Foros ›
Autor
Mensaxe
Casti

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/10/11
30 Carreiras
62 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Xul 2012, 18:39
Asunto: Re: Nocturna Vilagarcía 2012

Vilagarcía sempre merece a pena. Gran villa en todos los aspectos.
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Mér, 25 Xul 2012, 12:07

Espero que non haxa problema ca inscripcion presencial
davidz666

Novo foreiro
Novo foreiro
7/03/12
15 Carreiras
8 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Xov, 26 Xul 2012, 6:47

Alguén sabe se hai duchas para despóis da carreira que para os que imos de afora e nos gusta tomar unh cervezola ao acabar unha carreira iso é imprescindible ou se no seu defecto as duchas da praia de Compostela van estar dispoñibles a esas horas da noite Pensando
francesco

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/11/08
0 Carreiras
195 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Xov, 26 Xul 2012, 7:51

davidz666 escribió:
Alguén sabe se hai duchas para despóis da carreira que para os que imos de afora e nos gusta tomar unh cervezola ao acabar unha carreira iso é imprescindible ou se no seu defecto as duchas da praia de Compostela van estar dispoñibles a esas horas da noite Pensando

O ano pasado estaba habilitado un pavillón moi preto da chegada con duchas. Entendo que este ano non debería haber problema.
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3874 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Xov, 26 Xul 2012, 8:33

¿Se sabe por donde discurrirá la carrera? El año pasado nos metieron por la zona portuaria... molaría más que fuese todo por carretera, como en el cto. gallego de 5km en ruta del 15 de julio.

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
Huguito

Maratoniano
Maratoniano
28/09/10
0 Carreiras
165 Mensaxes
Villagarcía de Arosa
Respostar citando Envío Xov, 26 Xul 2012, 15:02

xoixe escribió:
¿Se sabe por donde discurrirá la carrera? El año pasado nos metieron por la zona portuaria... molaría más que fuese todo por carretera, como en el cto. gallego de 5km en ruta del 15 de julio.

Por lo que vi en un plano que hay en la Piscina Municipal son tres vueltas al mismo recorrido del cto gallego de 5 km pero en vez de dar la vuelta antes de la rotonda nos desvían a la derecha para entrar en la zona portuaria y volver a salir.
Yo creo que así la distancia sería + o - sobre 7.900-8.000. Todo depende de donde non hagan dar la vuelta.
Pensando
Serginho

Maratoniano
Maratoniano
2/11/10
0 Carreiras
519 Mensaxes
Moaña
Respostar citando Envío Xov, 26 Xul 2012, 22:19

En años anteriores venía tipificada por la propia organización como una carrera sobre 7800m.

Aunque no me afecta es una verdadera salvajada lo que se hace con los atletas vetaranos en muchas carreras.En esta todos los nacidos a partir de 1960 compiten en el mismo saco que los senior.
Cachocarne

Maratoniano
Maratoniano
31/12/10
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Xul 2012, 6:34

Hola a todos,
En Championchip aparece la inscripción como "cerrada", pues indicaba como fecha límite el día 26, cuando aquí en CEG indica hasta las 22:00 horas de hoy, día 27.
Incluso, si no he leido mal, q se podrán realizar las inscripciones el día de la prueba.
No sé fijo si podré ir, por eso estaba retrasando la inscripción hasta el último minuto pero, alguien sabe fijo si realmente se podrá hacer la inscripción mañana en la salida? Gracias.
salu2
sochas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/09/08
0 Carreiras
857 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Ven, 27 Xul 2012, 8:01

Cachocarne, Ponte en contacto con Championchip a ver que che din, penso que si te empeñas podrás apuntarte, citando o reglamento:

Cita:

A inscrición para a proba absoluta realizarase a partir don 2 de Xullo na páxina web:
www.championchipnorte.com ata as 22:00 horas do 26 de xullo, terá un coste de 5 € por
participante e podéndose admitir excepcionalmente algunha inscripción no día da proba.

Pincha para ver os meus albums Dándolle caña á bici...
Serginho

Maratoniano
Maratoniano
2/11/10
0 Carreiras
519 Mensaxes
Moaña
Respostar citando Envío Ven, 27 Xul 2012, 8:14

Yo pregunté eso del día del prueba porque tenía problemas con la inscripción de un amigo y la respuesta que me dieron fue un NO rápido pero inconcluso ya que me remitían al reglamento y en el se contempla esa posibilidad (quizás sea sólo para categorías inferiores).

De todos modos el horario de las 22:00 del día 26 que figura en el reglamento tampoco se respeto.Hay varios atletas inscritos con posterioridad.Realmente como cerrado apareció a las 00:00.
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Ven, 27 Xul 2012, 9:04

Pois eu cagome en todo como non me deixen inscribirme. Vilagarcia xa toca moito as narices.
sochas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/09/08
0 Carreiras
857 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Ven, 27 Xul 2012, 9:13

O que cito eu é do reglamento e pon ben claro que é para a proba absoluta.

Tamén pon eso de excepcionalmente que non sei que carallo querrán dicir. Igual é para cubrirse as espaldas por si fan algo mal e o añaden a última hora.

Pincha para ver os meus albums Dándolle caña á bici...
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Ven, 27 Xul 2012, 9:15

Eu vou sin inscribir por 2 razons. 1 a lesion da que acabo de salir que oon sabia si chegaria a tempo e 2 que eu non teño tarxeta para inscribirme por ser menor...asi que si poñen eso e non van deixar inscribirse..
MIOTE

Maratoniano
Maratoniano
7/04/10
500 Carreiras
293 Mensaxes
PADRON
Respostar citando Envío Ven, 27 Xul 2012, 9:39

Alguén votou contas do caro que nos sae correr por gusto e en probas populares? Xa non falemos de probas federadas nin medias e maratóns. Eu xa teño que empezar por non ir.... A esta xa non vou. Se quero correr fago na casa, porque eu son desas que queren ir tódolos fins de semán co home e coas fillas; se lle poñemos unha media de 3/5 euros por persoas adulta.... sae unha pasta gansa, ademais do gasoil para o coche.... Non mo podo permitir. Esto non é normal, estou cabreada. Eu tiven menos cartos para organizar unha proba coma esas ou peor, posto que tampouco había instalacións e sempre a fixen gratuita. E si me vades dicir que hai premios en metálico.....bueno, pois xa está. Eu NON PODO CORRER ¡¡
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Ven, 27 Xul 2012, 10:05

MIOTE escribió:
Alguén votou contas do caro que nos sae correr por gusto e en probas populares? Xa non falemos de probas federadas nin medias e maratóns. Eu xa teño que empezar por non ir.... A esta xa non vou. Se quero correr fago na casa, porque eu son desas que queren ir tódolos fins de semán co home e coas fillas; se lle poñemos unha media de 3/5 euros por persoas adulta.... sae unha pasta gansa, ademais do gasoil para o coche.... Non mo podo permitir. Esto non é normal, estou cabreada. Eu tiven menos cartos para organizar unha proba coma esas ou peor, posto que tampouco había instalacións e sempre a fixen gratuita. E si me vades dicir que hai premios en metálico.....bueno, pois xa está. Eu NON PODO CORRER ¡¡
hai crisis e hai que recaudar Mr. Green

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos