davidz666 escribió: |
Alguén sabe se hai duchas para despóis da carreira que para os que imos de afora e nos gusta tomar unh cervezola ao acabar unha carreira iso é imprescindible ou se no seu defecto as duchas da praia de Compostela van estar dispoñibles a esas horas da noite |
xoixe escribió: |
¿Se sabe por donde discurrirá la carrera? El año pasado nos metieron por la zona portuaria... molaría más que fuese todo por carretera, como en el cto. gallego de 5km en ruta del 15 de julio. |
Cita: |
A inscrición para a proba absoluta realizarase a partir don 2 de Xullo na páxina web: www.championchipnorte.com ata as 22:00 horas do 26 de xullo, terá un coste de 5 € por participante e podéndose admitir excepcionalmente algunha inscripción no día da proba. |
MIOTE escribió: |
Alguén votou contas do caro que nos sae correr por gusto e en probas populares? Xa non falemos de probas federadas nin medias e maratóns. Eu xa teño que empezar por non ir.... A esta xa non vou. Se quero correr fago na casa, porque eu son desas que queren ir tódolos fins de semán co home e coas fillas; se lle poñemos unha media de 3/5 euros por persoas adulta.... sae unha pasta gansa, ademais do gasoil para o coche.... Non mo podo permitir. Esto non é normal, estou cabreada. Eu tiven menos cartos para organizar unha proba coma esas ou peor, posto que tampouco había instalacións e sempre a fixen gratuita. E si me vades dicir que hai premios en metálico.....bueno, pois xa está. Eu NON PODO CORRER ¡¡ |