi de nada me servia ter as pernas o 100% si non sabia escoller o millor sitio para subir.

es el primer trail que participo que la experiencia en montaña como montañero jugaba un buen punto, por este aspecto de saber elegir la buena linea, trepadas seguras, buenos apoyos en rocas seguras. e.t.c
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 15 Xul 2012, 12:58
Asunto: Re: GMTA 2012: Trail Subida o Monte Pindo (14/07/2012)

diego_vigo escribió:
CesGti escribió:
... ,penalicei unha burrada,por non falar da "escalada" de pedras do rio,eso xa foi a ostia.
ahi de nada me servia ter as pernas o 100% si non sabia escoller o millor sitio para subir.

es el primer trail que participo que la experiencia en montaña como montañero jugaba un buen punto, por este aspecto de saber elegir la buena linea, trepadas seguras, buenos apoyos en rocas seguras. e.t.c

eu tamen era o primeiro trail,si non temos en conta a andaina de Padron na modalidade correr,que viria a ser un ultratrail.
Susinho

Montañés
Montañés
1/11/10
22 Carreiras
201 Mensaxes
Depende
Respostar citando Envío Dom, 15 Xul 2012, 14:01
Asunto: Re: GMTA 2012: Trail Subida o Monte Pindo (14/07/2012)

Distinto si que é. O lugar un penedo frente a Fisterra con mais de 600mts, a paisaxe parece sacada dunha pelicula, o percorrido supertecnico, acostumado a medias de montaña standar, caimos con todo o equipo literalmente, “paxara" no segundo tercio. Cumprimos por segundo ano. O unico malo os mosquitos que acribillaron a chegada. Grazas por facer as carreiras que un dia imaxinamos. Eu imaxinei un dia unha carreira integral polo cordal de Ancares. Grazas.
jiddu

Novo foreiro
Novo foreiro
8/10/11
150 Carreiras
39 Mensaxes
Miño
Respostar citando Envío Dom, 15 Xul 2012, 16:20
Asunto: Re: GMTA 2012: Trail Subida o Monte Pindo (14/07/2012)

¡¡Teño "agujetas" hasta nas orellas!!

Un trail precioso -o máis bonito que fixen-, muy técnico e insuperable en beleza e dureza... e en mitoloxía: din que O Pindo era o Olimpo dos Celtas...

¡Agora xa podo decir o que é sentirse "totalmente vacío" muscularmente -o curioso e que esa sensación a tiven no tramo final da praia, pensei que non podía cos 200mts finais-! Ao final: 3h 9min e algúns segundiños -que non sei se está ben ou mal pero a min costoume un mundo!-

A paisaxe preciosa, sobre todo a subida a Moa e as vistas dende a Moa... pero eu só fun capaz de ver pedras e máis pedras xunto cas miñas zapas que iban tac tac tac, porque si non... igual caia e vía estrelas... je je je.

Parabens a organización e aos fotógrafos da ruta e a todolos compañeir@s de aqui e da veciña Portugal cos que compartimos estas aventuras tan fermosas.

Sinceramente: disfrutei coma un neno, encantoume.
PMT1370

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/10/10
0 Carreiras
96 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 15 Xul 2012, 20:40
Asunto: Re: GMTA 2012: Trail Subida o Monte Pindo (14/07/2012)

Muchas gracias a la organización, ha sido excelente de nuevo. Era mi segunda vez en el Pindo, el año pasado me había costado mucho, por lo que me prepare un poco mejor para este ocasión, el cambio de circuito se ha comido mis previsiones y me he encontrado en la misma situación que el año pasado, la playa interminable y mis fuerzas escasas.
Lo he pasado realmente bien y he disfrutado muchísimo.
nacho43

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/10/11
1 Carreiras
70 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 15 Xul 2012, 21:12
Asunto: Re: GMTA 2012: Trail Subida o Monte Pindo (14/07/2012)

Paseino mal, moi mal. Cajeime en todo o que un se poda cajar. Xurei e perxurei que non volvo á montaña e menos ao alpinismo coma o Pindo. O último descenso non podía levantar os pes e tropecei mais veces que Patapalo borracho.

Pero bueno, eso foi onte, hoxe, coño, hoxe xa me apetece pensar no Carballiño, e creo que debo empezar a entrenar subidas (o asfalto é o asfalto, nada parecido a esto)

Quero agradecer a organización todo o que nos dan, non so buscan lugares imposibles para "correr", se non que non escatiman axudas e sonrisos.

Gracias Moutinho ( e compañeiros) por semellante abrazo que me diches na meta. Agora sa sei o que un Trail técnico!!!

un abrazo a todos e MOITAS GRACIAS POR TODO!!!
Freddygl

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/05/12
30 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 15 Xul 2012, 22:07
Asunto: Re: GMTA 2012: Trail Subida o Monte Pindo (14/07/2012)

Yo no fui de los primeros en llegar, ni mucho menos pero lo disfruté mucho. Fue una experiencia inolvidable y un éxito personal el haberla terminado con los pocos meses que llevo corriendo.

Lo más dificil para mi fue la subida de la ladera sobre el km 11, después del segundo avituallamiento, se me hizo eterna.

La organización estuvo muy bien y el ánimo de la gente aún mejor.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos